Lehdet jatkavat

Metro G M

5

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vanha tuttu

Jos oletetaan, että tuo kaikki on ainakin suurelta osaltaan totta, niin jossain muualla tuo olisi puhdasta sadistista kidutusta ja pervoilua.

Scientologian näkökulmasta kuitenkin tulee kuvaan mukaan käsitys, että kun ihminen on poistanut alitajunnastaan kaiken negatiivisen varauksen, hänestä on tullut puhdas henki - thetan. Hän on noussut darwinistisen laumaeläimen yläpuolelle, eivätkä mitkään psykoleikit enää tehoa häneen.

Tästä ajatuksesta käsin herää kysymys, testaako DM korkeasti koulutettuja OT-luutnanttejaan, ovatko he todella saavuttaneet sen mitä väittävät saavuttaneensa. Siis nousseet laumaeläimen reagoinnin yläpuolelle.

En tiedä. Mutta herää kysymys.

• Durandall

Kysymys tosiaan herää. Nimittäin kysymys siitä, että onko ihmisten hakkaaminen sen testaamiseksi, että ovatko he "ali-ihmisiä" skientologien mielestä aivan normaalia.

Tässä on aika vaikea välttää rinnastusta erääseen oikeistopuolueeseen, joka vaikutti vahvasti Saksassa varsinkin ennen toisen maailmansodan loppua.

• se vanha tuttu
        Durandall kirjoitti:

Kysymys tosiaan herää. Nimittäin kysymys siitä, että onko ihmisten hakkaaminen sen testaamiseksi, että ovatko he "ali-ihmisiä" skientologien mielestä aivan normaalia.

Tässä on aika vaikea välttää rinnastusta erääseen oikeistopuolueeseen, joka vaikutti vahvasti Saksassa varsinkin ennen toisen maailmansodan loppua.

Kyllä. Kaikenlaisia kysymyksiä herää, kenelle mitäkin.

Minulle henkilökohtaisesti on suorastaan hiuksianostattavaa huomata, mihin kaikkeen ihminen on altis ja valmis suljetuissa olosuhteissa. Aina uudelleen. Aikakaudet vaihtuu, mutta tämä ominaisuus ei vain muutu mitenkään.

• se vanha tuttu

Eräs näistä herroista (en jaksa tarkistaa kuka) myönsi hakanneensa ja lyöneensä alaisiaan, koska DM käski. Säälittävää.

Koska olen ollut meriorganisaatiossa, minulla on varaa sanoa niin. Itse jouduin monta kertaa tilanteeseen, jossa joku ylempi käski tekemään jotain toimintaohjeiden tai järjen vastaista ja kieltäydyin. Kerran jouduin rangaistukseksi raskaaseen ruumiilliseen työhön sen vuoksi, että olin kieltäytynyt esimieheni käskystä. Minut otettiin kuitenkin pian pois sieltä, koska olin ollut ehdottomasti oikeassa. Vaikka olin vähän vaikea tässä suhteessa, minua ei koskaan julistettu SP:ksi, koska syytä ei ollut. Ihmisyys vaatii riskejä ja panostusta.

• olen ollut
        se vanha tuttu kirjoitti:

Eräs näistä herroista (en jaksa tarkistaa kuka) myönsi hakanneensa ja lyöneensä alaisiaan, koska DM käski. Säälittävää.

Koska olen ollut meriorganisaatiossa, minulla on varaa sanoa niin. Itse jouduin monta kertaa tilanteeseen, jossa joku ylempi käski tekemään jotain toimintaohjeiden tai järjen vastaista ja kieltäydyin. Kerran jouduin rangaistukseksi raskaaseen ruumiilliseen työhön sen vuoksi, että olin kieltäytynyt esimieheni käskystä. Minut otettiin kuitenkin pian pois sieltä, koska olin ollut ehdottomasti oikeassa. Vaikka olin vähän vaikea tässä suhteessa, minua ei koskaan julistettu SP:ksi, koska syytä ei ollut. Ihmisyys vaatii riskejä ja panostusta.

kerhoissa. Mm. lennokkikerhossa. Ei maksanut juuri mitään ja oli kivaa. En tosin saa sitä kuulostamaan ihan noin mahtipontiselta kuin sinä, mutta jospa se vielä joku päivä onnistuisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      271
      10072
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      216
      5789
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      169
      5316
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      80
      4955
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      9
      3208
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      3
      2599
    7. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2499
    8. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2319
    9. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      371
      2103
    10. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      24
      1965
    Aihe