Löytyykö Nokialta hyvää puhelinta missä on hyvä kaiutinääni. Töissä joutuu käymään neuvotteluita jossa tarvitaan kaiutinta, vanha puhelin hajos.
Äänen tulisi olla selkeä ja mahdollisimman luonnollinen, ehdotuksia?
Hyvä kaiutinpuhelin
7
509
Vastaukset
- NokiaNainen
Ilmeisesti Nokialla ei ole hyvää kaiutinpuhelinta??
- oltava Nokia?
On niitä muitakin ja parempiakin puhelimia kuin Nokia. Sitäpaitsi, Nokialainen on ylikansallinen puhelin, kuin taannoin mm. Philips-laitteet, eikä suinkaan mikään hyvä puhelin.
Ostin taannoin lapsenlapselle lahjaksi Nokia 5130, made in Bulgaria.... Se siitä suomalaisuudesta...- åpoiuytrewqazxc vb
Tätähän kysyjä ei varmaan kysynyt mutta mäkin söin tänään hyvää makaronilaatikkoa. Saarioinen on hyvää vaikka sitä löytyy muiltakin muttei niin hyvää.
- hyvää...
Varsinkin noissa nokian bisness buhelimissa (E-sarja) on yleensä hyvä kaiutin ääni. Mene liikkeeseen ja kuuntele itse. Tuossa uudessa kosketusnäyttöpuhelimessa, olikohan se 5800, ainakin musiikki tulee ulos kaiuttimesta kovaa ja selkeästi.
- olikose
varmasti 5800?
- k
Mulla itellänikin nokia 5800 siinä on kyllä hyvä kaiutin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 71457