Miten saisi hostellista Oslossa majoituksen kahdelle avioparille, joista toisella avioparilla on yksi lapsi ja toisella taasen kaksi lasta. Kaikki lapsen ovat jo melkein täysi-ikäisiä tyttöjä.
Selasin Oslon hostelleja ja sieltä löytyi esim. 4 hengen huonetta miehille, samoin naisille, mutta jossain taisi olla jopa naisille 6-hengen huonetta tarjolla.
Pitäisikö/kannattaisi varata kaksi huonetta siten, jos haluaa pitää oman rauhansa, että ottaisi yhden 4- hengen huoneen ja maksaisi siten neljästä vuoteesta ja tytöille ja kahdelle äidille sitten yksi 6-hengen huone ja maksaisi sitten siten kuudesta vuoteesta.
Miten siis kannattaisi toimia, jotta rahaa ei palaisi tuohon majoituspuoleen kovin paljoa. Aamiainen olisi hyvä juttu, jos se sisältyisi majoitukseen, muttei nyt ihan välttämätön.
Pikaisia vastauksia odottava
7 hengen porukka hostelliin
Hostelli aamiaisen kera
1
340
Vastaukset
- Oslo.
Mahtaako paljon kalliimmaksi tulla, jos aviopareille ottaa kahden hengen huoneet ja tytöille neljän hengen huoneen? Näin ei maksa kuin yhdestä ylimääräisestä sängystä. Ainakin Anker Hostelissa on kahden hengen huoneita. Huonehinnassa ei taida olla aamiaista, mutta keväällä sen hinta oli muistaakseni reilult 50 NOK, ei siis hirveän paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882