mahdollisia cd levyjä saa, voisiko joko ystävällisesti kertoa : ) hyvä ääninen laulaja ja menevää musiikkia....
Kicke Paananen
15
2178
Vastaukset
- Villiäinen
Olen tuottanut Kicken viimeisen CD:n Villiäinen ja minulla on sitä vielä myynnissä.
Kaupoista levyä ei saa.Levy jää varmaankin Kicken viimeiseksi , sillä hänellä on todettu Alzheimerin tauti ja keikkailu ja musiikinteko ei enää onnistu- lanicsa
moi,,Olen tuottanut Kicken viimeisen CD:n Villiäinen ja minulla on sitä vielä myynnissä.
Kaupoista levyä ei saa.Levy jää varmaankin Kicken viimeiseksi , olisin tilannut kicken cd miten? ota yhteyttä [email protected] - kaksi
ostaisin cd.mitä maksaa? sähköposti osooitteeni [email protected] hyvä.kuulin iskelmän toivotuissa äsken.ja mistä saa osta.kirjota.t.katri
- abcdefedcba
Jos edelleen olisi Kicken CD:tä Villiäinen saatavilla, olisin kiinnostunut! On nimittäin todella hyvän kuuloista.
- mikä fiilis
kaksi kirjoitti:
ostaisin cd.mitä maksaa? sähköposti osooitteeni [email protected] hyvä.kuulin iskelmän toivotuissa äsken.ja mistä saa osta.kirjota.t.katri
kuulit Iskelmän toivotuissa?! Mitä, soittaako Iskelmä muutakin kuin Kari Tapiota ja Koivuniemeä?!
- fASTKNOW
abcdefedcba kirjoitti:
Ja osoitteeseen [email protected] voi laittaa tietoa asiasta!
K: "Miten saan CD:n?"
V: Teet sen itse..
1. http://www.youtube.com/watch?v=mNOE0n5q5Kc -> www.lataayoutube.com
2. Kävelet kauppaan ja ostat levyjä
3. Poltat sen levylle
4. Viisaana laitat mielummin muistitikulle, CD:t on 90 lukua MORO! - YxVilliäinen
Moi, mä huomasin et ainakin Extrashopilla on myynnissä Kicken Villiäinen albumia. kokeilkaa vaikka sieltä.
- Jyväskylän tyttö
Sääli jos näin on, että Keijo ei enää levytä ja laula. Lämmöllä muistelen aikaa jolloin tunnettiin (noin vuonna 2000).
- tyttö vm-55
Lämmöllä minäkin muistelen Kickeä ja hänen laulujaan,ihana ääni.ihana mies!
- bosse23
kyllä kicke paanasen levyä ainakin 2013 kesällä voi ostaa !
- DingDongDang
Vieläkö on villiäistä myynnissä?
- Villiäinen
Vielä löytyy.
- Anonyymi
Mistä pystyn ostamaan kicken vanhoja levyjä onko tietoa??? Esim kohti uutta kesää, Liian hyvää ollakseen totta? Sekä sellaista kappaletta olen etsinyt ku "Oot sydämmessäin ainut tiedät sen" T. Kicken fani
- Anonyymi
Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Tietäisittepä mitä tapahtui vuoden 1995 Rantarockissa. Kickekin se siellä vielä pyöri...legendaarista ja uskomatonta menoa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806532- 1476070
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5013896Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1232351- 421539
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4171446- 741255
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471094Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan611056Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja1431033