Miten saisi hostellista Oslossa majoituksen kahdelle avioparille, joista toisella avioparilla on yksi lapsi ja toisella taasen kaksi lasta. Kaikki lapsen ovat jo melkein täysi-ikäisiä tyttöjä.
Selasin Oslon hostelleja ja sieltä löytyi esim. 4 hengen huonetta miehille, samoin naisille, mutta jossain taisi olla jopa naisille 6-hengen huonetta tarjolla.
Pitäisikö/kannattaisi varata kaksi huonetta siten, jos haluaa pitää oman rauhansa, että ottaisi yhden 4- hengen huoneen ja maksaisi siten neljästä vuoteesta ja tytöille ja kahdelle äidille sitten yksi 6-hengen huone ja maksaisi sitten siten kuudesta vuoteesta.
Miten siis kannattaisi toimia, jotta rahaa ei palaisi tuohon majoituspuoleen kovin paljoa. Aamiainen olisi hyvä juttu, jos se sisältyisi majoitukseen, muttei nyt ihan välttämätön.
Pikaisia vastauksia odottava
7 hengen porukka hostelliin
Hostelli aamiaisen kera
1
401
Vastaukset 1
- Oslo.
Mahtaako paljon kalliimmaksi tulla, jos aviopareille ottaa kahden hengen huoneet ja tytöille neljän hengen huoneen? Näin ei maksa kuin yhdestä ylimääräisestä sängystä. Ainakin Anker Hostelissa on kahden hengen huoneita. Huonehinnassa ei taida olla aamiaista, mutta keväällä sen hinta oli muistaakseni reilult 50 NOK, ei siis hirveän paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.115949Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo116857En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209694- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus54586- 38568