Missä autopelissä (paitsi grand theft autossa) ukkelin saa kävelemään eli pois autosta ja takaisin autoon??? Vuoden verran olen 8-vuotiaan pojan kanssa taistellut gtasta ja siinä on ainoa kiinnostava asia kuskin liikuteltavuus. Ja peliähän ei meille tule koska on k-18...
Kiitos jokaisesta neuvosta ja jos vielä saisi tietoa mistä kysellä/tilata!!!
missä pelissä ukkeli kävelee??
10
502
Vastaukset
- rndm.
Muita en tiedä...
- Joku Wnb Pure
Driv3r? Muita nyt ei just tuu mielee.
- BMP-2
Kokeiles tätä autopeliä, jos toimii tietokoneella. http://rigsofrods.blogspot.com/
Peli on täysin ilmainen, erään kaverin harrastuspohjalta tekemä. Eikä aseita, väkivaltaa löydy. Tosin peli on hyvin tarkasti autojen fysiikkaa simuloiva, joten ei ehkä lapsi ole kovin kiinnostunut.- 13vuotias
JjAA häh? moon lapsi ja pelaan sitä sillonku kerkeen, oon ottanu kaikenlaisii modeja, lisää autoja, texture packeja ja kaikkee kivaa... seo nii siisti peli...
mut älä kuitenkaa sekoile liikaa siinä, muuten se peli kaatuu :D :D :D :D (ja tohon sun ''ei aseita'' juttuun, latasin panssarivaunun jolla pystyy ampuu sellase jännän jutun:D) hehe.. the game rulezz!
- 24/7 gamer
noo mafia 1 ja 2 sitten saint row 1 ja 2 ,infamous jaa vaikka halo:t =)
- ABCDEFGHIJKLMNOPGRSTU...
Onko mielestäsi hyviä autopelejä nämä Halot ja Infamous...
- xgjnhfzgjfzgn
ABCDEFGHIJKLMNOPGRSTU... kirjoitti:
Onko mielestäsi hyviä autopelejä nämä Halot ja Infamous...
toi kusettaa...halo on ihan vaan kyllä taistelupeli. k:15 se tais olla. samoin toi toinenkin. ja halossa mennään jollai ihme avaruusaluksilla...
- oonparas
Ota tietokoneelle RoR, eli Rigs of Rods, siinä mennäään ukkelilla, ja kaikkee muuta, mut ei väkivaltaa ei aseita, se simuloi autoja tarkasti. tsekkaa http//www.rigsofrods.com
- Voort Rieska
mittee, Ring of Fords, mutta eihän foordi oo auto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513665Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1152631Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6032325Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar791872Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431698- 201668
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421612Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?961477- 281466