Veit...

enkelin-tuli

pitkälle rannasta
varpaat lakatut...pilkisti sannasta
aurinkosi jäi minuun
kosketus lämmin...myös sinuun
rakkautta monenlaista
nauti...kosketa ja kesää haista.

9

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppinut uimaan

      kyytiin kun pääset huimaan
      kaveri älä jätä
      kestä en tätä
      minkälaista rakkautta
      sinä etsit.

      • enkelin-tuli

        aina oon osannut uida
        kala...nimeltä vanda stuidaduida
        kellun kuin valas
        ennen kuin taas tipun alas...
        sanoo merenneito
        etsi en mitään
        välillä vaan käytävä pinnalla
        en mitään puolitiehen jätä
        simpukan kuori tämä oli mätä.

        Runo sai alkunsa haaveillessani toria illan
        herkkuja syöden...mantan
        tummuvan illan...
        loma lähestyy...on aikaa harrastaa.


      • enkelin-tuli^Å^

        olen tätä mieltä
        eikä rakkaus kuole elämänvirtaan
        jos rakastaa aamuun...päivään ja iltaan
        se suurin onni on vielä piilossa vakan alla
        no...aamu kutsuu
        varovasti pohjaan talla.
        Huomenta ja päivään jatkoa
        väliaika...katkoa.


      • merkitse mitään
        enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:

        olen tätä mieltä
        eikä rakkaus kuole elämänvirtaan
        jos rakastaa aamuun...päivään ja iltaan
        se suurin onni on vielä piilossa vakan alla
        no...aamu kutsuu
        varovasti pohjaan talla.
        Huomenta ja päivään jatkoa
        väliaika...katkoa.

        kaveri niin kuulla sain
        kun vierestäs lämpöä hain
        elämä jatkukoon
        siitä varma oon
        mai vei
        tai hai vei.


      • enkelin-tuli
        merkitse mitään kirjoitti:

        kaveri niin kuulla sain
        kun vierestäs lämpöä hain
        elämä jatkukoon
        siitä varma oon
        mai vei
        tai hai vei.

        nyt toiseen
        en tunnusta sanoja moiseen
        ehkä lämpöä kumpikin haki
        alku iltaa toivottaa anna mäki
        ehkä elämä vuorollaan häränpyllyä heittää
        omaani...pieni hame peittää
        ja eihän kaverissakaan mitään pahaa
        pitäisikö kaikelle olla kuin avoin pulla
        siksi...tiukka kriteeri on mulla
        mutta...maailma on avoin
        siihen voi olla hyvä vaikka naapurin ulla.


      • nyt ei rullaa
        enkelin-tuli kirjoitti:

        nyt toiseen
        en tunnusta sanoja moiseen
        ehkä lämpöä kumpikin haki
        alku iltaa toivottaa anna mäki
        ehkä elämä vuorollaan häränpyllyä heittää
        omaani...pieni hame peittää
        ja eihän kaverissakaan mitään pahaa
        pitäisikö kaikelle olla kuin avoin pulla
        siksi...tiukka kriteeri on mulla
        mutta...maailma on avoin
        siihen voi olla hyvä vaikka naapurin ulla.

        kiistä kaikki
        senkin maikki
        mä en Usko
        tulkoon iltarusko
        kaverille ei jätetä
        toiasioita eteen mätetä.


      • enkelin-tuli
        nyt ei rullaa kirjoitti:

        kiistä kaikki
        senkin maikki
        mä en Usko
        tulkoon iltarusko
        kaverille ei jätetä
        toiasioita eteen mätetä.

        vaikken ole pullaa paistava ulla
        tahdot vaan vängätä ja väitellä
        koska...sun tekee mieli
        laulaa jo täällä maikin kieli
        vai että sielläkin mäkiä
        kesä illassa kuuluu käkiä

        kaveria ei jätetä tai kaverille ei jätetä
        alat kuulostaa yhtä mun tuttuu
        no...mutta jatkoa iltaan
        muuten tästä tulee yhtä suttuu.


    • pääsin siis pannasta
      kaukana rannasta,
      lämmin ja hellä
      sydän ihmisellä.
      Haista ja maista
      on niin monenlaista.

      Tervehdys Sinulle enkuli!

      Hyvää kesän jatkoa.

      • enkelin-tuli

        santa on pehmeä alla jalkojen
        kesä herkut...kera herneen palkojen
        sydän kolhun kokenut
        ei kuitenkaan kovaksi muutu
        ihmisellä on se luonto mikä on
        turhaa on raivarit ois
        lämmin ja hellä...miettii ja ajattelee
        ei suutu.

        Samoin sinulle...hymyä ja iloa kesään
        lämpöä ja hellyyttä sinunkin pesään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe