Miksi Huoritelette Naista

kuiten kin tarvitsett

kyseistä olentoa !!!

????????????????

16

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä .....

lisää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• miehen sosiaalista

käyttäytymistä! Kun taidot puuttuvat, tulee nyrkki tai huorittelu!

• Tuttavapiiriini kuuluu melkoisen karuja kavereita mutta huorittelua en ole kuullut.

Jospa uudistaisit sosiaalisia suhteitasi?

• tietoa karun

• beessi

Aikani kuluksi. Miten Naisen huorittelu ja kyseisen Olennon tarvitseminen liittyvät toisiinsa?

Ja jos oikein olen lukemani ymmärtänyt, niin Huoriahan vasta tarvitaankin. Niin ainakin minä olen ymmärtänyt, kun olen erinäisiä prostituutiota koskevia keskusteluja ja artikkeleita lukenut.

Toinenkin kysymysmerkki, kuka täällä on Huoritellut ja ketä?

• Skäidi

Uusimman katkismuksen mukaan ehkä näin on. En ole lukenut, mutta kuitenkin.

• beessi
        Skäidi kirjoitti:

Uusimman katkismuksen mukaan ehkä näin on. En ole lukenut, mutta kuitenkin.

en helposti ota vastaan, muilta kuin Mieheltä. Hourin ja teen huorin, jos siltä tuntuu, enkä muita loukkaa.

• nautiskelija

tätä hurittelua. Se kuuluu jo alaluokkalaisten sanavarastoon. Mä en pienenä kotona muuta kuullutkaan, kun mies jota pittäisi sanoa isäksi huoritteli ja hakkas äitiä ja meitä lapsia. Siinä mulle "miehen malli", onneksi musta ei tullut "isäni" kaltaista. En kenestäkään Naisesta ole käyttänyt sellaista sanaa.

• Juuri näin! Kun on nähnyt kotona vaikkas mitä, niin on päättänyt ja osannut tehdä omasta elämästään paremman. Minua aina ihmetyttää jos jollain on vaikeuksia niin vedotaan että kun oli sellainen ja sellainen koti. Eikös sitä juuri pitäisi pyrkiä parempaan eikä ainakaan pistää vahinkoa kiertämään?
        Sinä olet hatunnoston arvoinen kaveri!

Niin ja ne lapset, nuoret! Voi hyvä isä sentään sitä kielenkäyttöä! Itse kohtaan työssäni päivittäin eri-ikäisiä lapsia ja nuoria ja voin sanoa että kyllä huolestuttaa! Siis ihan oikeesti! Itse puutun jokaiseen pahaan sanaan, kyseenalaistan puhujan, oletko ihan varma että kaverisi on homo jne. Se auttaa jonkin verran.
        Tässä kerran autolla ajellessamme yksi ekaluokkalainen pikkukaveri näytti meille keskaria. Mies löi jarrut pohjaan, hyppäsi autosta, kysyi pojan nimen ja lupasi ottaa yhteyttä pojan kotiin ja kouluun. Tarkoitus oli että poika säikähtäisi edes vähän ja miettisi seeraavan kerran kaksi kertaa nostaako autoilijalle keskisormen pystyyn vai pitääkö kädet taskussa.

Aurinkoista päivää Sinulle ja hyvää kesää!

• korvat kunnossa...
        piive kirjoitti:

Juuri näin! Kun on nähnyt kotona vaikkas mitä, niin on päättänyt ja osannut tehdä omasta elämästään paremman. Minua aina ihmetyttää jos jollain on vaikeuksia niin vedotaan että kun oli sellainen ja sellainen koti. Eikös sitä juuri pitäisi pyrkiä parempaan eikä ainakaan pistää vahinkoa kiertämään?
        Sinä olet hatunnoston arvoinen kaveri!

Niin ja ne lapset, nuoret! Voi hyvä isä sentään sitä kielenkäyttöä! Itse kohtaan työssäni päivittäin eri-ikäisiä lapsia ja nuoria ja voin sanoa että kyllä huolestuttaa! Siis ihan oikeesti! Itse puutun jokaiseen pahaan sanaan, kyseenalaistan puhujan, oletko ihan varma että kaverisi on homo jne. Se auttaa jonkin verran.
        Tässä kerran autolla ajellessamme yksi ekaluokkalainen pikkukaveri näytti meille keskaria. Mies löi jarrut pohjaan, hyppäsi autosta, kysyi pojan nimen ja lupasi ottaa yhteyttä pojan kotiin ja kouluun. Tarkoitus oli että poika säikähtäisi edes vähän ja miettisi seeraavan kerran kaksi kertaa nostaako autoilijalle keskisormen pystyyn vai pitääkö kädet taskussa.

Aurinkoista päivää Sinulle ja hyvää kesää!

Kävelin talvella puistikon läpi jossa jonkun päiväkerhon lapset hiihtivät todennäköisesti kilpaa. Pysähdyin katselemaan, olivathan he sellaisia vaahtosammuttimen kokoisia :)

Ei aikaakaan kun oletus jotin 3v huuti edellä menijälle, latua taatanan homo!
        Olin hetken et , mitäh... vaan nappula toisti komentonsa, en kuullut väärin.

Nää sanat on niin luonnollisia nuorison suusta, ettei me jo iäkkäämmät sitä tajuta.
        Jos äiti puhuu noin , miksei lapsikin? Ties monesko isäpuoli lapsosellakin jo menossa, prässi on kova, seurannut, en puuttunut.

• höröllään
        korvat kunnossa... kirjoitti:

Kävelin talvella puistikon läpi jossa jonkun päiväkerhon lapset hiihtivät todennäköisesti kilpaa. Pysähdyin katselemaan, olivathan he sellaisia vaahtosammuttimen kokoisia :)

Ei aikaakaan kun oletus jotin 3v huuti edellä menijälle, latua taatanan homo!
        Olin hetken et , mitäh... vaan nappula toisti komentonsa, en kuullut väärin.

Nää sanat on niin luonnollisia nuorison suusta, ettei me jo iäkkäämmät sitä tajuta.
        Jos äiti puhuu noin , miksei lapsikin? Ties monesko isäpuoli lapsosellakin jo menossa, prässi on kova, seurannut, en puuttunut.

aivan pienet vauvatkin, jopa äidinsä kohdussa kasvavat sikiöt kuulevat.

Joskus olisi aiheellista meidän vanhempien sukupolvien puuttua nuorempien kielenkäyttöön... Vaikka emmehän itsekään mitään enkeleitä olla, näkyy monessa keskustelussa yhtä sun toista nimittelyä kanssaihmisestä...

• menpäs oikaisemaan!
        höröllään kirjoitti:

Joskus olisi aiheellista meidän vanhempien sukupolvien puuttua nuorempien kielenkäyttöön... Vaikka emmehän itsekään mitään enkeleitä olla, näkyy monessa keskustelussa yhtä sun toista nimittelyä kanssaihmisestä...

Olin sellaisessa lapsille tarkoitetussa liikenne puistossa, jossa samalla opeteltiin liikenne merkkejä. Ei niitä paljon ollut, mutta yksi poika terrosio autollaan koko ajan, hänelle kävi täti puhumassa, vaan poika naureskeli ja jatkoi touhujaan.

Hänen leikkinsä keskeytettiin, ja voi sitä parikymppisen äidin raivoa, kaikki suomenkieliset kirosanat höysteenä hän ihmetteli, et miksi pitäisi noudattaa, täähän on leikkiä?

Kovat uhkailut vielä et asia ei jää tähän. Paikallislehdessä tämä äiti kirjoitti, miten kamalaa on kun pienten lasten täytyy oppia leikeissäkin kuria?
        Hän sai sellaista palautetta, ettei tosikaan. Ja monen äidin toivomus oli, ettei tule toistamiseen pilaamaan heidän opetusmielessä ohjaamia lapsiaan.

Aikunen kestää nimittelynkin, tai osaa puolustautua, kuka mitenkin:/

• Pohjoisen lintu
        höröllään kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Työskentelen nuorison seassa ja kuulen kaikenlaista,
        usein tulee mieleeni että ei taida olla turha sanonta että olemme ns."junttikansa".
        Varmaankin olisi korkea aika alkaa opettamaan lapsillemme parempaa käytöstä.
        Kuulummehan eurooppaan, emme ole enää se pohjois euroopassa oleva kansa joka käyttäytyy kun "villit" joilla ei ole minkäänlaista kasvatusta.

• kuulin poikien

puhuvan, et on kahdenlaisia naisia, niitä joita naidaan ja niitä joita naidaan avioliittoon!
      Veljeni oli ns. kaatja tyyppi ja silti vahti meitä sisaruksia tarkoin.
      Selvitti, mitä poikasten päässä liikkuu, ja ei hänen siskoistaan saa niin puhua kukaan.
      Kolhuitta emme ole sisarukset välttyneet, vaan aikas siveänä nuoruutemme elimme. Isämme oli kuollut, joten veli otti miehen roolin, ei huono :)

• beessi

ainakaan omalla kohdallani. Ei sitä ainakaan ajatuksissa ja tuntemuksissa tainnut pahemmin olla... Mutta ajat oli toiset ja kunnon tyttöä piti esittää, vaikka veri suonissa villinä kohisi. Oli se joskus melkoista nuhjaamista reidet tiukasti yhdessä.
        Nyt kun ajattelee, niin olisi kannattanut olla sellainen naitava. Aika paljon taisin menettää, kun nuoreksi aikuiseksi saakka odottelin. Niin luulen, kun muistelen niitä fiiliksiä silloin joskus.
        En tietenkään tarkoita, että lapsena pitäisi aloittaa, mutta nuorena, toisen nuoren kanssa, kun kaikki on uutta ja ihmeellistä ja tunteet valtavat.
        Eikö sitä sanotakin, että kaikkea ihminen katuu, mutta ei nuorena naimistaan?:)

• ihmettelin kovasti

huorittelu sanaa, kunnes opastus sanan käyttöön tuli kantapään kautta.

Tänä päivänä miellän huoraksi (on se sitten mies- tai naispuolinen) henkilön, joka taloudellisen hyödyn toivossa ryhtyy suhteeseen toista sukupuolta olevan ihmisen kanssa, riippumatta siitä onko ko. henkilö naimisissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe