Teen nyt uuden aloituksen kirjoitukseeni jonka jo aiemmin kirjoitn toisaalle missä kyseltiin VOODOOsta.
Eli....
Miten on, olisiko magiapiirille kysyntää Suomenmaassa? Sellaiselle, missä ei heti ensimmäisenä tyrkytetä filantropiaa, humanismia, kaikkien ihmisten tasa-arvoa, ja vitivalkoista magiaa, vaan toteutettaisiin myös -valkoisen ohella- mustaa ja punaista magiaa. Voodooperiaatteen käyttö kirousmagioineen olisi myös mukana.
Voisimme yhdistellä niitä tietoja ja metodeja aiheesta joita osalla meistä jo on. Itsellänikin olisi jotain annettavaa piirille - tietoa ja rekvisiittaa.
Magiapiiri
1
216
Vastaukset
- eräs tyyppi
Uskon että Suomessa löytyy tälle suurtakin kysyntää mutta kukaan kuka asiasta tietää tai on kiinnostunut ei tämä palstan kautta vastaa, paitsi minä.
Itse vastaan koska olen aiheeseen vast-ikään tutustunut erään toiseen aiheen kautta, mutta voin sanoa olevani erittäin kiinnostunut aiheesta.
Aikakirjojen tulkinta ja transcendenttiin tilaan pääseminen ovat ainakin asioita joihin haluaisin tutustua enemmänkin.
Piirin perustaminen ei ole vaikeaa. Se lähtee liikkeellä tapaamisesta ja asioiden läpikäymisellä. Pääasia taitaa kuitenkin olla piirin perustajien samanlaiset elämänkatsomukset ja päämäärät, joka ei ole mikään itsestäänselvä asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839