olen ladannut clientin ja media.pk2 tiedoston ja olen laitanut sro_client.exen samaan paikkaan niiden kanssa mutta aina kun painan ''start'' tulee ilmoitus ''sorry. failed to executed silkroad (error code 2) niin mitä pitää tehdä??? jossain luki että pitäisi tehdä joku replace juttu media.pk2 tiedostolle mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa tai miten se tehdään. avg on pois päältä.
silkroad ECSRO
5
827
Vastaukset
- Pertti85
http://ecsro.net/download.php
tuolta lataat tuolta lataat kaikki ja purat winrarilla- aupuva
oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...
- aupuva
aupuva kirjoitti:
oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...
oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä
- asaaaaaaaaaaaaaaaa
aupuva kirjoitti:
oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä
jos sulla on vista niin sun pitää "run it as an administrator" install paketti,launcher niin toimiiha se...
jos et tajhunnu niin maksa 5e niin korjaan tilanteen.
- w4535654qts
joku paska ecsro swsro paras :D siel on 11degree kamat max lvl 120
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2697067Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat643789Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2573072SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden521829Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11297Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31182Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51047- 101993
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja40952Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.0921