Isi osti mulle joku derpi drd evo vai mikä se oli? niin kuitenkin nii nyt se ei toimi!! ajettu vain 30km!!!! iha paska näköjään! en todellakaan suosittelen ostamaa! pyysin isää rakentaa siihen nopeutta ja se osti siihen kalliit osatki! en itte ajanu muta isi ajo ja se sano 100km/h ! siihe meni yli 4000e euro ja nyt j PASKANA!! se vaan sammu yhtäkkiä ku isi ajo 80 km/h. no onne ks isi ostaa mulle uuden parempan mopon joka toimiikn!! elo en suosittele ostamaan derpi evoo! 30 km ajettu ja rikki
j,jfsgfdhfghgfc
6
109
Vastaukset
Saat olla kyllä aika taitava ajaja, jos hajota uuden mopon 30 kilometrin jälkeen... Varmasti mopossa ei ole vikaa, vaan sen ajajassa. ;)
- dsfhbfdhfgjtadf
mu isä on ajanu autoo jo 40 vuotta!!! ni ehkä kyl se osaa tyhmä!!!1
- iuholiuhuoih
dsfhbfdhfgjtadf kirjoitti:
mu isä on ajanu autoo jo 40 vuotta!!! ni ehkä kyl se osaa tyhmä!!!1
Minulla on juuri tullainen Derbi drd evo limited edition, ja pian tulee mittariin 8000 kilometriä, eikä pienintäkään vikaa ole ilmennyt.
Sääli, ettei tämän aiheen aloittajan isillä ollut varaa ostaa näin kallista mopoa... - dfdsgfgfdgasdf
iuholiuhuoih kirjoitti:
Minulla on juuri tullainen Derbi drd evo limited edition, ja pian tulee mittariin 8000 kilometriä, eikä pienintäkään vikaa ole ilmennyt.
Sääli, ettei tämän aiheen aloittajan isillä ollut varaa ostaa näin kallista mopoa...hiton pässit tää oli selvä provo...
- polkupyörää
Osta polkupyörä, ei varmasti sammu. Sopii tuommoisille kuskeille
- reshdgsde
Isi taitaa olla hyvä virittämään jos sammu jo 30 km kohalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 622183
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1471970Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa641633Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2291428- 681365
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2961266- 721208
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371093Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118996- 74985