http://sydsvenskan.se/system/topicRoot/Scientologikyrkan/
Monta juttua ja näköjään kultilla on siellä omituisia väitteitä 70 työntekijästä kultin toimipisteessä ja todellisuudessa siellä onkin vain 1 töissä sen mukaan mitä viranomaisille on ilmoitettu. Viranomaiset tutkivat työoloja ja ilmoitusristiriitoja.
Yksitoista jäsentä ja jostain löytyi kuitenkin miljoonia kiinteistön hankintaan. Samalla mainitaan ongelmista verojen maksuissa ja muissa velvoitteissa.
Mitähän väärinkäytöksiä kotimaassa mahtaisi olla kun niitä kerran näkyy lehtien mukaan kaikkialla olevan. Pitäisikö usuttaa MOT tutkimaan asiaa. Vai olisiko A-studio parempi.
Ruotsista
Metro G M
0
339
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455