Terve, ois sellasta kysyttävää ku ois tässä kohta mopon osto edessä, että mikä olisi hyvä. Olen kuullut että kaikki ovat "yhtähyviä" mutta tässä oisi listaa mitkä kiinnostavat minua: Derbi(t), Yamaha.dt, Gilera, olen ehkä joku 175cm pitkä kun saan mopon. Sitten monet haukkuvat toisia mopoja joita ei ole ikinä edes ajanut, joten haluaisin et vastaisis iha rehellisesti. Kaikki kai ne menevät vakiona aika lailla samaa nopeutta, mutta jos joku menee tosi hyvin vakiona sanoppas. Sitten olen kuulut että "derbissä on sähkövikoja jne"... kaikissaha on vikoja riippuu moposta. Mutta tälläistä ihan hyvän kokosta "crossi" pyörää etsiskelen (50cc), mielusti ei yli 3 tuhatta euroo.
Mopo asiaa
3
150
Vastaukset
- psariojhpth
KAikki eurooppalaisethan ovat yhtä hyviä huolellisella käytöllä. Kaksi eri moottoria niissä vain on eikä niissäkään ole niin hirveenä eroja.
- ghdrtudfg
Jos ei oo rahasta pulaa niin kato vaan että mikä parhaiten silmää miellyttää :D kaikki euro/japsi mopot on nykyään yhtä laadukkaita. Eri nimi ja erimerkkiset laatuosat vain.
Omasta kokemuksesta, Gilera RCR tai SM(-07->) ovat kelpo mopoja. Poistamalla kurit ja laittamalla isomman suuttimen, Gilerasta tulee mahtava ensimmäinen mopo.
Tarpeeksi tehokas ja nopeakin(Alle 65km/h)
Se on tavallista että jotkut haukkuvat toisia mopoja. Toiset ovat kateellisia ja toiset vaan vittuilee. Niistä ei kannata välittää. :)
Sähkövika on pienin vika mitä mopossa voi olla... Jos sulake kärähtää, tyypit on heti "Noi on noi derbit". Samat viat on esim. Yahamassa. u_u
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712641
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472120Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa731959Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2511629- 681405
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2981347- 721258
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää371163Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251095- 741005