Omaisuuden takaisin saaminen..

tiijuska85

En tiedä kuuluuko tämä asia tähän kyseiseen keskusteluun, mutta kirjoitan nyt kuitenkin tänne..

Olisiko kellään antaa hyvää neuvoa miten saisin omat tavarani takaisin ystävältäni joka ei oikeastaan ole enää ystäväni koska emme ole pitäneet yhteyttä enää vuoteen.

Olen laittanut tekstiviestejä hänelle että palauttaisi minun lainaamani tavarat takaisin minulle, vaikka postilaatikkoon jos ei kerran muuten halua nähdä/tavata minua, mutta hän ei suostu vastaamaan ja pelkäänkin, että hän on hävittänyt kyseiset tavarat koska ei vastaa.. millä häneen saisi kontaktin..?? auttakaa joku minua..

muutaman kerran kun olen tavannut hänet kasvotusten hän on sanonut palauttavansa ne, mutta ei ole silti tavaroita näkynyt takaisin..

laitoin hänelle viestiä, että ei näin yksinkertaiseen asiaan viitsisi sotkea ulkopuolisia, mutta taitaa olla pakko kun ei viesti tunnu menevän perille.. olen yrittänyt olla hänelle hyvä ystävä ja muutenkin tukea häntä koska hänen elämäntilanteessa on tapahtunut kauheita asioita, mutta apauni ja tukeni ei näköjään hänelle tuntunut riittävän, en ymmärrä mitä olen tehnyt väärin koska hän ei halua olla tekemissä kanssani, koska aina kun pyydän häntä käymään luonamme niin sanoo vaan, että tulee kyllä mutta sitten ei kuitenkaan tule eikä soita eikä mitään ellen minä ota yhteyttä.. hän vain kiemurtelee aina kun yritän saada häntä käymään..

Kiitos jos joku vaivautuu auttamaan minua..!!

4

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinin väkisinmakaaja

      en tiedä mutta murtovarkailta saa kamat helposti takaisin kun ostaa pyssyn.

      t. kuusankoskelta

    • Teet poliisille rikosilmoituksen, että ystäväsi on kavaltanut omistamasi tavarat.

      • neuvo!

        No, olipas neuvo. Tyyppi näkee rikoksen joka asiassa. Eiköhän nyt asioita voi ratkoa muutoinkin, kuin rikosilmoituksia tekemällä.


      • neuvo! kirjoitti:

        No, olipas neuvo. Tyyppi näkee rikoksen joka asiassa. Eiköhän nyt asioita voi ratkoa muutoinkin, kuin rikosilmoituksia tekemällä.

        No olipas kummallista kritiikkiä. Alkuperäinen kirjoittaja nimenomaan on kertoo, ettei omaisuutta vapaaehtoisesti useista pyynnöistä huolimatta palauteta. Miten asia voitaisiin mielestäsi ratkoa muutoin kuin esim. nostamalla hallinnan palautuskanne tai tekemällä rikosilmoitus, jos omaisuutta ei kerran vapaaehtoisesti palauteta?

        Ja kun kritisoit minun neuvoani, niin olisit toki voinut esittää oman paremman neuvosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe