NYT LOHTA NARRAAMAAN!!!!

Late Lapista

http://www.kaleva.fi/plus/Tornionjoen-lohi-pääsi-valokeilaan/803185

Nyt äkkiä kaikki kalamiehet ja naiset Tornio ojalle Lohta pyytämään , eiliset ylen uutiset kertoivat, jotta kalatutkassa on näkynyt jopa nelikymmenkiloinen vonkale! Ja sitä kannattaa jo pyytää, vaikka ei saisikaan! EIKÖ???

Late Lapista.

3

886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kyllä on pyydettykin

      Vaan sanoo Yle mitä vaan, niin saalis ei vedä vertoja viimevuodelle. Nyt on kohta viikko soudettu ja pisin soutupäivä on ollut 14 tuntia. Rakoy käsissä on suuremmat kun kalansaalis, yksi vaivainen parin kilon kala. Viimevuonna saatiin kolmessa päivässä jo 24 kiloa lohta. Eipä ole muutkaan saaliilla päässeet kehumaan, kehnoa on lohen saanti.

      • sieltä12

        lohta saa jos vaan paikkoja on.
        mut paskaniska lappilaiset ei oo merkanneet paikkoja,
        sit kun tulee hyvä paikka on joku aivoton tehnyt mökin rantaan.
        mun mielestä lupia ei kannata ostaa siihen jokeen,
        kalaa ei saa kuin veneellä.
        kiintiö on 1 lohi vuorokaudessa ja kuulin ku yksi mies oli saanut
        viime yönä 7 lohta onko kiintiö toisille eri?
        sitten yks vanha ukkeli veti perämoottorilla uistinta mikä on kielletty.
        paska joki mut tulipahan käytyä ajelulla.ylimuoniossa asti oulusta.


      • tv,66 kalastaja

        tätä se ahaneus teettää ,yhtenä kesänä kaikki lohet pois seuraavana ei mitään opitteko tästä mitään kenen syy varmaan sen naapurin miehen?
        miksi se pitää joesta onkia muuttakaa merelle onkimaan ja uistelleen siellä ne suuret saaliit saadaan ,tosi on tuli joesta vähän tai paljon lohia syy on ammattikalastajassa,se vie kaiken sen on lausunu nämäkin RKTL:suomun kynsijätki moneen kertaan posarin palstoilla.

        lopettakaa syyttely syyllinen löytyy läheltä peili omaan käteen!

        Tässä se todellinen syyllinen yli suuri hyljekanta.
        lopetetaan syytely ja aletaan yksissä tuumin painostaan päättäjiä hylkeet lahtiin,sen jälkeen toivotaan lohia merelle ja jokeen. TOSI ON.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe