Pojat ja tytöt!
Nyt saatte kysyä nimettömänä kokeneelta teinitytöltä mitä vain.
Mistä tytöt/pojat tykkää ?
Miten tytön/pojan saa iskettyä ?
Mitkä treffit olisivat parhaat ?
Miten saisin tytön/pojan huomaamaan itseni ?
Pitääkö tyttö/poika minusta ?
Mitä tyttö/poika ajattelee ?
KYSY TYTÖLTÄ MITÄ TAHANSA
35
9475
Vastaukset
- asdfasdfsaf
No alotetaas sitte:
Mistä tytöt tykkää?
Miten tytön saa iskettyä?
Mitkä treffit olisivat parhaat?
Miten saisin tytön huomaamaan itseni?
Pitääkö tyttö minusta?
Mitä tyttö ajattelee?- asdadaasd
Miten pääsisin 14v tytön kanssa helposti sänkyyn? :P.Sori oon puutteessa. mutta pakko kysyä! Millä tavalla saisin hänet sänkyyn? Olen siis itsekin 14v tänä vuonna 15
- sffwrfgref
asdadaasd kirjoitti:
Miten pääsisin 14v tytön kanssa helposti sänkyyn? :P.Sori oon puutteessa. mutta pakko kysyä! Millä tavalla saisin hänet sänkyyn? Olen siis itsekin 14v tänä vuonna 15
14-vuotias on liian nuori noihin puuhiin. Jos likka suostuu niin mä sanon vaan, että huora.
- 66565
onko pieni penis parempi kuin iso?
- mervi16
Mistä pojat tykkää?
Miten pojan saa iskettyä?
Mitkä treffit olisivat parhaat?
Miten saisin pojan huomaamaan itseni?
Pitääkö poika minusta?
Mitä poika ajattelee?
Olen pian 17-vuotta täyttävä tyttö ja aivan pihkassa samanikäiseen poikaan. Hän on jo pitkään tiennyt, että pidän hänestä, mutta ei ole sanonut mitään ! Ei edes, että häntä ei mahdollisesti kiinnosta. Hän seurusteli erään tytön kanssa jonkinaikaa, mutta lopulta hän päätti suhteen, koska se oli liian myrskyisä eikä hän ollut onnellinen. Me olemme kavereita ja lähinnä koulututtuja.
Ja toiseksikin: Mistä pojat pitävät? Oikeasti ! Minä olen aina ollut hieman pyöreä, joten onko se jonkinlainen suuri miinus poikien silmissä? Onko pojilla suuren suuria ulkonäkö kriteereitä? Sillä ilman pienintäkään itsekehun haiskahdusta voin sanoa, että olen aika nätti, hauska, mukava jne. Missä vika? Nyt kun olen saanut itsevarmuutta ja alkanut enemmän bilettää olen saanut myös poikien huomiota, vihdoin, mutta pojat eivät ole tehneey aloittetta ja itse olen hieman liian ujo siihen. lisää itsevarmuuttako?
Ja haluaisin tietää tämän kokeneen teinityttösen iän. HAH, olisipa koomista kuulla jonkun 14-vuotiaan "näin isket ihastuksesi sänkyyn asti" vinkkejä. :DDD - vastausnopeestikiitos :)
miten pojan saa iskettyä?
taustatiedoks voin sanoo et oon jo kerran tavallaan iskeny sen, ja se kiinnostu, mut sit se juttu laimeni... nykysin vaan kavereita.. laittaa välillä sydämiä enkä tajuu mitä se tarkottaa. et mitenhän mie sen saisin iskettyä "uudestaan"? - asdfertytr
Aikas ovelaa. Kysyä saa mitä vaan, mutta vastausta ette ainakaan saa! Eihän tossa olla vastaamisesta mitään sanottu, eihän? :D
- semmonen_Hki_kundi
No jos viittisit vastata tän kerran? :) Tota... Mitä tytöt ajattelee ekana, jos kundilla on aknea ja on 17 vuotta? Ajatteleeko ne, et ei varmaan käy ikinä pesulla? Mähän itse olen tunkenut naamaan jos jonkinlaista ainetta, mutta ei katoa. Ja näkyykö "sinkkuus"/poikuus ulospäin? Ja miltä näyttää "runkkari"?
Onko kundi "peräkamarin runkkari", jos sil on finnejä? Vaikka mä käyn aamua iltaa pesulla ja käytän erästä tuoksua koulussa, niin en usko et muijat tykkää!
Votiko vastata näihin, oot ihana jos viitsit! En välitä vaikka haukut pystyyn!! - kkkkkkkkko
semmonen_Hki_kundi kirjoitti:
No jos viittisit vastata tän kerran? :) Tota... Mitä tytöt ajattelee ekana, jos kundilla on aknea ja on 17 vuotta? Ajatteleeko ne, et ei varmaan käy ikinä pesulla? Mähän itse olen tunkenut naamaan jos jonkinlaista ainetta, mutta ei katoa. Ja näkyykö "sinkkuus"/poikuus ulospäin? Ja miltä näyttää "runkkari"?
Onko kundi "peräkamarin runkkari", jos sil on finnejä? Vaikka mä käyn aamua iltaa pesulla ja käytän erästä tuoksua koulussa, niin en usko et muijat tykkää!
Votiko vastata näihin, oot ihana jos viitsit! En välitä vaikka haukut pystyyn!!viestihän on vanha, ja muija ei vastannu yhteekää kysymyksee:D mut jos sä nyt oot iha tosissas ni voin kertoa ettei jätkist joil on akne aatella et ne ei käy ikin pesulla tmtn. varsinkaa tossa iässä. käy jsn ihotautilääkäril jos on oikeesti paha. ei näy, jos sitä ei näytä esim. huonol itsetunnolla (en usko et monet huonon itsetunnon omaavat on seurustellu, tai ainakin n evaikuttaa sellasilt ulospäi mun mielest). mut kyl mä arvaan joistakin ihmisist et onksne viel neitsyitä tai onksne ikin seurustellu jne. ja ooksä iha tosissaa "milt näyttää runkkari?":D eiköhän käytetä vaa haukkumamieles, ulkonäöl ei oo mtn välii sen kans:D tähh outo viesti sulla:Dd nojoo.
- huulipunalikka
semmonen_Hki_kundi kirjoitti:
Votiko vastata näihin, oot ihana jos viitsit! En välitä vaikka haukut pystyyn!!no tota me tytöt ylensä ajatellaan että jos on rasvaset hiukset ja rasvanen iho niin sillon ajatellaan että se ei oo käyny vähään aikaan suihkus.
ja musta yks poika on kiva vaik sil onki akne, ei se ihmistä pahemmaks tee
- .
Millaiset alushousut sinulla on jaloissa?
- MugeWeli
Miten saisin tytön huomaamaan itseni? ja mistä tytöt tykkää? oon ihastunu yhtee tyttöön ja olen kertonut mutta tarvitsen apua :S
- hgfdd
no mul on nyt tylsäää, jote kerros vähä miten tunnet sen muijan, oottekste hyvii frendei, tuttui, vai et oo ikin puhunu sille...? jos oot jo kertonu ja se ei reagoinu siihen mitenkää ni en usko et sitä kiinnostaa sä sil taval.
tyttöi on nii monenlaisii etten jaksa selittää mistä ne tykkää koska sit tänne tullaa valittaa et jokainen on yksilö ja plaa:D - MugeWeli
hgfdd kirjoitti:
no mul on nyt tylsäää, jote kerros vähä miten tunnet sen muijan, oottekste hyvii frendei, tuttui, vai et oo ikin puhunu sille...? jos oot jo kertonu ja se ei reagoinu siihen mitenkää ni en usko et sitä kiinnostaa sä sil taval.
tyttöi on nii monenlaisii etten jaksa selittää mistä ne tykkää koska sit tänne tullaa valittaa et jokainen on yksilö ja plaa:DOon tuntenut hänet 11kk ja oon kertonut hänelle et tykkään hänestä muttä hän ei reagoinut mihinkään mun juttuihin. Näytti siltä et mä olin hänelle ilmaa.
Oon pyytänyt häntä yhteen kun olin tuntenut hänet 8kk hän sanoi ei.
Mut heti kun tuli ystävänpäivä olin antanut hänelle suklaarasian ja nyt
hän puhuu minulle enemmän kuin viimeksi ja ei enää välttele mua tai jotain. Siis alkaako hän tykätä minusta nyt? Vai onko se suklaarasian takii? Hän sanoi ettei ole saanut ikinä ystävänpäivälahjaa/suklaata (olen hermostunut sen takia kysyn naitä kysymyksiä :S) Ps. hän on 95 ja mä 96 haittaako se? - kkkkkko
MugeWeli kirjoitti:
Oon tuntenut hänet 11kk ja oon kertonut hänelle et tykkään hänestä muttä hän ei reagoinut mihinkään mun juttuihin. Näytti siltä et mä olin hänelle ilmaa.
Oon pyytänyt häntä yhteen kun olin tuntenut hänet 8kk hän sanoi ei.
Mut heti kun tuli ystävänpäivä olin antanut hänelle suklaarasian ja nyt
hän puhuu minulle enemmän kuin viimeksi ja ei enää välttele mua tai jotain. Siis alkaako hän tykätä minusta nyt? Vai onko se suklaarasian takii? Hän sanoi ettei ole saanut ikinä ystävänpäivälahjaa/suklaata (olen hermostunut sen takia kysyn naitä kysymyksiä :S) Ps. hän on 95 ja mä 96 haittaako se?varmaa jos ei oo ennen saanu lahjaa ni piti siit et asnnoit sille jotai ja sen takii saatto kiinnostuu sust, tai sit oottaa et annat sille lisää lahjoi tjtn, vastaan joskus tarkeemi jos kukaa muu ei vastaa nyt on helvetin kiire:D
- rqjb
1) Kuinka suuri miinus on, jos kasviossa on epäpuhtauksia ? (luomet, arvet yms)
Jos puhutaan yksittäisistä? (esim kokokasvoakne on ihan oma juttunsa)
2) Voiko katseiden ja muutaman lauseenvaihtamisen perusteella pyytää tyttöä ulos?
3) Onko soveliasta ensitreffeillä pitää kädestä esim kahvilassa? (olisi niin mukavaa) Entäs halaus kaiken päätteeksi?
4) Voiko poika olla liiankin hellyydenkaipaava?- kkkkkko
1) ei haittaa tollane yksittäinen todellakaa, melkee jokaiselhan niit on ainaki jossai vaiheessa !!
2) toki vois, mut en suosittele, mua itteeni ainakin ahdistais ku ei tuntis jätkää viel yhtään. kannattaa eka tutustuu vähä paremmin ja sit alkaa ehottelee sitä ulos menemist(:
3) joo toki voit pitää kädestä kiinni, olisi tosi söpö ele, ja tietty huomaat sitten itekkin jos tyttöä ahdistaisi se tilanne, esim siirtäisi käden kauemmas tjtn:D eli ihan hyvin voit, tosin ehkä helpompi kun kävelette tyyliin kotiin päin tjtn..? tietty halaus, halaa sitten kunnolla, äläkä sellast surkeeta halausta(:
4) no varmaaan joo, mut en usko et sä oot sellanen ?:D
se siis menis ainaki mulla yli et joka päivä pitäs nähä ja puhuu 4h puhelimes ja txt ain sydämiä ja kokoaja kehuis kui kaunis, söpö, ihana oon ja rutistelis ja pusuttelis ja slittelis:D et ei sais hetken rauhaa. eli kannattaa vähän rajottaa jos koko aja haluu olla toises kiinni. toki suhteen alus juttu vähä menee nii, mut mua ainaki vituttaa jos kokoaja pitää olla toises kiinni:D
ja tosissaa sori laatuvastaukset mut kiiire - gsfdassgh
kkkkkko kirjoitti:
1) ei haittaa tollane yksittäinen todellakaa, melkee jokaiselhan niit on ainaki jossai vaiheessa !!
2) toki vois, mut en suosittele, mua itteeni ainakin ahdistais ku ei tuntis jätkää viel yhtään. kannattaa eka tutustuu vähä paremmin ja sit alkaa ehottelee sitä ulos menemist(:
3) joo toki voit pitää kädestä kiinni, olisi tosi söpö ele, ja tietty huomaat sitten itekkin jos tyttöä ahdistaisi se tilanne, esim siirtäisi käden kauemmas tjtn:D eli ihan hyvin voit, tosin ehkä helpompi kun kävelette tyyliin kotiin päin tjtn..? tietty halaus, halaa sitten kunnolla, äläkä sellast surkeeta halausta(:
4) no varmaaan joo, mut en usko et sä oot sellanen ?:D
se siis menis ainaki mulla yli et joka päivä pitäs nähä ja puhuu 4h puhelimes ja txt ain sydämiä ja kokoaja kehuis kui kaunis, söpö, ihana oon ja rutistelis ja pusuttelis ja slittelis:D et ei sais hetken rauhaa. eli kannattaa vähän rajottaa jos koko aja haluu olla toises kiinni. toki suhteen alus juttu vähä menee nii, mut mua ainaki vituttaa jos kokoaja pitää olla toises kiinni:D
ja tosissaa sori laatuvastaukset mut kiiireTohon yhteen pakko vastata, et joo mä oon seurustellut, mutta silti itsetuntoni on pohjilla, koska sen jälkeen on ollutkin hiljaista! Tästä siis 4kk.
- kkkkko
gsfdassgh kirjoitti:
Tohon yhteen pakko vastata, et joo mä oon seurustellut, mutta silti itsetuntoni on pohjilla, koska sen jälkeen on ollutkin hiljaista! Tästä siis 4kk.
täh ?
- sikiää?
sikiääkö? missä vain, milloin vain, miten vain
- hgds
Haluaisin tietää miten saa iskettyä tytön ei olla nähty kuin kerran kisoissa noin puol vuotta sitten mutta samaharrastus uinti ja saattaako hän häiriintyä jos lähettelee liikaa viestejä
- hjälp
mitä mä tekisin ku rinnakkais luokal on yks poika joho oon lätkäs?
- laur47
kaipaako joku tyttö kimppakämppää txt 0417010652
- .....
Kuinka monelle olet reikääsi jakanut ?
- 3da
3ddswd
- ItseoppinutLemmentohtori
Lemmikit, harrastukset, mielipiteet, lempiruoka, lempielokuva, mitä ottais mukaan autiolle saarelle jne. Näitä kannattaa kysellä ja siirtyä sitte syvällisempiin aiheisiin.
- Tahdon.Vain.Rakkautta
Saisiko sinut raiskata hellästi :)
- qwfwert
Onko Suomen alueella kasvavissa 3,8598234 metrin viiva 18,49586965 metrin pituisissa kuusissa parillinen vai pariton määrä neulasia?
Kuinka paljon Jeesusksessa on seksikkyyttä asteikolla 0.000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 promillea viiva 0,0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001 promillea?
Montako tupakkaa myytiin Indonesiassa pimeästi välillä 3.7.1548 viiva 4.9. 2007?
Montako kahen kilon siikaa mahtuu avaruuteen? - Anonyymi
Mistä tytöt tykkää jos viittisit vastaa ni olis kiva 😔😔😔😔
- Anonyymi
Vad kostar ett ligg?
- Anonyymi
Olen ihastunu
- Anonyymi
Nice
- Anonyymi
Emt
- Anonyymi
Mitä tytöt sanoisi jos pojat käyttäisi tyttöjen alusvaatteita
- Anonyymi
Onko seksikästä käyttää tyttöjen alushousuja olen poika
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875