Pystyykö kyseisessä digiboksissa tallentamaan ohjelmia/ohjelmaa USB-tikulle ja jos onnistuu miten siihen tallennetaan ohjelmaa?
Division vdc-8800b
4
1687
Vastaukset
- J Valo
Parasta tai edes hyvää boksia ei ole. Mutta huonoin on: Division!
Miten tuo liittyy kysymykseen? Medion/vidion/diVision bokseissa on erilaisia. 2000-sarja on täysin susi. Omaan 4400:ääni olen varsin tyytyväinen. Toki siinä on bugeja, mutta ne ovat hallittavissa. Minusta esim. Topfieldin ongelmat (0-tavun tallennukset, sähkökatkoon tyssääminen ja salattuna tallentamiset) ovat pahempia.
- Anonyymi
J Valo. Valot päälle!!
- Taavetti66
Varmimmin saat vastauksen kysymykseesi Afterdawnin keskustelusivuilta.
http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/2823/division_vdc8800s
Tuo aikaisempi Visionin boksien mollaaminen on kovin jälkijättöistä. Itselläni on ollut jo kaksi vuotta Visionin VDC 9440B/VDC9330. Malli on aivan perusboksi ilman tallennuksia ja hyvin on toiminut. Nyt tuo tallentava malli on tarjouksessa Gigantissa, jossa hinta on 129 euroa. Ei niin paha hinta. Itseäni kuitenkin mietityttää se voisiko tuon mallin hinta vieläkin laskea vai onko se väistyvä malli ennen jotakin parempaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22603Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001257
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35732