silkroad ECSRO

aupuva

olen ladannut clientin ja media.pk2 tiedoston ja olen laitanut sro_client.exen samaan paikkaan niiden kanssa mutta aina kun painan ''start'' tulee ilmoitus ''sorry. failed to executed silkroad (error code 2) niin mitä pitää tehdä??? jossain luki että pitäisi tehdä joku replace juttu media.pk2 tiedostolle mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa tai miten se tehdään. avg on pois päältä.

5

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti85
      • aupuva

oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...

• aupuva
        aupuva kirjoitti:

oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...

oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä

• asaaaaaaaaaaaaaaaa
        aupuva kirjoitti:

oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä

jos sulla on vista niin sun pitää "run it as an administrator" install paketti,launcher niin toimiiha se...
        jos et tajhunnu niin maksa 5e niin korjaan tilanteen.

• w4535654qts

joku paska ecsro swsro paras :D siel on 11degree kamat max lvl 120

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1091
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1070
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      690
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      681
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      18
      610
    Aihe