10v likka joka 12v tytön kaveri kun meille yöksi tuli
KYLLÄ ISKÄ PÄÄSTÄÄ JA ÄITIKIN NYKYÄÄN KUN HALUAA MUN OLEVAN POISSA KOTOA
;o))))))
16V KUN SAI LADATTUA KONEELLE MESEN JOTA MÄ EN ONNISTUNUT
jeeee meitsi on kingi!!!!
;D
Alle 2v sanoo miestäni eli kummipoika
NANNA
;O>
MUITAKIN HAUSKOJA JUTTUJA ON,EN NYT MUISTA,HETI KIRJOITAN ILOKSENNE KUN MUISTAN;o)))))))))))))))))
totuuden sanoja lapsilat siis lapsilta
blondeistablondein72hki
3
746
Vastaukset
- kuka haluaa lukea
äläkä missään nimessä kirjoita lisää
- varmaankaan
harvoin saa lukea näin umpitylsiä juttuja ja vieläpä hauskan nimikkeen alla. JEEE, meitsikin on kingi.
- ...
Ei kai tää nimimerkki todellinen ole? Muutaman päivän juttuja lukenut ja huolestuin. Nyt huomasin profiilissa kuvan ja huolestuin lisää. Mutta totesin sitten ettei kukaan VOI OLLA tollanen OIKEESTI! Vai voiko? O.o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746