Siis vähän epäreilua...

omistan diamondin

Tuolla kun olin 2 taistelussa ja mulla oli kamu, jolla oli AINOASTAAN arcade, niin oli vähän EPÄREILUINEN ottelu ja syyt on tässä:

1. Arcade teki kokoajan helping hand
2. Minä en meinannut osua millään, mutta vastustaja kokoajan osui, vaikka minulla olevat iskut oli 100%. Kukaan ei käyttänyt esim. Sand-attackia.
3: Sitten se purygly, mikä sen lihavan kissa pokemonin nimi oli, on kamalan nopea(Miten, kerta se on lihava) Ja se osasi attaract iskun.
4:MENETIN 3 POKEMONIA TAISTELUN AIKANA KIITOS SEN SUMUN!!!

5: Tämä ei sitten liity noihin... Miten voin löytää mm. bulbasaurin, charmanderin jne? Löydän vaan weepenbelejä, raticateja, rattataata, bellsproutteja, gloomeja, fearoweja. Miten löydän muita?

37

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Saat Bulbasaurin ja Charmanderin ainoastaan Migratettamalla 3. Genin poke-peleistä.

• Pure-ugly

Purugly. Usko tai älä, mutta Speed on sen korkein statti. (Base stat 112)

• omistan diamondin

Tarkoittaako se, että vaihtamalla, koodeilla, löytämällä vai joltain kouluttajalta näkee ja menee sinne yhteen paikkaan, missä voi vaihtaa eripuolella olevan kanssa esim.?

• omistan diamondin
        Pure-ugly kirjoitti:

Purugly. Usko tai älä, mutta Speed on sen korkein statti. (Base stat 112)

... puruglystä. Minun gyaradoksellani on isompi speed, mutta silti, MIKSI??? Tai noh, syy voi olla, kun myn gyaradokseni oli 4 lv pienempi...

No, onko mitään keinoa, miten saan registeel,-ice ja -rock?

• --...--
        omistan diamondin kirjoitti:

Tarkoittaako se, että vaihtamalla, koodeilla, löytämällä vai joltain kouluttajalta näkee ja menee sinne yhteen paikkaan, missä voi vaihtaa eripuolella olevan kanssa esim.?

siirrät emeraldista tai jostain sellasest.. ja mikä on arcade imo..

• Fyro

... puruglystä. Minun gyaradoksellani on isompi speed, mutta silti, MIKSI??? Tai noh, syy voi olla, kun myn gyaradokseni oli 4 lv pienempi...

No, onko mitään keinoa, miten saan registeel,-ice ja -rock?

Base stat =/= stat.

Base stat on... Mikäs se onkaan? Huonoin mahdollinen stat kun on 100lvl, neutral naturella?

Sen läskissan Max speed on 355... Eli jos se on joku 50lvl niin speedi jossain 200~ paikkeilla.

• omistan diamondin
        --...-- kirjoitti:

siirrät emeraldista tai jostain sellasest.. ja mikä on arcade imo..

Sen niminen sivukin on... sieltä löytyy erilaisia pelejä...

• rndm.
        Fyro kirjoitti:

Base stat =/= stat.

Base stat on... Mikäs se onkaan? Huonoin mahdollinen stat kun on 100lvl, neutral naturella?

Sen läskissan Max speed on 355... Eli jos se on joku 50lvl niin speedi jossain 200~ paikkeilla.

Base stat ei ole tuo. Mutta en tiedä tarkalleen miten sen voi määrittää.

• rndm.

Sen niminen sivukin on... sieltä löytyy erilaisia pelejä...

"Internet-sivu käytti Helping Handia." Umm...häh?

Ja --...--, imo = in my opinion = minun mielestäni. Tarkoititko btw? :)

• omistan diamondin
        rndm. kirjoitti:

"Internet-sivu käytti Helping Handia." Umm...häh?

Ja --...--, imo = in my opinion = minun mielestäni. Tarkoititko btw? :)

Semmoinen hyökkäyksen nimi. Se ei tee mitään, paitsi se hyökkäys menee ekana eli nopeiten esim. Quick attack, mutta siinä sanotaan, että se on valmis auttamaan minun pokemonia... SE VAAN TEKI YHTÄ JA SAMAA HYÖKKÄYSTÄ ELI SAMAA KUIN EI TEKISI MITÄÄN!!!!!

• berrynekoh

Semmoinen hyökkäyksen nimi. Se ei tee mitään, paitsi se hyökkäys menee ekana eli nopeiten esim. Quick attack, mutta siinä sanotaan, että se on valmis auttamaan minun pokemonia... SE VAAN TEKI YHTÄ JA SAMAA HYÖKKÄYSTÄ ELI SAMAA KUIN EI TEKISI MITÄÄN!!!!!

Kenties...?

• Pinestone Cavern

Helping Hand on vain hyödyllinen 2 vs 2 taisteluissa. Se nostaa kumppanin seuraavan iskun base poweria 50%:lla.

• rndm.

Kyllä tiedän, mikä Helping Hand on. Mutta tuo Arcade hämäsi... Tarkoitit varmaan Arcanineä, kuten b'koh sanoi.

Helping Hand ei todellakaan ole turha. Se nostaa viereisen poken hyökkäyksen Base Poweria 50% Double Battlessa.

• rndm.
        rndm. kirjoitti:

Kyllä tiedän, mikä Helping Hand on. Mutta tuo Arcade hämäsi... Tarkoitit varmaan Arcanineä, kuten b'koh sanoi.

Helping Hand ei todellakaan ole turha. Se nostaa viereisen poken hyökkäyksen Base Poweria 50% Double Battlessa.

Pinestone Cavern jo kertoikin Helping Handista... Pitäisi lukea kaikki viestit ennen kuin lähettää oman.

• BERRYNEKOH--
        rndm. kirjoitti:

Pinestone Cavern jo kertoikin Helping Handista... Pitäisi lukea kaikki viestit ennen kuin lähettää oman.

PÖÖ!~ ^___^

• rndm.
        BERRYNEKOH-- kirjoitti:

PÖÖ!~ ^___^

No hei. ^^

• omistan diamondin
        rndm. kirjoitti:

No hei. ^^

Joo, tarkoitin arcaninea, mutta tais tulla kirjoitus virhe, kun valvoin pitkään ja väsytti...
        Ja se purugly oli 57 tasoinen.

Niin jo eilen meni 4 Hydro pump iskua ohi ja vaikka ei ollut sumua TAI joku käyttänyt semmoista, joka veis tarkkuutta esim. Flash, sand-attack jne.

Ja Helping hand muka antaa 50 prossaa lisä voimaa? Niin varmaan... Minusta se on TÄYSIN HYÖDYTÖN!

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

No hei. ^^

HUPS, UNOHIN CAPSIN 8

• rndm.

Joo, tarkoitin arcaninea, mutta tais tulla kirjoitus virhe, kun valvoin pitkään ja väsytti...
        Ja se purugly oli 57 tasoinen.

Niin jo eilen meni 4 Hydro pump iskua ohi ja vaikka ei ollut sumua TAI joku käyttänyt semmoista, joka veis tarkkuutta esim. Flash, sand-attack jne.

Ja Helping hand muka antaa 50 prossaa lisä voimaa? Niin varmaan... Minusta se on TÄYSIN HYÖDYTÖN!

Pokella, jota yritit sillä hoidella, saattoi olla holdissa BrightPowder. Se vähentää pokeen kohdistuvien hyökkäysten Accuracyä 10%.

Niin, kyllä se antaa. Joten ei ole hyödytön.

• rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

HUPS, UNOHIN CAPSIN 8

Sulla?

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

Sulla?

Tylsää, once again. Haluutko että laitan musaa? 8D Okei, et haluu. Mä löysin mun Leaf Greenin

• rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

Tylsää, once again. Haluutko että laitan musaa? 8D Okei, et haluu. Mä löysin mun Leaf Greenin

Hienoo. Mun FireRed on aina DS:säs kiinni. Siitä tulee hieno punanen väri. :D

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

Hienoo. Mun FireRed on aina DS:säs kiinni. Siitä tulee hieno punanen väri. :D

Kato ku GREEN... GREEEEEEEEEEN GREEN DAY 8DDD No, riippuu vihreestä. Ja punasesta. 8D

Ai mikset haluu? Mullahan on hyvä musamaku 8

• rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

Kato ku GREEN... GREEEEEEEEEEN GREEN DAY 8DDD No, riippuu vihreestä. Ja punasesta. 8D

Ai mikset haluu? Mullahan on hyvä musamaku 8

Blood Red Sky. xD

Hyvä? ...

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

Blood Red Sky. xD

Hyvä? ...

VAAN PARAS >8"----DDD Eiks niin...? n___n

• rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

VAAN PARAS >8"----DDD Eiks niin...? n___n

En sano mitään.

Jos on tylsää, tee mese xD

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

En sano mitään.

Ok en tee mesee ennen kun sä.... Hmmmm.... Mitä sun pitäs tehä? 8D

• berrynekoh
        berrynekoh kirjoitti:

Ok en tee mesee ennen kun sä.... Hmmmm.... Mitä sun pitäs tehä? 8D

☻/
        /▌
        ||

Eiks oo söpö? >8"3 Lol 8D

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

En sano mitään.

Mikä on sun lempikarkki XD

• rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

Mikä on sun lempikarkki XD

...WTF? NIIN random kysymys. xD
        Jos se saa olla suklaa, niin valkosuklaa

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

...WTF? NIIN random kysymys. xD
        Jos se saa olla suklaa, niin valkosuklaa

Valkosuklaa on ainut syötävä suklaa 8D Sanon aina että en syö suklaata, mutta syön silti XD Ja se on pahaa

• rndm.
        berrynekoh kirjoitti:

Valkosuklaa on ainut syötävä suklaa 8D Sanon aina että en syö suklaata, mutta syön silti XD Ja se on pahaa

Kuulemma muumilimun ja rodeon sekotus on hyvää xD

• berrynekoh
        rndm. kirjoitti:

Kuulemma muumilimun ja rodeon sekotus on hyvää xD

pannukakku on hyvää 8D Kermavaahdon kanssa 8) Kermavaahto on hyvää... Letut ja vohvelitki on hyviä, ja jäätelö ja karkki ja sipsi ja keksi ja popcorni eieii se on pahaa ja... hmm... 8D ja munkki ja .... yyyh... jos syön ton kaiken musta tulee lihapulla, 8(

• omistan diamondin
        rndm. kirjoitti:

Pokella, jota yritit sillä hoidella, saattoi olla holdissa BrightPowder. Se vähentää pokeen kohdistuvien hyökkäysten Accuracyä 10%.

Niin, kyllä se antaa. Joten ei ole hyödytön.

Olin Team Galacticia vastaan silloin...

• rndm.

Olin Team Galacticia vastaan silloin...

Galacticin pokeilla ei kai ole ikinä mitään holdissa. Unohda siis Brightpowder-kohta.

• berrynekoh--
        rndm. kirjoitti:

Galacticin pokeilla ei kai ole ikinä mitään holdissa. Unohda siis Brightpowder-kohta.

ihan ku oisin muistanu et jollaki oli joku sitrus/oran berry... No mun muistiin ei kannata luottaa 8D

• rndm.
        berrynekoh-- kirjoitti:

ihan ku oisin muistanu et jollaki oli joku sitrus/oran berry... No mun muistiin ei kannata luottaa 8D

Katsaisin Bulbapediasta ja huomasin että joillakin Commandereiden pokeilla on Oran/Sitrus.

Ketä Galacticlaista vastaan tappelit, omistan diamondin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      245
      2313
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1538
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      35
      1365
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      60
      1348
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1309
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe