Kiinnostaako rekikoirat ja ilmainen lyhytloma Kainuussa fiksun miehen seurassa?
Ajankohta elokuun alkupäivät (viikonloppu 7-9.8.2009 matkapäivät etelästä). Matkayöpymiset Kuopiossa ja majoitus Kainuussa on maksettu 4 hengen mökeissä, joten yötilaa on kohtuudella myös 1-2 matkakumppanille.
Autoon mahtuu 1-2 "turistia" minun lisäksi, joten matkakulujakaan ei tule. Aikataulu ja osin myös reitti on soviteltavissa.
Jos kiinnostaa kysy rohkeasti tarkempia tietoja. Sähköposti on [email protected]
kainuuseen 6-7. elokuuta.
huskyman
2
351
Vastaukset
- pikku-pervo
...täällä onkin kauniit maisemat ja kaikkea kesäkiwaa..!!
- huskyman
Eipä ole pahemmin kiinnostusta, saati kesäkiwaa tuottanut tuo oma matkatarjous!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805