http://www.thefirstpost.co.uk/49681,news,miscaviges-reign-of-terror-over-scientology
Hyvä analyysi motiiveista.
Lehdet jatkavat
5
456
Vastaukset
- se vanha tuttu
Jos oletetaan, että tuo kaikki on ainakin suurelta osaltaan totta, niin jossain muualla tuo olisi puhdasta sadistista kidutusta ja pervoilua.
Scientologian näkökulmasta kuitenkin tulee kuvaan mukaan käsitys, että kun ihminen on poistanut alitajunnastaan kaiken negatiivisen varauksen, hänestä on tullut puhdas henki - thetan. Hän on noussut darwinistisen laumaeläimen yläpuolelle, eivätkä mitkään psykoleikit enää tehoa häneen.
Tästä ajatuksesta käsin herää kysymys, testaako DM korkeasti koulutettuja OT-luutnanttejaan, ovatko he todella saavuttaneet sen mitä väittävät saavuttaneensa. Siis nousseet laumaeläimen reagoinnin yläpuolelle.
En tiedä. Mutta herää kysymys.- Durandall
Kysymys tosiaan herää. Nimittäin kysymys siitä, että onko ihmisten hakkaaminen sen testaamiseksi, että ovatko he "ali-ihmisiä" skientologien mielestä aivan normaalia.
Tässä on aika vaikea välttää rinnastusta erääseen oikeistopuolueeseen, joka vaikutti vahvasti Saksassa varsinkin ennen toisen maailmansodan loppua. - se vanha tuttu
Durandall kirjoitti:
Kysymys tosiaan herää. Nimittäin kysymys siitä, että onko ihmisten hakkaaminen sen testaamiseksi, että ovatko he "ali-ihmisiä" skientologien mielestä aivan normaalia.
Tässä on aika vaikea välttää rinnastusta erääseen oikeistopuolueeseen, joka vaikutti vahvasti Saksassa varsinkin ennen toisen maailmansodan loppua.Kyllä. Kaikenlaisia kysymyksiä herää, kenelle mitäkin.
Minulle henkilökohtaisesti on suorastaan hiuksianostattavaa huomata, mihin kaikkeen ihminen on altis ja valmis suljetuissa olosuhteissa. Aina uudelleen. Aikakaudet vaihtuu, mutta tämä ominaisuus ei vain muutu mitenkään. - se vanha tuttu
Eräs näistä herroista (en jaksa tarkistaa kuka) myönsi hakanneensa ja lyöneensä alaisiaan, koska DM käski. Säälittävää.
Koska olen ollut meriorganisaatiossa, minulla on varaa sanoa niin. Itse jouduin monta kertaa tilanteeseen, jossa joku ylempi käski tekemään jotain toimintaohjeiden tai järjen vastaista ja kieltäydyin. Kerran jouduin rangaistukseksi raskaaseen ruumiilliseen työhön sen vuoksi, että olin kieltäytynyt esimieheni käskystä. Minut otettiin kuitenkin pian pois sieltä, koska olin ollut ehdottomasti oikeassa. Vaikka olin vähän vaikea tässä suhteessa, minua ei koskaan julistettu SP:ksi, koska syytä ei ollut. Ihmisyys vaatii riskejä ja panostusta. - olen ollut
se vanha tuttu kirjoitti:
Eräs näistä herroista (en jaksa tarkistaa kuka) myönsi hakanneensa ja lyöneensä alaisiaan, koska DM käski. Säälittävää.
Koska olen ollut meriorganisaatiossa, minulla on varaa sanoa niin. Itse jouduin monta kertaa tilanteeseen, jossa joku ylempi käski tekemään jotain toimintaohjeiden tai järjen vastaista ja kieltäydyin. Kerran jouduin rangaistukseksi raskaaseen ruumiilliseen työhön sen vuoksi, että olin kieltäytynyt esimieheni käskystä. Minut otettiin kuitenkin pian pois sieltä, koska olin ollut ehdottomasti oikeassa. Vaikka olin vähän vaikea tässä suhteessa, minua ei koskaan julistettu SP:ksi, koska syytä ei ollut. Ihmisyys vaatii riskejä ja panostusta.kerhoissa. Mm. lennokkikerhossa. Ei maksanut juuri mitään ja oli kivaa. En tosin saa sitä kuulostamaan ihan noin mahtipontiselta kuin sinä, mutta jospa se vielä joku päivä onnistuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693