silkroad ECSRO

aupuva

olen ladannut clientin ja media.pk2 tiedoston ja olen laitanut sro_client.exen samaan paikkaan niiden kanssa mutta aina kun painan ''start'' tulee ilmoitus ''sorry. failed to executed silkroad (error code 2) niin mitä pitää tehdä??? jossain luki että pitäisi tehdä joku replace juttu media.pk2 tiedostolle mutta en ymmärrä mitä se tarkoittaa tai miten se tehdään. avg on pois päältä.

5

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti85
      • aupuva

oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...

• aupuva
        aupuva kirjoitti:

oon päässyt jo tosta mutta kun painaa servun ja start nii ei tuu enää error codee vaa tulee semmonen ?? ????? ???? ilmotus jossa lukee os:windows xp home edition service pack 2 (build 2600). ja muuta ja kun painaa sitä vasemman puoleista kysymysmerkkiä nii se lähtee pois eikä tapahdu mitään...

oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä

• asaaaaaaaaaaaaaaaa
        aupuva kirjoitti:

oon tehny tyypin ja päässy sisään mutta heti kun peli avautuu niin tulee se ?? ???? error ja joka kerralla tekee sen saman nii mitä pitää tehdä

jos sulla on vista niin sun pitää "run it as an administrator" install paketti,launcher niin toimiiha se...
        jos et tajhunnu niin maksa 5e niin korjaan tilanteen.

• w4535654qts

joku paska ecsro swsro paras :D siel on 11degree kamat max lvl 120

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      219
      10681
    2. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      69
      2936
    3. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      82
      2638
    4. 88
      2510
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      151
      2212
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      267
      2079
    7. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      45
      1451
    8. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      13
      1425
    9. Muutama vuosi sitten oli pulaa hoitohenkilökunnasta

Nyt heitä sanotaan irti. Tarve ei ole hävinnyt mihinkään, ei myöskään raha jolla ihmisten työnteosta maksettiin; raha va
      Maailman menoa
      121
      1280
    10. Ilouutinen: Osmo Peltola jo teini-iässä, silti yhdessä Peltsi-isän kanssa taas tv:ssä!

Ihan paras parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Tämä on kyllä sellaista hyvänmielen telkkariohjelmaa, josta kukaan ei
      Tv-sarjat
      35
      922
    Aihe