Mikähän vikana, kun Corsan sammuttaa lämpimänä, niin ei lähde heti uudelleen käyntiin. Tai lähtee mutta sammuu saman tien. Parin, kolmen minuutin odottelun jälkeen lähtee ihan normaalisti. Ei juuri muuten haittaa, mutta jos sattuu sammumaan, esim liikennevaloihin, niin siellähän olet.
1.7 D B-malli
5
840
Vastaukset
- aloittaja
Ei taida löytyä vinkkiä?? Onko niin harvinainen ongelma??
- *alkuperäinen*
Vika taisi löytyä. Vaihdoin tänään virtalukon pohjan, ja tuoreeltaan vaikuttaisi, että toimii normaalisti. Pitää seurata vielä tilannetta jatkossa. Haastava vika, merkkiliikekään ei löytänyt vikaa, epäilivät syöttöpumppua. Hinta-arvio olisi ollut liki 3000 €. Toivottavasti tästä olisi hyötyä jollekin vastaavassa tilanteessa olevalle.
- aloittaja
*alkuperäinen* kirjoitti:
Vika taisi löytyä. Vaihdoin tänään virtalukon pohjan, ja tuoreeltaan vaikuttaisi, että toimii normaalisti. Pitää seurata vielä tilannetta jatkossa. Haastava vika, merkkiliikekään ei löytänyt vikaa, epäilivät syöttöpumppua. Hinta-arvio olisi ollut liki 3000 €. Toivottavasti tästä olisi hyötyä jollekin vastaavassa tilanteessa olevalle.
Eipä se sittenkään asettunut, sillä virtalukon pohjan vaihdolla. Oireilee vieläkin:(
- ququ
Minulla on Corsan 1.2 bensaversio vm-99.Siinä oli samanlaista vikaa.Sammuili satunnaisesti kesken ajon tai ei lähtenyt kuumana käyntiin.Muutaman minuutin odottelun jälkeen pelasi pitkiä aikoja ongelmitta.Kampiakselitunnistimen vaihdon jälkeen pelannut ongelmitta 120tkm.Vaihto oli v.10min homma vaikka aluksi pelkäsin,että puoli konetta joutuu purkamaan.
- sorsailija
Tarkista ja putsaa kaikki konehuoneesta löytyvät etenkin moottoriin ja sen ohjauslaitteisiin menevien johtojen liitokset. Sähkölaitteiden puhdistuspray ei maksa paljon mitään ja hyvällä lykyllä auton toiminta paranee.
Tämä ei välttämättä ole vikasi syy, mutta kannattaa ehdottomasti tehdä ennen kuin lähtee sähkövian syytä arvailemaan osia vaihtamalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591