Koskeekohan perinteinen kesäale myös kalliita muotiliikkeitä? Mahtaako esim. Guccilla olla yhtä kovat alennukset (40-50%) kuin mitä Ranskan kesäalessa yleensä sanotaan olevan?
Heinäkuun ale Pariisissa
3
435
Vastaukset
- Pariisin matkaaja
Olen joskus ostanut ylivuotisia merkitavaroita puoleen hintaan. Ostopaikka ei ollut merkkitavaraliike, vaan tuollaisten myyntiin erikoistunut putiikki. Todennäköisesti seassa oli myös väärennöksiä.
Lacoste liikkeessä kävin toissa kesänä. Alennukset olivat pariisilaisittain normaaleja, eli puoleen hintaan sai kyllä tavaraa. Alennuksessa oli vain yhden kesän muotivärejä ja nekin ilmeisesti edelliseltä kesältä.
Suurissa tavarataloissa on alennuksessa kaikkea mahdollista. Joten satunnaisesti voi löytää jotain muotitalojenkin juttuja. Perusmerkkejä oli paljonkin puoleen hintaan, joten lapset kulkivat merkki vaatteissa aika paljon seuraavana kouluvuonna :)
Joidenkin Suomessakin olevien ketjujen osalta normaalihintatasokin oli Pariisissa puolet helsinkiläisestä! Eli se euromäärä hintalapussa ei sittenkään pidä paikkansa koko Euroopassa! - ChicaX
Ranskan kesa-alet alkoivat eilen, joten heinakuussa on lienee turha kuvitella tekevansa enaa hyvia loytoja. Kylla Guccilla ja muilla luksusmerkeille on myos alensa, ja hyvilla prosenteilla. Esim Galeries Lafaetten Gucci-putiikkiin on monen kymmenen ihmisen jono putiikin ulkopuolella aina alen alettua.
- Soldes
Kiitos tiedoista. Eli näyttää siltä, että ainakin luksusputiikeista täytyy mahdolliset ostokset tehdä heinäkuun alussa jo täyteen hintaan..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059