NYT LOHTA NARRAAMAAN!!!!

Late Lapista

http://www.kaleva.fi/plus/Tornionjoen-lohi-pääsi-valokeilaan/803185

Nyt äkkiä kaikki kalamiehet ja naiset Tornio ojalle Lohta pyytämään , eiliset ylen uutiset kertoivat, jotta kalatutkassa on näkynyt jopa nelikymmenkiloinen vonkale! Ja sitä kannattaa jo pyytää, vaikka ei saisikaan! EIKÖ???

Late Lapista.

3

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kyllä on pyydettykin

Vaan sanoo Yle mitä vaan, niin saalis ei vedä vertoja viimevuodelle. Nyt on kohta viikko soudettu ja pisin soutupäivä on ollut 14 tuntia. Rakoy käsissä on suuremmat kun kalansaalis, yksi vaivainen parin kilon kala. Viimevuonna saatiin kolmessa päivässä jo 24 kiloa lohta. Eipä ole muutkaan saaliilla päässeet kehumaan, kehnoa on lohen saanti.

• sieltä12

lohta saa jos vaan paikkoja on.
        mut paskaniska lappilaiset ei oo merkanneet paikkoja,
        sit kun tulee hyvä paikka on joku aivoton tehnyt mökin rantaan.
        mun mielestä lupia ei kannata ostaa siihen jokeen,
        kalaa ei saa kuin veneellä.
        kiintiö on 1 lohi vuorokaudessa ja kuulin ku yksi mies oli saanut
        viime yönä 7 lohta onko kiintiö toisille eri?
        sitten yks vanha ukkeli veti perämoottorilla uistinta mikä on kielletty.
        paska joki mut tulipahan käytyä ajelulla.ylimuoniossa asti oulusta.

• tv,66 kalastaja

tätä se ahaneus teettää ,yhtenä kesänä kaikki lohet pois seuraavana ei mitään opitteko tästä mitään kenen syy varmaan sen naapurin miehen?
        miksi se pitää joesta onkia muuttakaa merelle onkimaan ja uistelleen siellä ne suuret saaliit saadaan ,tosi on tuli joesta vähän tai paljon lohia syy on ammattikalastajassa,se vie kaiken sen on lausunu nämäkin RKTL:suomun kynsijätki moneen kertaan posarin palstoilla.

lopettakaa syyttely syyllinen löytyy läheltä peili omaan käteen!

Tässä se todellinen syyllinen yli suuri hyljekanta.
        lopetetaan syytely ja aletaan yksissä tuumin painostaan päättäjiä hylkeet lahtiin,sen jälkeen toivotaan lohia merelle ja jokeen. TOSI ON.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe