Demerol tappoi Michael Jacksonin

Psyykelääkekuolema

12

2764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.cchr.org/pres
    • Tepi M

      Eiköhän se ole kipulääke eikä psyykelääke. Kannattaisi varmaankin lukea välillä jotain muuta kuin Iltalehteä ja Nykypostia...

    • Tietoa tässä

      Kipulääke se oli, jota epäillään...ja luonnollisesti on täytynyt käyttää sitä kauan ja liikaa, ei normaalikäytössä noin käy, paitsi jos on muita sairauksia.

      http://www.drugs.com/demerol.html

      • peroksiidiblondi

        Mutta kun se ruikautti sen suoraan suoleen!


    • Hetelmä

      Niin, jos Michaelin kerrotaan käyttäneen runsaasti lääkkeitä ja ottaneen yliannostuksen lopulta, tiedämme kaikki, mikä kuolinsyy on - itsari.
      Elviksen kuolemaan liittyi aikoinaan hyvin samanlaista : kuoli äkillisesti sydänkohtaukseen, lue otti yliannostuksen ja yhteiskäytössä vaarallisen sekoituksen erilaisia huumeita...
      En tunne paljonkaan sympatiaa lasten kanssa pelehtinyttä naamiomiestä kohtaan. Jokin meni pahasti pieleen hänen psyykessään jo varhain. Toivottavasti hänen ns. lapsilleen ei käy yhtä huonosti.

      • ja spekulointia

        Se, että kuolee lääkkeen yliannostukseen, ei välttämättä tarkoita itsemurhaa. Monet muutkin kuin julkkikset ovat keskushermostoon käytettävien lääkkeitten suurkuluttajia. Vahinkoja sattuu, tekevälle sattuu.

        Kuolinsyyksi ei riitä sydämenpysähdys eli kuolintodistukseen on kirjoitettava syy, miksi sydän pysähtyi. Se ei kuulu koko maailmalle.

        Kuollut mikä kuollut.


      • olla murha

        ja petos.

        Viimeisimpien artikkeleiden mukaan vakuutusyhtiö sai lääkärintestien ja kuntotestien tuloksen että Jackson olisi terveytensä ja kuntonsa puolesta kelvannut vaikka astronautiksi. Yhtiö oli suorastaan niin ihmeissään huipputuloksesta että sopivat AEG:n kanssa vielä toisestakin lääkärintarkastuksesta eri lääkärillä kaiken varalta ... menivät kuitenkin typeryyksissään allekirjoittamaan sopimuksen (joka poikkeuksellisesti ei kata luonnollista kuolemaa vaan pelkästään yliannostuksen!), ja hups sentään kun Michael sattuikin kuolemaan yliannostukseen juuri ennen uutta tarkastusta!

        Selvää on, että jos lääkärinraportissa olisi mainittu mitään mahdollisesta lääkkeiden riskikäytöstä, niin sopimusta ei ikinä olisi laadittu. Juttu siis on niin että joko Michaelilla ei oikeasti ollutkaan viime aikoina mitään lääkeongelmaa ja oli terve, tai sitten hän oli hauras ja AEG tiesi jo etukäteen ettei hän tulisi selviämään This Is Itista.


      • MJ oli yhtä vitun
        olla murha kirjoitti:

        ja petos.

        Viimeisimpien artikkeleiden mukaan vakuutusyhtiö sai lääkärintestien ja kuntotestien tuloksen että Jackson olisi terveytensä ja kuntonsa puolesta kelvannut vaikka astronautiksi. Yhtiö oli suorastaan niin ihmeissään huipputuloksesta että sopivat AEG:n kanssa vielä toisestakin lääkärintarkastuksesta eri lääkärillä kaiken varalta ... menivät kuitenkin typeryyksissään allekirjoittamaan sopimuksen (joka poikkeuksellisesti ei kata luonnollista kuolemaa vaan pelkästään yliannostuksen!), ja hups sentään kun Michael sattuikin kuolemaan yliannostukseen juuri ennen uutta tarkastusta!

        Selvää on, että jos lääkärinraportissa olisi mainittu mitään mahdollisesta lääkkeiden riskikäytöstä, niin sopimusta ei ikinä olisi laadittu. Juttu siis on niin että joko Michaelilla ei oikeasti ollutkaan viime aikoina mitään lääkeongelmaa ja oli terve, tai sitten hän oli hauras ja AEG tiesi jo etukäteen ettei hän tulisi selviämään This Is Itista.

        elossa kuin Osama bin Ladeni murhansa aikoihin- eli oli jo maan mullissa maannut vuosikausia-

        ja stunttimies esitti This is itiä, kuten voi havaita.

        Siksi kuolema oli järkätty ja kaikki faktat voi olla sepitelmää.

        Uskooko joku uutisia, kataista, urpilaista?...

        Suomi, EU ja maailma on pankkirikollisten johtamaa rikosta ihmiskuntaa kohtaan!


    • ///

      ANESTEESIA LÄÄKE!!!!A-N-E-S-T-E-E-S-I-A!!!

      • Demerol

        Michael Jackson oli morfiinikoukussa jo ainakin 1997 kun julkaisi biisin Morphine, jossa laulaa Demerolista. Ei noin aitoon tunneilmaisuun pysty edes MJ jos asiasta ei ole omaa kokemusta ;-) Ei kuolema silti välttämättä itsari ollut. Vahinkoja sattuu.


      • Demerol

        Michael Jackson oli morfiinikoukussa jo ainakin 1997 kun julkaisi biisin Morphine, jossa laulaa Demerolista. Ei noin aitoon tunneilmaisuun pysty edes MJ jos asiasta ei ole omaa kokemusta ;-) Ei kuolema silti välttämättä itsari ollut. Vahinkoja sattuu.


      • Murray--
        Demerol kirjoitti:

        Michael Jackson oli morfiinikoukussa jo ainakin 1997 kun julkaisi biisin Morphine, jossa laulaa Demerolista. Ei noin aitoon tunneilmaisuun pysty edes MJ jos asiasta ei ole omaa kokemusta ;-) Ei kuolema silti välttämättä itsari ollut. Vahinkoja sattuu.

        (ja ehkä vielä apulainenkin) oli Michaelin vierellä hänen saadessaan yliannostuksen ja kuollessaan, eikä edes osannut antaa tavallista elvytystä oikein eikä soittaa ambulanssia. Ei tuommoiselle ole mitään puolustusta.
        :/


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe