~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Autokin merkissään tehtaansa tietää
Luojansa tuntee, osa osalta oivaltaa
Ihmisen osan ken tietää,
Valmistajan...
Anna minun tuntea sinut,
että itseni tuntisin, oivaltaisin
Osa osalta paikkani,
suuren suunnitelmasi
Orpo on merkitön auto,
varaosia vailla,
käyttöohjeitta kulkija
Katsasta, Sinä minut,
katso korkeudestasi,
ota työpöydällesi
entisöi ja uudista
minut, minuksi...
Kuvaksesi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=HJPVRPSe6_g
¤ Big plan is not big pam ¤
3
175
Vastaukset
- Zakuskat
mie en oo mikkä kapine tai kattastusmies.
Tännää mie oon vintil ja sie voit kiusii vaik jottai muuta välil.- Kopittelija
Taitaap olla per pimiää siel vintil sul ku noik
epämäärässii haastellot...
Sytytä sie kynttil siel valokses, ni ehkes hetkeks helpottavi,
vintil o paljolti ain muistoloi, mieki pienen mummi vintil viihyin ain ja
kahteli vanhoi tavaroi ja ryysylöi, nii ne ajat männöö vaa ja
muoilma muuttivi, eskoseni, vai mikä ukkoloi sie olikkaa...
ja muutes, kapine kai se sullaki o, vai mikä
lie...
ja kattastusmiehet, harvemmiten ne naasia...
Mut kivvee päivvee sullenii !
http://www.youtube.com/watch?v=tNqwERjEXlM - Zakuskat
Kopittelija kirjoitti:
Taitaap olla per pimiää siel vintil sul ku noik
epämäärässii haastellot...
Sytytä sie kynttil siel valokses, ni ehkes hetkeks helpottavi,
vintil o paljolti ain muistoloi, mieki pienen mummi vintil viihyin ain ja
kahteli vanhoi tavaroi ja ryysylöi, nii ne ajat männöö vaa ja
muoilma muuttivi, eskoseni, vai mikä ukkoloi sie olikkaa...
ja muutes, kapine kai se sullaki o, vai mikä
lie...
ja kattastusmiehet, harvemmiten ne naasia...
Mut kivvee päivvee sullenii !
http://www.youtube.com/watch?v=tNqwERjEXlMEi mulla ole edes oikein käsitystä onko tämä tölli palovakuutettu. Joten en ala tässä nyt minkään öljylampun kanssa huseeraamaan. Kieltämättä olet oikeassa tuossa kun sanot että vintit ovat kiinnostava matkailukohde, ja ällistyttävän halpa.
Ja totta kai mulla on kapine, olihan mummollasikin. Tuo Tapsan biisi oli muuten aika osuva, sillä mulla on duunikaveri joka aina hönössä laulaa tuota yhtä ja samaa biisiä. Hän on satakiloinen järkäle, joten en ole viitsinyt sanoa asiasta juuri mitään. Joskus on hyvä vain laulaa yhteiskunnallisesti mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399
