Onko jotain koodia millä saisi kaksoset syntymään? Missä vaiheessa se pitää sitten kirjoittaa että saa ne kaksoset?
The Sims 2 kaksoset
5
819
Vastaukset
- mysims
...jos siis siis tarkoitat, että millä koodilla saa kaksoset. Mulla ainakin toimii Forcetwins, vaikka en omistakkaan kauppa-auki lisäriä.
- Simpsuli
Pitää olla kauppa-auki lisäri. Kun simin maha kasvaa ekalla kerralla avaa koodiluukku ja kirjota forcetwins. Tai sit, jos simillä on hyvä kokkaus taito niin syötä raskaana olevalle simille juustokakkua.
- Miu.
Simpsuli kirjoitti:
Pitää olla kauppa-auki lisäri. Kun simin maha kasvaa ekalla kerralla avaa koodiluukku ja kirjota forcetwins. Tai sit, jos simillä on hyvä kokkaus taito niin syötä raskaana olevalle simille juustokakkua.
.. jos omistat kauppa - auki lisäosan , voit hyvillä ruoanlaittopisteillä tehdä itsellesi juustokakkua , jota sitten syötät raskaana olevalle simillesi .
Tietenkin on myös forcetwins - koodi . Mutta en ole varma , pitääkö koodi kirjoittaa silloin , kuten Simpsuli sanoi , vai synnytyksessä , (ennenkuin tulee kaiken maailman 'perheeseen tuli niin ja niin monta vauvaa)
:) - sdssddsds
Miu. kirjoitti:
.. jos omistat kauppa - auki lisäosan , voit hyvillä ruoanlaittopisteillä tehdä itsellesi juustokakkua , jota sitten syötät raskaana olevalle simillesi .
Tietenkin on myös forcetwins - koodi . Mutta en ole varma , pitääkö koodi kirjoittaa silloin , kuten Simpsuli sanoi , vai synnytyksessä , (ennenkuin tulee kaiken maailman 'perheeseen tuli niin ja niin monta vauvaa)
:). jos omistat kauppa - auki lisäosan , voit hyvillä ruoanlaittopisteillä tehdä itsellesi juustokakkua , jota sitten syötät raskaana olevalle simillesi .
Olen melko varma että se pitää kirjoittaa milloin tahansa raskauden aikana, kun simin maha on kasvanut. Juustokakku pitää myös syödä silloin kun simin maha kasvanut, eikä tarvi osata kokata jos kauppa auki:ssa tekee ravintolan ja aterioi siellä juustokakun.
- Anonyymi
En itsekään tiedä:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678