Olemme lähdössä huomenna Torreviejaan viikoksi ja nyt hirvittää että voi tulla hammaslääkärille tarvis... :(
Osaako joku kertoa suomenkielisen hammaslääkärin Torreviejan läheltä ? Auto on siis käytössä, joten ei tarvitse olla ihan Torreviejassa.
Malagasta löysin jonkun suomalaisen, mutta sinne onkin sitten jo matkaa vähän turhan paljon...
Hammaslääkäri Torreviejassa ???
1
562
Vastaukset
- Olavi2
Täällä Kanadassa kerrotaan, kun Suomessa joku Pastori puhui
lässyttämällä, niin heti kokouksen jälkeen, etäs mies meni puhumaan
tälle pastorille, että mikä sinun suussasi on vika ? kun puhuit niin
lässyttämällä, niin se pastori sanoi että häneltä unohtui tekohampaat kotiin,
Niin se mies sanoi että lähde meille, minä annan sinulle tekohampaat ihan
ilmaiseksi, ja hän lähti, ja se mies meni sinne sivuhuoneeseen ja
toi sieltä tekohampaat, ja sanoi että koitas näitä. Niin se mies koitti
ja sanoi että eihän nämä sovi yhtään, nämähän pikkulapsen tekohampaat,
niin se mies meni uudestaan sinne sivuhuoneeseen, ja toi taas tekohampaat sieltä, niin se mies koitti niitä suuhunsa, mutta sanoi että ei nämä sovi nämä
on liian suuret, niin se mies meni taas sinne sivuhuoneeseen ja
toi taas tekohampaat, ja sanoi että koitas näitä. Niin se mies pani ne suuhunsa
ja sanoi että nämä on hyvät, ihan kuin minun omat tekohampaani,
nämä minä otan, mutta mistä sinä saat näitä tekohampaita niin
paljon ? oletko sinä hammaslääkäri ? Enkä ole, minä olen haudan
kaivaja, ja kaivan näitä tekohampaita kuolleilta, ruuvimeisselillä
ne saa helposti kuolleen suusta.
Pentti Olavi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779