pitkälle rannasta
varpaat lakatut...pilkisti sannasta
aurinkosi jäi minuun
kosketus lämmin...myös sinuun
rakkautta monenlaista
nauti...kosketa ja kesää haista.
Veit...
9
225
Vastaukset
- oppinut uimaan
kyytiin kun pääset huimaan
kaveri älä jätä
kestä en tätä
minkälaista rakkautta
sinä etsit.- enkelin-tuli
aina oon osannut uida
kala...nimeltä vanda stuidaduida
kellun kuin valas
ennen kuin taas tipun alas...
sanoo merenneito
etsi en mitään
välillä vaan käytävä pinnalla
en mitään puolitiehen jätä
simpukan kuori tämä oli mätä.
Runo sai alkunsa haaveillessani toria illan
herkkuja syöden...mantan
tummuvan illan...
loma lähestyy...on aikaa harrastaa. - enkelin-tuli^Å^
olen tätä mieltä
eikä rakkaus kuole elämänvirtaan
jos rakastaa aamuun...päivään ja iltaan
se suurin onni on vielä piilossa vakan alla
no...aamu kutsuu
varovasti pohjaan talla.
Huomenta ja päivään jatkoa
väliaika...katkoa. - merkitse mitään
enkelin-tuli^Å^ kirjoitti:
olen tätä mieltä
eikä rakkaus kuole elämänvirtaan
jos rakastaa aamuun...päivään ja iltaan
se suurin onni on vielä piilossa vakan alla
no...aamu kutsuu
varovasti pohjaan talla.
Huomenta ja päivään jatkoa
väliaika...katkoa.kaveri niin kuulla sain
kun vierestäs lämpöä hain
elämä jatkukoon
siitä varma oon
mai vei
tai hai vei. - enkelin-tuli
merkitse mitään kirjoitti:
kaveri niin kuulla sain
kun vierestäs lämpöä hain
elämä jatkukoon
siitä varma oon
mai vei
tai hai vei.nyt toiseen
en tunnusta sanoja moiseen
ehkä lämpöä kumpikin haki
alku iltaa toivottaa anna mäki
ehkä elämä vuorollaan häränpyllyä heittää
omaani...pieni hame peittää
ja eihän kaverissakaan mitään pahaa
pitäisikö kaikelle olla kuin avoin pulla
siksi...tiukka kriteeri on mulla
mutta...maailma on avoin
siihen voi olla hyvä vaikka naapurin ulla. - nyt ei rullaa
enkelin-tuli kirjoitti:
nyt toiseen
en tunnusta sanoja moiseen
ehkä lämpöä kumpikin haki
alku iltaa toivottaa anna mäki
ehkä elämä vuorollaan häränpyllyä heittää
omaani...pieni hame peittää
ja eihän kaverissakaan mitään pahaa
pitäisikö kaikelle olla kuin avoin pulla
siksi...tiukka kriteeri on mulla
mutta...maailma on avoin
siihen voi olla hyvä vaikka naapurin ulla.kiistä kaikki
senkin maikki
mä en Usko
tulkoon iltarusko
kaverille ei jätetä
toiasioita eteen mätetä. - enkelin-tuli
nyt ei rullaa kirjoitti:
kiistä kaikki
senkin maikki
mä en Usko
tulkoon iltarusko
kaverille ei jätetä
toiasioita eteen mätetä.vaikken ole pullaa paistava ulla
tahdot vaan vängätä ja väitellä
koska...sun tekee mieli
laulaa jo täällä maikin kieli
vai että sielläkin mäkiä
kesä illassa kuuluu käkiä
kaveria ei jätetä tai kaverille ei jätetä
alat kuulostaa yhtä mun tuttuu
no...mutta jatkoa iltaan
muuten tästä tulee yhtä suttuu.
pääsin siis pannasta
kaukana rannasta,
lämmin ja hellä
sydän ihmisellä.
Haista ja maista
on niin monenlaista.
Tervehdys Sinulle enkuli!
Hyvää kesän jatkoa.- enkelin-tuli
santa on pehmeä alla jalkojen
kesä herkut...kera herneen palkojen
sydän kolhun kokenut
ei kuitenkaan kovaksi muutu
ihmisellä on se luonto mikä on
turhaa on raivarit ois
lämmin ja hellä...miettii ja ajattelee
ei suutu.
Samoin sinulle...hymyä ja iloa kesään
lämpöä ja hellyyttä sinunkin pesään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032165
- 1341188
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540