Olisko mitään helppoa keinoa saada 06 mallinen diisseli jetta hiljenemään,
ku nykyään korvat soi puol tuntii ajon jälkee. Semmonen outo kumina on se häiritsevin?
Jetassa
4
420
Vastaukset
- mitään keinoa
saada kaltaisiasi hölmöjä hölisijöitä hiljenemään?
Jetta on vierasperäinen nimi, joka ei noudata suomen kielen astevaihtelusääntöjä.
Jettassa, ei Jetassa. - nakke_nakuttaja
Kun diisselin hankkii niin mukana tulee roppa kaupalla epämukavuuksia. Korvatulpat on paras ja halvin keino.
- Sivuääni
Minulla on kokemusta Touranista ja Jettasta (-kahdella teellä :) ). Molemmat olivat meluisia ja kovia alustaltaan. Lisäksi Jettasta (-kahdella teellä) hajosi joku ihmevauhti/huima tms. pyörä. (= kallis) Viikonloppunana sanoi turbo sopparin irti. (=kallis) "Näitä on mennyt..." sanottiin huollossa. Minä sanoin VW:n kanssa yhteistyön irti. (=huono auto)
Onko se possessiivisuffiksi suklaata? Tietääkö kielipoliisihöpöttäjä?- stigu7
viikonloppunana hajos kaikki datsunit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882