¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Wou !
Mikä se kynnys on,
Ikäkö numerona painaa ?
Elämähän on vain lainaa...
Kerran saatu on lahja,
iloksi annettu, nautittu,
nautittavaksi.
Helliä hiljaa, panna kovaa,
liittyä liki,
elämän ringissä, kiertokulussa,
tangoilla taivaltaa
Täyttäkää maa !
siinä on kaikki
Hittoihin heitän vaatteet,
turhat kipeät turhuuden aatteet
Tässä ku luotailen
taivaan avaruuksia arvuuttelen...
Niin, kaikkihan minä syliini sulkisin,
rakastaisin ja rakastelisin
Elämäni haluissa tahdon mä laulaa,
olla lähellä,
ja uudet naurut sylissäsi nauraa
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
http://www.youtube.com/watch?v=RdjJErcMHVQ
~ Voy age ~
2
193
Vastaukset
- niinhän se neuvotaan
Kun tuossa oli sinullakin joku liekö laululinkki perässä niin saankos minäkin tähän vastata suoraan lausumalla paria laulua lainaten niin, että ensin ihan sitä supisuomalaista oman kotikonnun ylistystä karauttamalla "olet maamme armahin suomen maa, ihanuuksien ihme maa, joka niemeen notkoon saarelmaan kodin tahtoisin pystyttää..." jatkaen vähän nykyaikaisemmalla meiningillä, että "..olla läsnä, olla kanssasi onnellinen...". Ja etten nyt ihan sitten liikoja innostuessa pyytele niin lopetan vastaukseni sanoihin "jos sais kerran reissullansa.."
- Kopittelija
Sinä tälläistä laulua siihen loppuu lurittelit ....
"jos sais kerran reissullansa.."
... ja jatko tais mennä...
" nättiä tyttöä rumpasta,
maahan ylös, maahan ylös... " ;D
Eiku ... eihän se niin tainut mennäkään...
Mutta edelleen olen sitä mieltä kun tänään lehdestä luin , että on se kummallista kun naiset ei saa kesäisin helteellä
ajella autoa ilman paitaa mutta miehet saa...
... Liittyyköhän tämä jotenkin yleiseen liikenneturvallisuuteen... ;D
Mutta kaikesta huolimatta ja riippumatta, kiitos iloisesta palautteestasi ja
kivoja kesäpäiviä sinulle...
T. (*J*)
Ps. Uimarannalla liikkui tänään mielenkiintoisia otuksia... ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624
