¤ Big plan is not big pam ¤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Autokin merkissään tehtaansa tietää
Luojansa tuntee, osa osalta oivaltaa

Ihmisen osan ken tietää,
Valmistajan...

Anna minun tuntea sinut,
että itseni tuntisin, oivaltaisin

Osa osalta paikkani,
suuren suunnitelmasi

Orpo on merkitön auto,
varaosia vailla,
käyttöohjeitta kulkija

Katsasta, Sinä minut,
katso korkeudestasi,
ota työpöydällesi
entisöi ja uudista
minut, minuksi...

Kuvaksesi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

http://www.youtube.com/watch?v=HJPVRPSe6_g

3

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zakuskat

      mie en oo mikkä kapine tai kattastusmies.

      Tännää mie oon vintil ja sie voit kiusii vaik jottai muuta välil.

      • Kopittelija

        Taitaap olla per pimiää siel vintil sul ku noik
        epämäärässii haastellot...
        Sytytä sie kynttil siel valokses, ni ehkes hetkeks helpottavi,
        vintil o paljolti ain muistoloi, mieki pienen mummi vintil viihyin ain ja
        kahteli vanhoi tavaroi ja ryysylöi, nii ne ajat männöö vaa ja
        muoilma muuttivi, eskoseni, vai mikä ukkoloi sie olikkaa...

        ja muutes, kapine kai se sullaki o, vai mikä
        lie...
        ja kattastusmiehet, harvemmiten ne naasia...

        Mut kivvee päivvee sullenii !


        http://www.youtube.com/watch?v=tNqwERjEXlM


      • Zakuskat
        Kopittelija kirjoitti:

        Taitaap olla per pimiää siel vintil sul ku noik
        epämäärässii haastellot...
        Sytytä sie kynttil siel valokses, ni ehkes hetkeks helpottavi,
        vintil o paljolti ain muistoloi, mieki pienen mummi vintil viihyin ain ja
        kahteli vanhoi tavaroi ja ryysylöi, nii ne ajat männöö vaa ja
        muoilma muuttivi, eskoseni, vai mikä ukkoloi sie olikkaa...

        ja muutes, kapine kai se sullaki o, vai mikä
        lie...
        ja kattastusmiehet, harvemmiten ne naasia...

        Mut kivvee päivvee sullenii !


        http://www.youtube.com/watch?v=tNqwERjEXlM

        Ei mulla ole edes oikein käsitystä onko tämä tölli palovakuutettu. Joten en ala tässä nyt minkään öljylampun kanssa huseeraamaan. Kieltämättä olet oikeassa tuossa kun sanot että vintit ovat kiinnostava matkailukohde, ja ällistyttävän halpa.

        Ja totta kai mulla on kapine, olihan mummollasikin. Tuo Tapsan biisi oli muuten aika osuva, sillä mulla on duunikaveri joka aina hönössä laulaa tuota yhtä ja samaa biisiä. Hän on satakiloinen järkäle, joten en ole viitsinyt sanoa asiasta juuri mitään. Joskus on hyvä vain laulaa yhteiskunnallisesti mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe