Lehdet jatkavat

Metro G M

5

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vanha tuttu

      Jos oletetaan, että tuo kaikki on ainakin suurelta osaltaan totta, niin jossain muualla tuo olisi puhdasta sadistista kidutusta ja pervoilua.

      Scientologian näkökulmasta kuitenkin tulee kuvaan mukaan käsitys, että kun ihminen on poistanut alitajunnastaan kaiken negatiivisen varauksen, hänestä on tullut puhdas henki - thetan. Hän on noussut darwinistisen laumaeläimen yläpuolelle, eivätkä mitkään psykoleikit enää tehoa häneen.

      Tästä ajatuksesta käsin herää kysymys, testaako DM korkeasti koulutettuja OT-luutnanttejaan, ovatko he todella saavuttaneet sen mitä väittävät saavuttaneensa. Siis nousseet laumaeläimen reagoinnin yläpuolelle.

      En tiedä. Mutta herää kysymys.

      • Durandall

        Kysymys tosiaan herää. Nimittäin kysymys siitä, että onko ihmisten hakkaaminen sen testaamiseksi, että ovatko he "ali-ihmisiä" skientologien mielestä aivan normaalia.

        Tässä on aika vaikea välttää rinnastusta erääseen oikeistopuolueeseen, joka vaikutti vahvasti Saksassa varsinkin ennen toisen maailmansodan loppua.


      • se vanha tuttu
        Durandall kirjoitti:

        Kysymys tosiaan herää. Nimittäin kysymys siitä, että onko ihmisten hakkaaminen sen testaamiseksi, että ovatko he "ali-ihmisiä" skientologien mielestä aivan normaalia.

        Tässä on aika vaikea välttää rinnastusta erääseen oikeistopuolueeseen, joka vaikutti vahvasti Saksassa varsinkin ennen toisen maailmansodan loppua.

        Kyllä. Kaikenlaisia kysymyksiä herää, kenelle mitäkin.

        Minulle henkilökohtaisesti on suorastaan hiuksianostattavaa huomata, mihin kaikkeen ihminen on altis ja valmis suljetuissa olosuhteissa. Aina uudelleen. Aikakaudet vaihtuu, mutta tämä ominaisuus ei vain muutu mitenkään.


      • se vanha tuttu

        Eräs näistä herroista (en jaksa tarkistaa kuka) myönsi hakanneensa ja lyöneensä alaisiaan, koska DM käski. Säälittävää.

        Koska olen ollut meriorganisaatiossa, minulla on varaa sanoa niin. Itse jouduin monta kertaa tilanteeseen, jossa joku ylempi käski tekemään jotain toimintaohjeiden tai järjen vastaista ja kieltäydyin. Kerran jouduin rangaistukseksi raskaaseen ruumiilliseen työhön sen vuoksi, että olin kieltäytynyt esimieheni käskystä. Minut otettiin kuitenkin pian pois sieltä, koska olin ollut ehdottomasti oikeassa. Vaikka olin vähän vaikea tässä suhteessa, minua ei koskaan julistettu SP:ksi, koska syytä ei ollut. Ihmisyys vaatii riskejä ja panostusta.


      • olen ollut
        se vanha tuttu kirjoitti:

        Eräs näistä herroista (en jaksa tarkistaa kuka) myönsi hakanneensa ja lyöneensä alaisiaan, koska DM käski. Säälittävää.

        Koska olen ollut meriorganisaatiossa, minulla on varaa sanoa niin. Itse jouduin monta kertaa tilanteeseen, jossa joku ylempi käski tekemään jotain toimintaohjeiden tai järjen vastaista ja kieltäydyin. Kerran jouduin rangaistukseksi raskaaseen ruumiilliseen työhön sen vuoksi, että olin kieltäytynyt esimieheni käskystä. Minut otettiin kuitenkin pian pois sieltä, koska olin ollut ehdottomasti oikeassa. Vaikka olin vähän vaikea tässä suhteessa, minua ei koskaan julistettu SP:ksi, koska syytä ei ollut. Ihmisyys vaatii riskejä ja panostusta.

        kerhoissa. Mm. lennokkikerhossa. Ei maksanut juuri mitään ja oli kivaa. En tosin saa sitä kuulostamaan ihan noin mahtipontiselta kuin sinä, mutta jospa se vielä joku päivä onnistuisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      81
      2400
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1548
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1244
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1044
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      393
      973
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      693
    Aihe