Olemme lähdössä huomenna Torreviejaan viikoksi ja nyt hirvittää että voi tulla hammaslääkärille tarvis... :(
Osaako joku kertoa suomenkielisen hammaslääkärin Torreviejan läheltä ? Auto on siis käytössä, joten ei tarvitse olla ihan Torreviejassa.
Malagasta löysin jonkun suomalaisen, mutta sinne onkin sitten jo matkaa vähän turhan paljon...
Hammaslääkäri Torreviejassa ???
1
606
Vastaukset 1
- Olavi2
Täällä Kanadassa kerrotaan, kun Suomessa joku Pastori puhui
lässyttämällä, niin heti kokouksen jälkeen, etäs mies meni puhumaan
tälle pastorille, että mikä sinun suussasi on vika ? kun puhuit niin
lässyttämällä, niin se pastori sanoi että häneltä unohtui tekohampaat kotiin,
Niin se mies sanoi että lähde meille, minä annan sinulle tekohampaat ihan
ilmaiseksi, ja hän lähti, ja se mies meni sinne sivuhuoneeseen ja
toi sieltä tekohampaat, ja sanoi että koitas näitä. Niin se mies koitti
ja sanoi että eihän nämä sovi yhtään, nämähän pikkulapsen tekohampaat,
niin se mies meni uudestaan sinne sivuhuoneeseen, ja toi taas tekohampaat sieltä, niin se mies koitti niitä suuhunsa, mutta sanoi että ei nämä sovi nämä
on liian suuret, niin se mies meni taas sinne sivuhuoneeseen ja
toi taas tekohampaat, ja sanoi että koitas näitä. Niin se mies pani ne suuhunsa
ja sanoi että nämä on hyvät, ihan kuin minun omat tekohampaani,
nämä minä otan, mutta mistä sinä saat näitä tekohampaita niin
paljon ? oletko sinä hammaslääkäri ? Enkä ole, minä olen haudan
kaivaja, ja kaivan näitä tekohampaita kuolleilta, ruuvimeisselillä
ne saa helposti kuolleen suusta.
Pentti Olavi
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494