Fakiirimatto

Ei fakiiri

Millaisia kokemuksia fakiirimatosta?

12

4511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hpop

Kokeilin käytyäni hierojalla. Selkä tuli lämpimäksi. Tottakai, kun veri lähti kiertämään, mutta empä juuri muuta huomannutkaan.

• on matosta..

Mulla ei tuon valmistajan mattoa ole. Itse käytän akupressure-akupainantamattoa. Se on sellainen 80x40 cm kokoinen 1,5cm muovipiikkejä täynnä oleva matto. Uskon että on parempi. Kokonaan muovisena helppo pestä suihkussa ja 1,5cm piikit pureutuu paremmin selkään ja lihaksiin. Fakiirimatto on käsittääkseni kangasta ja siinä on niitä hyvin pieniä teriä paljon muovisiin pallukoihin veistettynä. Akupressur matto on ollut uskomattoman hyvä ostos! Olen käyttänyt jo vuoden. Hieman se sattuu tietenkin, ja pitää sattuakin, mutta auttaa tehokkaasti. Käytän t paita päällä itse. Väsynyt ja kipeä selkä helpottuu nopeasti ja notkistuu, veri lähtee kiertämään. Lisäksi kivun aiheuttamat endorfiini ja oksitosiini ym hormonit saavat aikaan sen, että alkaa väsyttämään ja olo muuttuu rauhalliseksi.Käytän mattoa myös unensaantiin illalla. Minulle erittäin tärkeä tuote, jota on ilo käyttää! Saartan maata aamullakin herättyäni että saan selän tuntumaan notkealta ja veren kiertämään.
      Paljon riippuu ihmisestä, että tykkääkö ja arvostaako tälläisiä hoitokeinoja. On mullakin pari perheenjäsentä, jotka ei tajua tätä juttua, eikä suostu matolla makaamaan koska sattuu. Eipä sille mitään voi. Sitten on kavereita jotka on ihastuneet ja hankkineet samanlaisen itsellensä.

• kroppa relaa...

Terve
      Tilasin kesäkuun alussa www.nettex.fi shopista piikkimaton ja on pelannut todella hyvin. Ennen loman alkua loikoilin sillä iltaisin puolisen tuntia ja sain nukutuksi todella hyvin ja kolotukset niskassa ja hartioissa väheni. Lomalla olen joka päivä käyttänyt mattoa ja hyvin pelaa. Virkistävin loma pitkään aikaan, vaikka on sadellut melkein joka päivä! 59 euroa ei ole kallis hinta jokapäiväisestä akupainannasta. Kyllä fakiirit ovat olleet viisaita.

• Synttärilahjan löytänyt

Hei!

Kiitos hyvästä vinkistä! Ostin piikkimaton parille ystävälle synttärilahjaksi viime tingan ajatuksena. Nopeasti pelasi toimitus www.nettex.fi verkkokaupassa. Ystävättäreni olivat todella innoissaan lahjastaan. Käytössä on kuulemma miltei päivittäin. Nytpä on yksi hyvä joululahjaideakin valmiina.

• halpa ja hyvä lahja

Terve

Kysyt kokemuksia fakiirimatosta. Olen tilannut niitä nettex-nettikaupasta nyt muutaman sukulaisille synttäreiksi ja mökkituliaisiksi (aiemmin kesällä). Poikkeuksetta ensireaktiot ovat olleet epäilevän hämmästyneitä, mutta kokeiltuaan mattoa JOKAINEN on pitänyt siitä ja kummastellut sen tehoa. Ei ihme että niitä myydään tosi paljon. Ei ole vaikeaa arvata ensi joulun hitti-lahjaa.

• toimii.

Kyllä se hyvin tepsii. Täytyy harkita toisen maton ostamista. Fakiirimaton hyvä puoli on se, että se muotoutuu peremmin vartaloon, kuin kovasta muovista tehty akupressurematto joka minulla on. Sitä ei esimerkiksi voi pyöritellä käsien ympärille. Piikithän niissä on erityyliset myös.

• MATTOMÄKI

Kankainen fakiirimatto hävitti kivut hetkessä,muovinen liian kova jäljitelmä.Myös kankainen kulkee helpommin mukana.

• Tuula78

Kankainen Shakti matto, jossa on yli 6000 muovipiikkiä on kyllä todella hyvä ! www.ea.fi niitä myy halvalla - ostettiin työporukan kanssa 5 mattoa á 39,90 toimituskulut - ja nyt ollaan niin rentoa porukkaa, että asiakkaat oikein ihmettelevät ! Rentoa Joulun odotusta kaikille! t. Tuula

• re45
        Tuula78 kirjoitti:

Kankainen Shakti matto, jossa on yli 6000 muovipiikkiä on kyllä todella hyvä ! www.ea.fi niitä myy halvalla - ostettiin työporukan kanssa 5 mattoa á 39,90 toimituskulut - ja nyt ollaan niin rentoa porukkaa, että asiakkaat oikein ihmettelevät ! Rentoa Joulun odotusta kaikille! t. Tuula

ja jossain näin halvemmallakin. ei käytöännän eroja!

• johannax
        Tuula78 kirjoitti:

Me ostettiin kans työporukalla matot kahdeksan työkaverin kanssa. Tilattiin ne terapiamatto.fi verkkokaupasta. Nyt muutaman päivän kokeiltuamme pakko myöntää että ei mitään hölynpölyä, vaikka aluksi koko tuote epäilytti. Maksettiin matoistamme vajaa 30€ kappale.

• ---

Ei niistä kumpikaan ole aidompi kuin toinen, vain erityylinen. Vihreää Muovimattoa saa pehmeäpänäkin versiona tai kovan ja pehmeän yhdistelmänä. Piikkien pitäisi olla riittävän pitkät ja tarpeeksi kaukana toisistaan, jotta ne todella painautuvat kunnolla kehoon ja rentouttavat lihaksia. Shaktimaton piikit ovat todella pienet ja lähellä toisiaan, mutta miksei nekin auta, onhan niistä paljon hyviä kokemuksia. Mulla on shkaktimaton piikkityyny niskan hoitoon, se on uutuustuote. Ainakin niskaan ne pienet piikit on hyviä, sellaista aluetta on hankala hoitaa pitkillä piikeillä. Lähtee kallonpohjassa veret kiertään ja pää kääntyy paremmin. Muovimatto ei sovellu vatsan käsittelyyn, olen harkinnut että hankin molemmat, koska maton valinta riippuu vähän siitäkin mitä haluaa hoitaa.

• ..
        re45 kirjoitti:

ja jossain näin halvemmallakin. ei käytöännän eroja!

Ompa tosi halpaa! Nykyisin noita mattoja ja niiden halpakopioita myydään jokapaikassa ja mainostetaan lehdissä. Kun itse hankin muovisen maton kesällä 2008 niistä ei kukaan puhunut, eikä mattoja myyty missään. Nyt niitä myydään joka paikassa marketeissa. luontaistuotekaupoissa ym, valmistajat ovat lisänneet tuotevalikoimaa, on kovempaa ja pehmeämpää versiota, myös shaktimatosta, piikkityynyjä ja muitakin valmistajia shaktin ja akupressuren lisäksi. Reilussa vuodessa piikkimatosta on tullut varsinainen muotituote suomessakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      93
      2109
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      167
      1557
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      74
      1329
    4. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      239
      1214
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      73
      1180
    6. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      88
      1096
    7. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1041
    8. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      252
      1006
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      51
      926
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      88
      901
    Aihe