Toivoisin asian tuntevilta ja osaavilta asiallisia vastauksia tähän ongelmaani. Olen suunnittelemassa arkkitehdin kanssa tulevaa omakotitaloa ja haluaisin tutustua aiheeseen etukäteen.
Eli mitä eroa on julkisivun rappauksessa yleensä ja eristerappauksella? Onko ainoa ero vain sen, että eristerappaus tehdään eristeen päälle ja "tavallinen" rappaus esimerkiksi tiilimuurauksen päälle?
Toiseksi kyseiset rappaukset, eristerappauksen ja tavallisen rappauksen, voi ilmeisesti suorittaa sekä kolmikerrosrappauksena että ohutrappauksena (yksi- ja kaksikerrosrappaus)?
Lisäksi jos teiltä löytyy hyviä linkkejä tai tietoja mistä löytyisi tarkempaa tietoa näistä rappauksista niin kertokaa ihmeessä.
Rappauksista
1
530
Vastaukset
- oman
rojektin myötä tutustunut ja oikein olet asian ymmärtänyt...
- Eristerappaus (useampia eri tuotenimiä ko. asialle) "rapataan" eristeen päälle
- Kolmikerrosrappaus (kolme eri aine kerrosta)
- Kaksikerrosrappaus (kaksi kertaa sama aine julkisivu pinnoite Esim. silikaatti)
- ohutrappaus (ohut kerros, eli tiilikuvio näkyy läpi..)
Eli eniten asiaan vaikuttaa mistä materiaalista kohde on ? Tämä vaikuttaa käytettävään pinnoitukseen, lisäverkotukseen yms..
Lisäksi kandee miettii, että käytätkö julkkari matskuna (viimeinen pinta) silikaatti pitoisia (ei härmehtimisen vaaraa..) vai kivipitoisia (härmehtiminen, eli vaaleat laikut tummemmissa väreissä..) aineita...
Linkkinä:
- www.youtube.com (paljon videoita ymp. maailman.. koneiden käytöstä esim..)
- www.maxit.fi
- www.fescon.fi
- www.knauf.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998