Roikotti vauvaa

parvekkeelta

onko linkkiä uutiseen jossa tämä tyyppi roikottaa vauvaa parvekkeelta??

Ei ole tervettä touhua.

13

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

      No ei ole kuvaa tällaisesta tilanteesta. Sillä sitä ei ole tapahtunut.

      Fanit halusivat nähdä Michaelin lapsen, ja tämä toi lapsen ikkunan luo näyttääkseen hänet. Ei muuta.

      • jeopjep

        Vai ikkunan luo.. hohhoijaa kun haukottaa...
        Ota laput pois silmiltä.


      • meliini
        jeopjep kirjoitti:

        Vai ikkunan luo.. hohhoijaa kun haukottaa...
        Ota laput pois silmiltä.

        Eikö se tossa kuvassakin jo näy? Ikkunan luona, eikä tahallansa "roikota" lasta.

        Herää jo.


      • monien metrien korkeudes
        meliini kirjoitti:

        Eikö se tossa kuvassakin jo näy? Ikkunan luona, eikä tahallansa "roikota" lasta.

        Herää jo.

        parvekekaiteen ulkopuolella monien metrien korkeudessa


      • meliini
        monien metrien korkeudes kirjoitti:

        parvekekaiteen ulkopuolella monien metrien korkeudessa

        Mieti. Ennen. Kuin. Sanot. Mitään.

        Et tiedä tuosta jutusta paskaakaan.


      • jepjep..
        meliini kirjoitti:

        Mieti. Ennen. Kuin. Sanot. Mitään.

        Et tiedä tuosta jutusta paskaakaan.

        Niin, tottahan minun pitäisi enemmän luottaa jonkun teinin itsensä suodattamaan käsitykseen asiasta, mutta mikäli osaat käyttää googlea, niin varmaankin löydät tietoa asiasta.
        Tässä sulle ihan varulta, mikäli et osaa google käyttää, muutama esimerkki:

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=456767

        http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/06/905668

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1704279
        katso vuosi 2002.


        Outoa että jos olet fani etkä tätä tiennyt. Mutta jos haluat sulkea silmäsi epämiellyttäviltä asioilta, niin se on sun ongelmasi, ei minun. Mutta ei sitä pidä sinun alkaa muille totena tuputtamaan..
        Vai että näytti vauvaa vain ikkunasta.. huoh..


      • meliini
        jepjep.. kirjoitti:

        Niin, tottahan minun pitäisi enemmän luottaa jonkun teinin itsensä suodattamaan käsitykseen asiasta, mutta mikäli osaat käyttää googlea, niin varmaankin löydät tietoa asiasta.
        Tässä sulle ihan varulta, mikäli et osaa google käyttää, muutama esimerkki:

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=456767

        http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/06/905668

        http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1704279
        katso vuosi 2002.


        Outoa että jos olet fani etkä tätä tiennyt. Mutta jos haluat sulkea silmäsi epämiellyttäviltä asioilta, niin se on sun ongelmasi, ei minun. Mutta ei sitä pidä sinun alkaa muille totena tuputtamaan..
        Vai että näytti vauvaa vain ikkunasta.. huoh..

        Oikeinko iltasanomista löysit luotettavaa tietoa?! On totta, että yhdessä kohtaa Michael tosiaan laski lapsen vaarallisen alas, mutta että roikotti... Ei. En muista, mikä se osoite oli, (ei ainakaan Iltasanomien nettisivut) mutta joka tapauksessa se on luotettavampi paikka, jossa on Michaelin OMA selvennys asiasta. Siinä hän kertoo, että oli innostunut liikaa, ja tuonut lapsen liian lähelle reunaa. ---> tämä juttu. Ei Michael lasta ollut roikottanut. Ihan väärä sana.


      • KWG
        meliini kirjoitti:

        Oikeinko iltasanomista löysit luotettavaa tietoa?! On totta, että yhdessä kohtaa Michael tosiaan laski lapsen vaarallisen alas, mutta että roikotti... Ei. En muista, mikä se osoite oli, (ei ainakaan Iltasanomien nettisivut) mutta joka tapauksessa se on luotettavampi paikka, jossa on Michaelin OMA selvennys asiasta. Siinä hän kertoo, että oli innostunut liikaa, ja tuonut lapsen liian lähelle reunaa. ---> tämä juttu. Ei Michael lasta ollut roikottanut. Ihan väärä sana.

        KWG


    • Sairasta.
      • meliini

        Mieti ennen kuin sanot mitään.


      • nimiherkku
        meliini kirjoitti:

        Mieti ennen kuin sanot mitään.

        Eikos tuo ole ihan selva tapaus? Kannattas ite miettia millasia sekoja puolustelee.


      • michael<3
        nimiherkku kirjoitti:

        Eikos tuo ole ihan selva tapaus? Kannattas ite miettia millasia sekoja puolustelee.

        ei hän roikottanut lasta vitun bisikset hankkikaa elämä ja vettäkää käteen h***t


    • Kuvista päätellen näyttäisi aivan silkalta vahingolta, ei miltään tahalliselta roikottamiselta.

      - Blue

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe