Hei!
Olen vuonna -94 syntynyt homoseksuaali poika, ja tarvitsisin itselleni sopivan mopon. Väri mieluiten joku kirkas! Se saa olla mopo tai skootteri. Ihan sama mitä maksaa... Katos, pappa betalar! ;-)
Terveisin Miro, Helsinki
PS: Eihän ajaessa likaannu?
PPS: Mikä olisi suojaavin kypärä, että en kuole tai saa naarmua päähän?
PPPS: Voiko kypärää pitää, jos on yksi todella huomaamaton finni otsassa, joka on peitetty meikkivoiteella?
Mopo homolle!
Homo94
2
173
Vastaukset
Joku skootteri on ihan hyvä... Uskoisin.
Ei likaannu, jos osaa ajaa. Skootterilla melki mahdotonta likaantua.
Kaikki kypärät samanlaisia, sillä mitään väliä.
Ei voi pitää. Meikkivoide tarttuu kypärän pehmusteisiin ja sit se likaantuu. Ei ole kiva ajaa p4skaisella kypärällä, eikö näin ole?- Myös94-noGay
Hmm..ostas vaikka enduro ja tunge karvojas tankkii nii se on jokaiselle homolle omiaan, voit maalata pinkiksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562128
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1471960Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa641613Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2281403- 681355
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2951257- 721198
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää341080Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118986- 74985