Tamponi jäi sisälle...

Paniikkityttö

Eli vaihdoin normaalisti tampoonin, ja unohdin kuudeksi tunniksi tampoonin sisälleni. No, sitten kun kotiin pääsin, niin en huomannut narua. Enkä muuten itse tampooniakaan vaikka kuinka etsin eri asennoissa ja yritin lannepohjan lihaksilla työntää sitä pois.

Onko mitään vinkkejä, miten saisin sen pois ilman gynellä käyntiä?

TSS huolettaa, joten en tiedä viitsinkö varmistaa, että tampooni todellakin on siellä, tai etteikö kyse olisi siitä etten tampoonia ikinä laittanutkaan, odottamalla sitä pahanhajuista ruskehtavaa ainetta tulevan... Menkkojenkin pitäisi vielä jatkua.

9

3533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • micaella

      Itselläni kävi sama juttu(kiitos baari-illan)paitsi uskomatonta,että olin jotenkin ahtanut 2kpl niitä sinne!!!Itse sain ne kohtuu helpolla pois kuitenkin.Ne eivät kovin syvälle voi mennä,eivätkä karkaa olemattomiin,joten pese kädet huolellisesti-aseta jalka esim.wc-pöntön päälle,kuten laittaessa ja työnnät vain ronskisti ja tiekasti sormet sisälle.2 Ota haara asento seistessä.Taivutat selän syvälle maata kohden niin,että pääset helposti sormilla kiinni.Nämä nyt kuullostavat hieman omituisilta neuvoilta,mut ei näitä voi hienovaraisemminkaan kirjoitta.Mikäli tamponi on tarpeeksi kosrtea,on se helpmpi saada ulos.Voi tosin olla hyvinkin mahdollista,ettet laittanut sitä laisinkaan.

    • micaella

      mikäli se vuoto jatkuu,on normaali määräistä vuotopäivää kohden,niin todennäköisesti se tamponi ei ollut koskaan siellä.Jos sua alkaa huimata ja kuumeilua esiintyy,niin mene heti lääkäriin.

    • poisto..

      Sormillahan sen sieltä saa pois, jos sormea pyörittelet siellä sisällä niin tunnet kyllä onko siellä mitään, ei se emätin nyt niin iso ole että sinne voisi mitään hukata tietämättään..

      Mitä tarkoitit sillä, että unohdit tamponin kuudeksi tunniksi sisällesi? Eihän se ole pitkä aika..

      • Paniikkityttö

        Lisäyksenä omaan viestiini laitan, että aloitin vasta hiljan tamponien käytön. Enkä ole aikaisemmin pitänyt niitä kuin max 4 tuntia, ja sitten vaihtanut. Ajattelin että vaikuttaako kahden tunnin ero nyt niin että se katoaisi.

        Kaunistella ei tätäkään voi, kun en vain löydä tamponia sisältäni. Jokin kyhmy tuntuu, mutta se on todennäköisimmin omaa ihoani, koska sitä ei voi liikuttaa, ja tunnen kun siihen koskee.

        On vain ikävää, kun en voi myöntää itselleni, että en olisi laittanyt tamponia ollenkaan, koska olin tullut juuri mökiltä, ja roskiksessa oli sen jälkeen vanhempi tamponi, ja uuden paperiroska päällimmäisenä... Ja muistan ainakin käyneeni vessassa kerran.. En ollut kotona kuin vajaa tunnin ja lähdin heti.


      • ninnikkä
        Paniikkityttö kirjoitti:

        Lisäyksenä omaan viestiini laitan, että aloitin vasta hiljan tamponien käytön. Enkä ole aikaisemmin pitänyt niitä kuin max 4 tuntia, ja sitten vaihtanut. Ajattelin että vaikuttaako kahden tunnin ero nyt niin että se katoaisi.

        Kaunistella ei tätäkään voi, kun en vain löydä tamponia sisältäni. Jokin kyhmy tuntuu, mutta se on todennäköisimmin omaa ihoani, koska sitä ei voi liikuttaa, ja tunnen kun siihen koskee.

        On vain ikävää, kun en voi myöntää itselleni, että en olisi laittanyt tamponia ollenkaan, koska olin tullut juuri mökiltä, ja roskiksessa oli sen jälkeen vanhempi tamponi, ja uuden paperiroska päällimmäisenä... Ja muistan ainakin käyneeni vessassa kerran.. En ollut kotona kuin vajaa tunnin ja lähdin heti.

        Siis onko sulla nyt vieläkin se tamponi sisälläsi?! Jos epäilet yhtään, että olisit sen sinne laittanut, niin ala ihmeessä kaivelemaan sitä jo pois sieltä. Tamponi ei voi millään kadota sisääsi, siellä se on ja tunnet sen kun viet sormeasi emätintä pitkin ylöspäin. Kohdunsuu on niin pieni normaalissa tilassa, että siitä ei kyllä tamponi sisään mahdu, joten emättimessä sen täytyy olla jos kerran sinne olet sen laittanut. Jos et yrityksistä huolimatta onnistu saamaan sitä pois ja epäilet laittaneesi tamponin sisääni, niin neuvoisin ottamaan samantien yhteyttä lääkäriin. Epäilen tosin hiukan, että et ole edes tamponia laittanut paikalleen, koska kyllä sen löytäisit ja tuntisit sormillasi vaikka et onnistuisikaan saamaan sitä pois... Kahden tunnin erolla ei ole tamponien käytössä mitään merkitystä, kun on kyse 4 ja 6 tunnista. Se saa olla maksimissaan 8h paikallaan, jonka jälkeen se tulisi viimeistään vaihtaa uuteen. Ja mitään katoamistemppua se ei tosiaan voi tehdä ellei sitten liu'u ulos emättimestä ja katoa sitä kautta mutta uskoisin, että senkin kyllä olisit huomannut.


      • Paniikkityttö
        ninnikkä kirjoitti:

        Siis onko sulla nyt vieläkin se tamponi sisälläsi?! Jos epäilet yhtään, että olisit sen sinne laittanut, niin ala ihmeessä kaivelemaan sitä jo pois sieltä. Tamponi ei voi millään kadota sisääsi, siellä se on ja tunnet sen kun viet sormeasi emätintä pitkin ylöspäin. Kohdunsuu on niin pieni normaalissa tilassa, että siitä ei kyllä tamponi sisään mahdu, joten emättimessä sen täytyy olla jos kerran sinne olet sen laittanut. Jos et yrityksistä huolimatta onnistu saamaan sitä pois ja epäilet laittaneesi tamponin sisääni, niin neuvoisin ottamaan samantien yhteyttä lääkäriin. Epäilen tosin hiukan, että et ole edes tamponia laittanut paikalleen, koska kyllä sen löytäisit ja tuntisit sormillasi vaikka et onnistuisikaan saamaan sitä pois... Kahden tunnin erolla ei ole tamponien käytössä mitään merkitystä, kun on kyse 4 ja 6 tunnista. Se saa olla maksimissaan 8h paikallaan, jonka jälkeen se tulisi viimeistään vaihtaa uuteen. Ja mitään katoamistemppua se ei tosiaan voi tehdä ellei sitten liu'u ulos emättimestä ja katoa sitä kautta mutta uskoisin, että senkin kyllä olisit huomannut.

        Juu kiitos vastauksista, alan jo rauhoittua ja uskomaan, että sitä tamponia ei siellä ole. :) Tarkkailen kuitenkin alkaako tulemaan mitään ruskeaa ja haisevaa pikkuhousuihin, sitten kun menkat ovat ohi.
        Käytin jo tuossa yksi päivä toista tamponia, ja ihan hyvin se sinne meni, niin en usko oikein enää itsekään, että siellä toinenkin tamponi olisi.


      • Sekaisin kerran kuussa
        Paniikkityttö kirjoitti:

        Juu kiitos vastauksista, alan jo rauhoittua ja uskomaan, että sitä tamponia ei siellä ole. :) Tarkkailen kuitenkin alkaako tulemaan mitään ruskeaa ja haisevaa pikkuhousuihin, sitten kun menkat ovat ohi.
        Käytin jo tuossa yksi päivä toista tamponia, ja ihan hyvin se sinne meni, niin en usko oikein enää itsekään, että siellä toinenkin tamponi olisi.

        Minullakin on joskus sattunut vastaava tilanne (olen yleensä menkkojen aikaan ihan sekaisin :-D) Olen ollut ihan paniikissa ja sekaisin, että mihin se tampooni nyt.. Mutta sitten kun tarkasti tutkiskelin vessan peilipöytää, niin siinähän se oli avattuna, mutta jostain syystä en sitä sisälleni laittanut :D Toinen oli kyllä vielä pahempi, kun laitoin vanhan tampoonin päälle uuden.. Huomasin sen vasta sitten, kun menin tampoonia vaihtamaan ja sekin tuntui aika hölmöltä. Hetkeen tämmöisiä kömmähdyksiä ei ole onneksi ollut.


      • auttakaaasss

        minulla oli jääny luultavasti yöksi tamppooni ja olin harrastanut yhdyntää illalla jolloin tiesin että tamppooni menee syvemmälle, aamulla menin suihkuun en löyänyt tamppoonia vaikka miten yritin, onko mahdollista etttä päässyt jonnekkin syvemmälle


      • Anonyymi
        auttakaaasss kirjoitti:

        minulla oli jääny luultavasti yöksi tamppooni ja olin harrastanut yhdyntää illalla jolloin tiesin että tamppooni menee syvemmälle, aamulla menin suihkuun en löyänyt tamppoonia vaikka miten yritin, onko mahdollista etttä päässyt jonnekkin syvemmälle

        Ei se tampooni ole voinut emättimessä sillon ainakaan olla kun olet yhdynnässä ollu,kyllä mies sen huomaa jos se emättimessä on.
        Ei se voi sinne minnekkään kadota noin vain jos on siellä ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe