www.harrastuskaveri.com

iisonaap

23

4587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksivaan

      EIku vaan etsimään

    • höhhöh

      sieltä mitään löydy..

      • ka_t

        oli pari sopivalta kuulostavaa ilmoitusta, en tiedä ovat jo saaneet hakemaansa


      • Lenkkarit
        ka_t kirjoitti:

        oli pari sopivalta kuulostavaa ilmoitusta, en tiedä ovat jo saaneet hakemaansa

        Paljon parempi sivusto on www.seuralainen.fi
        Ok vähän maksaa, mutta vaihto -ja palautusoikeus.

        Lajikirjo uskomaton


      • Kokeillut1
        Lenkkarit kirjoitti:

        Paljon parempi sivusto on www.seuralainen.fi
        Ok vähän maksaa, mutta vaihto -ja palautusoikeus.

        Lajikirjo uskomaton

        Sain vinkin ja totta, toimi.
        Olen vaikea ja vaativa(hankala luonne...jaksoi kuunnella v..tuiluani.
        Harrastustoiminta ei pärjää ammattimaiselle.


      • hinta
        Kokeillut1 kirjoitti:

        Sain vinkin ja totta, toimi.
        Olen vaikea ja vaativa(hankala luonne...jaksoi kuunnella v..tuiluani.
        Harrastustoiminta ei pärjää ammattimaiselle.

        tulee harrastuksille, jos tuommoisia summia pulittaa /tunti.


      • heidi8_8

        Löytyypäs. Tai ainakin itse löysin.


      • Virpi Kaivola
        Lenkkarit kirjoitti:

        Paljon parempi sivusto on www.seuralainen.fi
        Ok vähän maksaa, mutta vaihto -ja palautusoikeus.

        Lajikirjo uskomaton

        Kokemuksesta, suosittelen, suosittelen.
        Itse en ollut ees kuullut ja hyvä, että kerranki joku järkevä uusifirma kaiken turhan markkinoilla.


      • That is IT
        heidi8_8 kirjoitti:

        Löytyypäs. Tai ainakin itse löysin.

        www.seuralainen.fi


      • Jimmy S
        That is IT kirjoitti:

        www.seuralainen.fi

        myös miehelle....?


      • Sain ja nain
        Jimmy S kirjoitti:

        myös miehelle....?

        Itse onnistuin!!!!
        Millainen mies....vau!


      • Dirty laundry
        Sain ja nain kirjoitti:

        Itse onnistuin!!!!
        Millainen mies....vau!

        esiin:-)


      • All a round
        Dirty laundry kirjoitti:

        esiin:-)

        Ihan uteliaisuuttani kyselen, minkälaisia te naiset olette kun ette miehiä saa muuta kuin ostamalla?
        Minä olen ihan aikuinen nainen, tavallinen, vaan ei milloinkaan ole ollut niin yksinäinen että "lenkkeilyseura" pitäis ostaa...


      • Seija Vantaalta
        All a round kirjoitti:

        Ihan uteliaisuuttani kyselen, minkälaisia te naiset olette kun ette miehiä saa muuta kuin ostamalla?
        Minä olen ihan aikuinen nainen, tavallinen, vaan ei milloinkaan ole ollut niin yksinäinen että "lenkkeilyseura" pitäis ostaa...

        Olen ok, en kovin sosiaalinen, ujokin. Minusta ei pidetä vaikka teen työni hyvin, olen rehellinen ja välitän ihmisistä. Yritä useammissa asioissa parhaani ja en koskaan epäystävällinen. Muutin pois työn perässä pk-seudulle ja vähätkin tuttavat jäivät kotiseudulle.

        Sellaisia ihmisiä me olemme ja hyvä sinulle, jos ei tarvitse ostyaa, toivon, että et joudu koskaan tuntemaan tälläista toiseutta ja kaipuuta kontaktiin.


      • Pastori S
        Seija Vantaalta kirjoitti:

        Olen ok, en kovin sosiaalinen, ujokin. Minusta ei pidetä vaikka teen työni hyvin, olen rehellinen ja välitän ihmisistä. Yritä useammissa asioissa parhaani ja en koskaan epäystävällinen. Muutin pois työn perässä pk-seudulle ja vähätkin tuttavat jäivät kotiseudulle.

        Sellaisia ihmisiä me olemme ja hyvä sinulle, jos ei tarvitse ostyaa, toivon, että et joudu koskaan tuntemaan tälläista toiseutta ja kaipuuta kontaktiin.

        Aina heikomman puolella!
        Mitä väliä miten vuotavia seiniä tilkkii!! Kunhan apua ja lohtua syksyn harmauteen.
        www.seuralainen.fi ok siinäkuin muutkin, henkilökohtainen ja luotettava.


      • Diakoni
        Pastori S kirjoitti:

        Aina heikomman puolella!
        Mitä väliä miten vuotavia seiniä tilkkii!! Kunhan apua ja lohtua syksyn harmauteen.
        www.seuralainen.fi ok siinäkuin muutkin, henkilökohtainen ja luotettava.

        vai valepappi


      • hymiö Porista
        Diakoni kirjoitti:

        vai valepappi

        se seurainen.fi on...


      • Daamejaostamaan
        hymiö Porista kirjoitti:

        se seurainen.fi on...

        jos tarkoitat www.seuralainen.fi, niin kyllä.
        Nyt näemmä myös daameja kaupan.............


    • Ostovaimo

      Vaihtoehtona myös uusi, kaikille jotain tarjoava

      www.treenikumppani.fi

      • 48953454

        Eipä toimi vielä tai ei koskaan :(


      • kckcj
        48953454 kirjoitti:

        Eipä toimi vielä tai ei koskaan :(

        eipä toimi myöskään harrastuskaveri.com enää...miksi sivusto on kadonnut ?


    • Sirpuliina

      Kannattaa etsiä myös kaveria kävelykaverit.com on ilmainen.

    • Sirpuliina

      Se olikin vain kävelykaverit face bookin kautta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe