Löytyykö Nokialta hyvää puhelinta missä on hyvä kaiutinääni. Töissä joutuu käymään neuvotteluita jossa tarvitaan kaiutinta, vanha puhelin hajos.
Äänen tulisi olla selkeä ja mahdollisimman luonnollinen, ehdotuksia?
Hyvä kaiutinpuhelin
7
473
Vastaukset
- NokiaNainen
Ilmeisesti Nokialla ei ole hyvää kaiutinpuhelinta??
- oltava Nokia?
On niitä muitakin ja parempiakin puhelimia kuin Nokia. Sitäpaitsi, Nokialainen on ylikansallinen puhelin, kuin taannoin mm. Philips-laitteet, eikä suinkaan mikään hyvä puhelin.
Ostin taannoin lapsenlapselle lahjaksi Nokia 5130, made in Bulgaria.... Se siitä suomalaisuudesta...- åpoiuytrewqazxc vb
Tätähän kysyjä ei varmaan kysynyt mutta mäkin söin tänään hyvää makaronilaatikkoa. Saarioinen on hyvää vaikka sitä löytyy muiltakin muttei niin hyvää.
- hyvää...
Varsinkin noissa nokian bisness buhelimissa (E-sarja) on yleensä hyvä kaiutin ääni. Mene liikkeeseen ja kuuntele itse. Tuossa uudessa kosketusnäyttöpuhelimessa, olikohan se 5800, ainakin musiikki tulee ulos kaiuttimesta kovaa ja selkeästi.
- olikose
varmasti 5800?
- k
Mulla itellänikin nokia 5800 siinä on kyllä hyvä kaiutin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331329Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691095- 105965
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43923- 66765
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56739- 42736
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai116717Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302666- 29645