" Aamuset, Päiväset, Iltaset, Yöt"

sivu on AVATTU!

Tänne voi tulla kertomaan huomenet ja muut aamutervehdykset, päivän mittaan touhuilut jne...jatkuvasti.

Vielä riittää asialisiinkin sivuja, :) joten tämä olkoon palsta jossa voi kertoilla ihan jokapäiväisistä touhuamisistaan.
Asiat saa vapaasti rönsyillä mihin suuntaan tahansa, linkkejä voi laittaa ym. sellainen yleispalsta, jokaiselle jotakin.
Vetäjää ei ole, te itse teette sen :)))

Pirkanmaalla näyttää lämpömittari tällä hetkellä jo 19 astetta, joten lämmin päivä on tulossa.
Naama ja kädet on kohta kuin ...niin enpä sanokaan, vaan kintut housujen peitossa ovat valkoiset:(

Onneksi on itse ruskettavat , esim. kaula on eriparia kasvojen kanssa, kun pitää heti kevään alussa katsella tarkkaan pyöräteiden varsilla mitä luonto tuo ekaksi, siinä ei kaulaa ehdi ajatteleen ;DDD

Hyvää Huomenta teille kaikille, kirjoittelemisiin...

28

1417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meiltäkin,

Lehdessä hyvä kommentti,; Vanhanen tapailee maksavia miehiä, Berlusconi maksettuja naisia. Aamun naurut sai kirpoamaan välähdyksestä.

Kunhan ei ukkosta tekisi, niin ovat synkät pilvet näkyvillä?
      Lämpötila samoilla lukemilla.

• vienotuuli
    • 1943

olisin minäkin varreltani, jos olisin jäänyt Pirkanmaalle pidemmäksi aikaa juhannuksen jälkeen. Laiturilla olisin voinut alasti ottaa aurinkoa ja pulahtaa välillä Kyrösjärveen. Velvollisuudet kutsuivat tänne ja lähden kohta shortseissa mattopyykille. Täällä on kauan ollut mahdollisuus pestä kunnon matonpesupaikalla. Vesi tulee järvestä ja se palautetaan puhdistettuna sinne. En ota suurta urakkaa, vaan pesen muutaman maton kerrallaan.

• aureliina

Kaakkois-Suomessa ja mittari näyttää 20 plussaa. Aamuisella torikäynnillä oli vielä aurinkoista, nyt viileni ihanasti. Eikä tarvitse lähteä mattopyykille tänään. Eilen pestyt kuivuivat jo ja yhden levitin lattialle. Kotoinen mäntysaippuan haju leijuu keittiössä. Illalla lavatansseihin! Hyvää viikonloppua!

• vienotuuli

Illan hämärtyessä alkoi todella tuulla, satoi kuin ukkosen edellä. Jyrähdyksiä ei kuulunut, vaan toi sade oli tosi rajua, pimeys on pysynyt siitä asti.

Hellelukemat on 28 , on kuin odotellessa, et milloin repee, tuo hiljaisuus enteilee kovaa ukkosta.

Miten te muuten teette, nappaarreko telkun ja tietsikan heti pois päältä, vai jatkatteko kun ekat salamat tietoisuuteenne iskee?

• vuoteesta

irrotan sähköjohdon.
        Kerran poissaollessani, hesassa oli ollut kova ukonilma. Empä tiennyt sitä.
        Kotiin tullessani (ajomatka 600km) vuoteeseen päästyäni aloin nostamaan jalkaosaa, hierontaa samalla niille. Tökki koko ajan, luulin patterin kaukosäätimestä loppuneen.
        Ei ollutkaan sen syy. En saanut sitten alas enää laitetuksi.
        Onneksi oli su, joten petari lattialle ja aamulla soittamaan korjaajaa.
        Sanoi et kannattaa aina irrottaa ukkosella se johto, vaihtoi osan, takuun piikkiin meni silloin.
        Mutta muistampa tuon aina.

Ei ole telkkaria eikä tietsikaa.
        Ainoastaan kännyssä oleva netti, en sulje sitä.

• Ei ole tietoakaan pilvistä ollut koko päivänä täällä Satakunnassa,
        tai no, onhan jotain poutapilviä leijaillut tuolla yläilmoissa.
        27,4:ssä asteessa on mittari käynyt ja vieläkin on 20 astetta.
        Kyllä saa yön taas sängyssä hikisenä pyöriä!

Siitä ukkosesta - tuleehan niitä johtoja pois nypittyä, jos lähelle tulee ja tietokoneen johdot otan heti irti, kun kuuluu kolinaa, olen kuullut niin monen tietsikan menneen ukkosella entiseksi.

• meiltäki
    • 1943

täälläkin, hellettä on luvattu. Eilen oli vain 18 astetta. Uiskentelin silti paljon, sillä otin urheiluseuran saunanlämmitysvuoron. Sauna on auki jäsenille kaksi kertaa viikossa kolme tuntia kerrallaan, ulkopuolisille maksaa 2 euroa. Sain vielä kunnon kävelylenkin illalla, kun tytär vei auton viiden kilometrin päähän pikavuoropysäkille ja otin sen sieltä. Silloin lämpötila oli 16 astetta ja ihan hyvä oli kävellä. Tänään menen kolmeksi tunniksi päivystämään museolle, on eläkeläisyhdistyksen hommia. Sitten ajelen 130 km:n päähän tervehtimään entistä 88-vuotiasta naapuriani. Raparperista olen keitellyt mehua ja pannut paloina pakasteeseen. Kaunista päivää porukoille.

• 1943

annan kukkien kukkia puutarhassa tai luonnossa. Haudalle vien harvoin leikkokukkia, siellä on sipulikukkia, perennoja, ruusuja. En minä mikään touhutäti ole, varsin rauhallinen oikeastaan. Kohta lähden ajelemaan itäänpäin, hellettä on.

• mumma

Lämmintä piisaa meilläkin. Kävin pyöräilemässä, vaan enpä kovin pitkää lenkkiä jaksanut tehdä. Tuo kuumuus jotenkin rasittaa, vaikka ei pidä nyt valittaa, kun on kesä ja lämmintä.
        Ihan rupesin tiedustelemaan sinulta, missäpäin päivystät museolla? Kävin nimittäin tuolla itä-Uudellamaalla eräässä pitäjän museossa ja siellä oli ehkä ikäisemme miellyttävä nainen, joka oli erittäin palvelualtis ja ystävällinen. Tuli mieleeni, jospa olisit ollut sinä siellä:)).
        Mukavaa päivänjatkoa toivottelen.

• 1943
        mumma kirjoitti:

Lämmintä piisaa meilläkin. Kävin pyöräilemässä, vaan enpä kovin pitkää lenkkiä jaksanut tehdä. Tuo kuumuus jotenkin rasittaa, vaikka ei pidä nyt valittaa, kun on kesä ja lämmintä.
        Ihan rupesin tiedustelemaan sinulta, missäpäin päivystät museolla? Kävin nimittäin tuolla itä-Uudellamaalla eräässä pitäjän museossa ja siellä oli ehkä ikäisemme miellyttävä nainen, joka oli erittäin palvelualtis ja ystävällinen. Tuli mieleeni, jospa olisit ollut sinä siellä:)).
        Mukavaa päivänjatkoa toivottelen.

asuin 37 vuotta ja siellä kävin tänäänkin. Museopäivystykseni on Salon seudulla, missä nykyinen kotini on. On kiva, kun ihmiset ovat kiinnostuneita museoista. Toinen opas esitteli kuinka tupakkia käärittiin sanomalehden sisään savukkeeksi. Isäni ja lähisukuni ei polttanut, joten en moista lapsena nähnyt.

• -meirikki ejk.

Vain 18,7 on ulkona, sisällä kuiteskin 26 astetta. On kaihtimet kiinni jne. vaan jokainen ikkuna pitää olla vain niin raollaan ettei kissu niistä pääse ulos :)

Tää helle sai aikaan sietämättömän päänkivistyksen ja siihen samaan kurkun seinämän tulehduksen? Nieleminen oli jokusen päivän tarkoilla, niin sattui.
      No meitä kun on kaikenlaisia allergikoita, eipä se mennyt tämäkään kesän alku sen kummemmin kuin entiset :/

Lupaili ukkosta jo iltapäivällä, sanoin kaverille et mä istun sit saunanlauteilla, et älä yritäkään soittaa mulle, ja nypin kaiken mahdollisen töpön seinästä pois, hömelö mikä hömelö ;)))

• Äkkiä se ilma vaihtuu, eilen illalla oli vielä yhdentoista aikaan kaksikymmentä astetta hikittäväisen lämmintä ja nyt on viisitoista.
      Jokunen vesipisara aamulla tuli, tummia pilviä näkyy taivaanrannalla, toivottavasti saadaan sitä sadettakin.
      'Vähän helpottaisi, kun ei tarvitsisi kasteluvesiä kanniskella, kaikki on taas niin kuivaa.
      Ikuisena pessimistinä en voi olla sanomatta, että tuossa lämpötilassa voisi kyllä olla joku välimuotokin!

• -meirikki ejk.

Vaan tiedän kun olen aamuin illoin vettä keittiöstä kantanut ja samalla vahtinut kissua ettei pääse eräretkelle :)
        Toivoin oikein et satais välillä, se helpottaa minunkin elämää. Ettei tarvis buranalla mennä:(

Nyt jo ripottellee ja yksi kärpänen on eksynyt ovesta sisäpuolelle, koko ajan pyörii kimpussa, niinko joskus sanoin et jos on olemassa hyttynen se löytää minut:/
        Liljani on puhkeilleet kauniisti kukkaan, en ole lajikkeiden nimiä mieleeni pistänyt, kauniita ovat.

Täälä tehdään ulkopuolista remonttia, eli maalaillaan seiniä ...ensteks ne hiekkapuhalti ja olin varma et siinä meni mun kukkapenkit, vaan ei , hienosti on noita koneitaan tällännyt, ...kai siellä nostolavan hoitajallakin on kukkasielu :))
        Minua helpottaa kummasti, tuntuu kuin saisin vihdoinkin happea, ja mun nyt ei saisi ees sanoa, kun kessuttelen!

Nyt alkoi sataa tosi kovaa, joten näin tää pirkanmaalla :)

Hyvää viikonvaihdetta, olkoon vaikka koleaakin ;))

• "Reetta"
        -meirikki ejk. kirjoitti:

Vaan tiedän kun olen aamuin illoin vettä keittiöstä kantanut ja samalla vahtinut kissua ettei pääse eräretkelle :)
        Toivoin oikein et satais välillä, se helpottaa minunkin elämää. Ettei tarvis buranalla mennä:(

Nyt jo ripottellee ja yksi kärpänen on eksynyt ovesta sisäpuolelle, koko ajan pyörii kimpussa, niinko joskus sanoin et jos on olemassa hyttynen se löytää minut:/
        Liljani on puhkeilleet kauniisti kukkaan, en ole lajikkeiden nimiä mieleeni pistänyt, kauniita ovat.

Täälä tehdään ulkopuolista remonttia, eli maalaillaan seiniä ...ensteks ne hiekkapuhalti ja olin varma et siinä meni mun kukkapenkit, vaan ei , hienosti on noita koneitaan tällännyt, ...kai siellä nostolavan hoitajallakin on kukkasielu :))
        Minua helpottaa kummasti, tuntuu kuin saisin vihdoinkin happea, ja mun nyt ei saisi ees sanoa, kun kessuttelen!

hei vaan! Tääl meilpäikin oli aamul vaa 8 ja vettä tullu jo monta tuntia...
        Mitäs teille muuta kuuluu? Nii ne tais helteet hellittää...
        No mut ei anneta sen haitata vietetää tää kesä sit tällee.
        Ootellaa parempia kesiä:))
        Hyvät päivän jatkot...

• meirikki
        "Reetta" kirjoitti:

hei vaan! Tääl meilpäikin oli aamul vaa 8 ja vettä tullu jo monta tuntia...
        Mitäs teille muuta kuuluu? Nii ne tais helteet hellittää...
        No mut ei anneta sen haitata vietetää tää kesä sit tällee.
        Ootellaa parempia kesiä:))
        Hyvät päivän jatkot...

ON koleeta vaikka aurinko jossain vaiheessa loistelikin, 13 astetta nyt näytää, silti sisällä melki 23. Johtuen siitä en paljon voi tuuletella kun kissulta vietiin turkki ja on nyt nahkasillaan, mitä nyt häntä pörhölle jätettiin ja nilkkasukat ;))
        Kun ei anna itteeään harjata oli kauhea lumppumaija taas, kuten joka kesä;(
        Eipä ole halpaa huvia kissunpitokaan 146, euroo koko toimitus. Olihan siinä rokotteet, kynsienleikkuut, korvienputsaus, hammaskiven poisto silti, viimevuonna maksoi 100 ekua, et hinnan nousu oli mielestäni paljon!

Tuleehan kesää vielä, uso vaan, ....vielä on kauniita päiviä...etin sen laulun tuonne musiikki osioon, nyt tarttee antaa kone tolle pelurille:)))

• "Reetta"
        meirikki kirjoitti:

ON koleeta vaikka aurinko jossain vaiheessa loistelikin, 13 astetta nyt näytää, silti sisällä melki 23. Johtuen siitä en paljon voi tuuletella kun kissulta vietiin turkki ja on nyt nahkasillaan, mitä nyt häntä pörhölle jätettiin ja nilkkasukat ;))
        Kun ei anna itteeään harjata oli kauhea lumppumaija taas, kuten joka kesä;(
        Eipä ole halpaa huvia kissunpitokaan 146, euroo koko toimitus. Olihan siinä rokotteet, kynsienleikkuut, korvienputsaus, hammaskiven poisto silti, viimevuonna maksoi 100 ekua, et hinnan nousu oli mielestäni paljon!

Tuleehan kesää vielä, uso vaan, ....vielä on kauniita päiviä...etin sen laulun tuonne musiikki osioon, nyt tarttee antaa kone tolle pelurille:)))

Vai oikeen kaipaillu, kyl on kiva kuulla et miutaki jokusentä kaipailee:))
        Kyllä mie oon teijätki mieles pitänt.. Välil oon käynt kattoo voisko jotain
        kommenttia johoki. Mut ei ole ilmeisesti olt asiaa...
        Voi katti-parka mitä joutuukaa kestämää:)) Nyt sitä tietysti hävettää
        olla iha alasti:))? Asiaan... se on kyl varmaanki hyvä konsti saaha se karvalähtö sovinnol vaihtoo. Mut aika tyyrist on, mut on miulki sen ver eläin lääkäris olt vierailuja et tiien, maksaa se.
        Joks sie sen piisin oot löytäny, vai vieläks ne pelaa vaan:))?
        Illan jatkoo siul.... terveisn täält meilt...

• meirikki
        "Reetta" kirjoitti:

Vai oikeen kaipaillu, kyl on kiva kuulla et miutaki jokusentä kaipailee:))
        Kyllä mie oon teijätki mieles pitänt.. Välil oon käynt kattoo voisko jotain
        kommenttia johoki. Mut ei ole ilmeisesti olt asiaa...
        Voi katti-parka mitä joutuukaa kestämää:)) Nyt sitä tietysti hävettää
        olla iha alasti:))? Asiaan... se on kyl varmaanki hyvä konsti saaha se karvalähtö sovinnol vaihtoo. Mut aika tyyrist on, mut on miulki sen ver eläin lääkäris olt vierailuja et tiien, maksaa se.
        Joks sie sen piisin oot löytäny, vai vieläks ne pelaa vaan:))?
        Illan jatkoo siul.... terveisn täält meilt...

Totta turiset, no sanovat ne siellä eläinlääkärissä, etten todellakaan ole ainoa tuon ´karvaturrin´kanssa:))
        Kunhan pysyisi terveenä, ikää on 10v.

Niin eihän sitä aina ole joko aiheet tai oma vire kohillaan, muuta kiva on kuulumisiasi lukea :)

Siellä se on laulu, (kun avaat musiikkisivun, sehän on niin pitkä jo, paina End, näppäintä, se heittää sivun sinne alas;) kun haluat ylös, paina Home,)
        Näin ei tarvi rullailla hiirellä.
        Ps. Neloselta alkaa kaheksalta uusi Unelmien poikamies, josko silmäruokaa saataisiin ;)))

• "Reetta"
        meirikki kirjoitti:

Totta turiset, no sanovat ne siellä eläinlääkärissä, etten todellakaan ole ainoa tuon ´karvaturrin´kanssa:))
        Kunhan pysyisi terveenä, ikää on 10v.

Niin eihän sitä aina ole joko aiheet tai oma vire kohillaan, muuta kiva on kuulumisiasi lukea :)

Siellä se on laulu, (kun avaat musiikkisivun, sehän on niin pitkä jo, paina End, näppäintä, se heittää sivun sinne alas;) kun haluat ylös, paina Home,)
        Näin ei tarvi rullailla hiirellä.
        Ps. Neloselta alkaa kaheksalta uusi Unelmien poikamies, josko silmäruokaa saataisiin ;)))

Huomasin miekin mainoksen. Aattelin et kuiteski uusinta...??
        Juu et varmasti ole ainut siin asias,, jos viel on ulkonakin oleskenteleva.
        Eiväthän punkit ainaskaa tartu. Se on omanlaisesa riesa kans elimil mitkä möyrii tuol pöpelikös.. Ainaskii mei, ( mini) ol ain punkkie vallas.. Vaik oli aineta ja pantoja eihä niihi mee ku rahat.
        Meen kuuntelee sen, mut situttaa jos vaan koko aja pätkii...
        Hyvää illan jatkoo siulle, ja muillekin...

• 1943
        -meirikki ejk. kirjoitti:

olin minäkin 6 yötä. Melko viileää oli. Lähtöhetkellä tänään aurinko alkoi paistaa ja lämpötila oli 18. Olisi voinut ottaa aurinkoa laiturilla, mutta tämä koti kutsui, täällä oli 22 astetta. Lauantaina kävimme oikeastaan Satakunnan puolella tanssimassa kahdesssa minulle ennen tuntemattomassa paikassa ja tulimme kotiin kolmen maissa, lämpötila 5 astetta. Mansikoita kävimme poimimassa maanantaina, oli pilvipoutaa, shortseissa tarkeni. Seutu kaipaa sadetta, kovin on kuivaa ja kukkia pitää kastella eli luvattu sade olisi tervetullut.

• meirikki
        1943 kirjoitti:

olin minäkin 6 yötä. Melko viileää oli. Lähtöhetkellä tänään aurinko alkoi paistaa ja lämpötila oli 18. Olisi voinut ottaa aurinkoa laiturilla, mutta tämä koti kutsui, täällä oli 22 astetta. Lauantaina kävimme oikeastaan Satakunnan puolella tanssimassa kahdesssa minulle ennen tuntemattomassa paikassa ja tulimme kotiin kolmen maissa, lämpötila 5 astetta. Mansikoita kävimme poimimassa maanantaina, oli pilvipoutaa, shortseissa tarkeni. Seutu kaipaa sadetta, kovin on kuivaa ja kukkia pitää kastella eli luvattu sade olisi tervetullut.

Kyllä hyvään aikaan sitten lähditkin, sitä koleutta on riittänyt, nyt on 16 astetta mittarin mukaan, vaan sateista ja koleaa.

Lauantaiaamusta tarttaamme me täältä ja tyttäreni perhe kotipaikastaan Linnanmäelle. Laskeskelimme et viitisen vuotta kun viimeksi ´riehuttiin´porukalla laitteissa :)

Saapa nähdä miten mamman käy? Yksi vekotin siellä oli sellainen, et luulin siihen jääväni, nimeä en muista, mutta meenhän minä, eläköön lapsenmielisyys!

Taitaa se suunniteltu mansikan poiminta pyhänä siirtyä Taatan maisemista, jos kovinkin vielä keikuttelee ;))

• 1943
        meirikki kirjoitti:

Kyllä hyvään aikaan sitten lähditkin, sitä koleutta on riittänyt, nyt on 16 astetta mittarin mukaan, vaan sateista ja koleaa.

Lauantaiaamusta tarttaamme me täältä ja tyttäreni perhe kotipaikastaan Linnanmäelle. Laskeskelimme et viitisen vuotta kun viimeksi ´riehuttiin´porukalla laitteissa :)

Saapa nähdä miten mamman käy? Yksi vekotin siellä oli sellainen, et luulin siihen jääväni, nimeä en muista, mutta meenhän minä, eläköön lapsenmielisyys!

Taitaa se suunniteltu mansikan poiminta pyhänä siirtyä Taatan maisemista, jos kovinkin vielä keikuttelee ;))

mekin poimimme mansikoita, upeat olivat näköalat. Täällä ostin 10 kg eilen, olivat melko edullisia ja hyvännäköisiä, nyt ovat jo pakastimessa. Survon vähän ja panen hiukkasen sokeria mukaan. Linnanmäellä kävimme mieheni kanssa hulluttelemassa joka kesä ennen lasten syntymistä. Mielipuuhani oli pallojen heitto sellaisiin lokeroihin, sai pisteitä. Vuoristorata ei pelottanut, mutta mieheni sai minut houkuteltua härveliin, joka pyöri sinne sun tänne, kiljuin koko ajan. Häntä taas pelotti maailmanpyörä, piti kiinni tangosta keskellä, vaikka muuten oli hyvä kestämään kaikenlaista, harrasti ilmailua.Kovin tuntuu tuulevan, toivottavasti ilma paranee huomiseksi ja käynti on suuri nautinto.

• tuoreilla uutisilla

Lehti: Sikainfluenssasta sairauslomasuma jo tänä kesänä
      Torstai 9.7.2009 klo 05.02
      Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen asiantuntija arvioi sairauslomasuman alkavan pian, kertoo Savon Sanomat.

Oletko lisännyt käsiesi pesua välttyäksesi influenssalta?

Miten yrität välttää sikainfluenssaan sairastumista?
      Ylilääkäri Markku Kuusi THL:stä kertoo lehdelle, että sairauslomasuman ennakoidaan alkavan parin viikon tai viimeistään parin kuukauden kuluttua.

- Pandemiajakson arvioidaan kestävän noin kahdeksan viikkoa, jonka aikana kolmas-neljäsosa suomalaisista sairastuu.

Vaikka tauti ei ole vakava, moni organisaatio on pulassa, jos iso osa väestä jää sairauslomalle 5-8 päiväksi vuorollaan.

Tämän vuoksi Huoltovarmuuskeskus lähetti elintarvike-, kuljetus-, viestintä- ja muille tärkeimmille yrityksille toukokuun puolivälissä kehotuksen miettiä sijaistoiminnot kuntoon.

Monet julkiset alat varautuneet sairastumisiin

Terveys- ja sosiaalitoimi, koulut ja päiväkodit, pelastustoimi sekä poliisi ovat Savon Sanomien mukaan jo varautuneet sairausloma-aallon paikkaamiseen.

Muiden alojen yksityissektori on kuitenkin täysin omalla vastuullaan. Yritykset jättivät Huoltovarmuuskeskuksen varoituksesta huolimatta järjestelyt lomakauden jälkeen, sillä pandemiaa ennakoitiin vasta syksyyn.

Tauti on kuitenkin levinnyt nopeammin, kuin vielä alkukesästä uskottiin.

Jopa miljardin euron menetykset kansantaloudelle

Jopa miljoonan suomalaisen uskotaan sairastuvan tautiin. Jos jokainen sairastunut suomalainen jää viikon sairauslomalle, jää koko kansantalouden vuoden työpäivistä yksi kokonaan tekemättä.

Palkansaajien tutkimuslaitoksen Jukka Pirttilä arvioi Helsingin Sanomissa, että tämä tarkoittaisi bruttokansantuotteen supistumista 700 miljoonalla eurolla.

Toistaiseksi sairastuneet pidetään sairausajan eristyksessä ja lääkitään oireita lievittävällä viruslääkkeellä. Lähipäivinä tai -viikkoina Suomi siirtyy pandemia-vaiheeseen, jossa sairastuneista lääkettä saavat vain riskiryhmät kuten raskaana olevat.

Lievät tapaukset eivät kuitenkaan tarvitse sairaalahoitoa.

IL

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään

Kaikkosen erityis­avustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po
      Maailman menoa
      122
      6079
    2. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      29
      2140
    3. Onkohan meillä kummallakin joku pakkomielle toisiimme

Vähän luulen että on..
      Ikävä
      177
      1972
    4. Mitä tämä on

Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut
      Tunteet
      10
      1153
    5. Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?

gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.
      Maailman menoa
      70
      1151
    6. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      73
      1007
    7. Hyvää yötä kaivatulleni

En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä
      Tunteet
      24
      1007
    8. Nyt on konstit vähänä.

Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,
      Kiuruvesi
      24
      922
    9. Tilinpäätösvaltuusto 27.5

Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty
      Pyhäjärvi
      42
      907
    10. Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla

Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I
      Suomussalmi
      12
      775
    Aihe