Olisko kellään kokemuksia sellaisesta yhtiöstä kuin Sulkuturva OY? Eikös tuo ole yhtiö jossa henkilö saa tietyllä summalla puhelinnumeron, johon soittaa, jos lompsa varastetaan tai sellaista, saa sieltä numerosta sitten kaikki korttinsa kiinni samalla?
Käykö siellä kauppa hyvin? Entä ovatko ihmiset puhelimessa yhtä aggressiivisia kuin lehtimyynnissä?
Kiitos jo etukäteen ASIALLISISTA vastauksista!
Sulkuturva oy?
78
12668
Vastaukset
- Tutteri
Mitä sä teet tuollaisella palvelulla, siis oikeesti?! Ei tolla tee mitään. Kun miettii, että pitää sulkea ties mitä kortteja, niin helpointa on tehd itselleen kotona lista tarvittavista "suluista" ja selvittää esim. ennen matkalle lähtöä miten saa korttinsa tarvittaessa suljettua.
Soittelivat mulle kerran ja tarjosivat jotain "turva-avaimenperää", se olis kyllä varmaan ihan hyödyllinen, mutta en mä oikein tiedä - turhaa...- SIVUILLAAN
Niiden nettisivuilla lukee
"Ulkomailta soitettaessa numero on 358 800 159 159 (maksuton kaikkialta maailmasta)."
Mikä on VALETTA. Menee täysi puhelumaksu. - ksldfjkdlf
Tuollaisen turva-avaimenperän saa ostettua myös SPR:ltä. Halvempi ja "firman" mahdolliset voitot menee hyvän asian puolesta. Ja toimii muuten oikeasti!
- Petetty tilaaja
Tämä on täysin turha palvelu. Puhelimessa luvataan kaikkea mutta paperiversion saavuttua kotiin osa luvatuista jutuista onkin jäänyt sopimustekstistä pois. On siinä laillisen ja laittoman rajalla!!!
- Hölmö ja harhaanjhde
Maksoin maksut , mitään ei tullut vastikkeeksi, onko muilla kokemuksia ja samanlaisia, ei kai tuollainen myynti ole rehellistä?
Valitin pari kertaa ja sain vastauksen , maksu ei ole vielä saapunut , maksoin kun oli pakko, ei tavan ihminen voi jättää maksuja maksamatta, odotin saavani avaimenperiä ja muuta , ei tullut, nyt on maksettu 3 kertaa 20 jotain, ja kaikki on olevinaan selvää, onko tämmönen rikosasia, minkälainen näyttö pitäsi olla? - nitta,ki
Petetty tilaaja kirjoitti:
Tämä on täysin turha palvelu. Puhelimessa luvataan kaikkea mutta paperiversion saavuttua kotiin osa luvatuista jutuista onkin jäänyt sopimustekstistä pois. On siinä laillisen ja laittoman rajalla!!!
hankalaa ja henkisesti raskasta työtä.
- ääsreg
ksldfjkdlf kirjoitti:
Tuollaisen turva-avaimenperän saa ostettua myös SPR:ltä. Halvempi ja "firman" mahdolliset voitot menee hyvän asian puolesta. Ja toimii muuten oikeasti!
spr on ulkoistanut bumerang avaimenperät muistaakseni ruotsalaiselle yhtiölle, joka ei ole (kait) osa securiakonsernia kuten sulkuturva, mahtoiko firma olla s-reg(?) tai jotakin sellaista, että empä tiedä paljonko niistä bumerangirahoistakaan enää suomeen jää vaiko viekö hurrit nekin kuten nämä sulkuturvatkin.
Meneeköhän ihan metsään kun muistelen että s-reg on osa ikanoa, eli kampradin ingvarin (ikea)valtakuntaa.
no, spr:llä nyt on viimeaikoina ollut muutenkin vähän hankalaa...... - Jotain tiiän asiasta
ääsreg kirjoitti:
spr on ulkoistanut bumerang avaimenperät muistaakseni ruotsalaiselle yhtiölle, joka ei ole (kait) osa securiakonsernia kuten sulkuturva, mahtoiko firma olla s-reg(?) tai jotakin sellaista, että empä tiedä paljonko niistä bumerangirahoistakaan enää suomeen jää vaiko viekö hurrit nekin kuten nämä sulkuturvatkin.
Meneeköhän ihan metsään kun muistelen että s-reg on osa ikanoa, eli kampradin ingvarin (ikea)valtakuntaa.
no, spr:llä nyt on viimeaikoina ollut muutenkin vähän hankalaa......Sreg on osa Falck konsernia, ollut 9/10 alkaen. SItä ennen rahoitusyhtiöiden omistama ruotsalais firma, kuten tuo Sulkuturvan takana oleva Securia konsernikin.
SPR:n Bumerangi-avaimenperän takana taas on Sreg, on ollut jo vuosikaudet. Sitä en tiedä minkälaisen siivun SPR nykyään saa Bumerang avaimenperistä. Kovinkaan suuri tuo siivu tuskin voi olla. SPR:n paikallisosaston myyntipöydällä noita oli, mutta myyjä ei tiennyt kuka palvelun tuottaa, tai minkälaisella summalla avustan SPRää mikäli tuon Bumerangin hankin. Hyvään tarkoitukseen kuitenkin kuulemma varat menevät.
Myös Sreg tarjoaa mm. samanlaista sulkupalvelua kuin sulkuturvakin, lisäksi mm. polkupyörävakuutuksia, yms.
No miksi sitten Sulkuturvaa dissataan joka palstalla netissä, Sregistä taas ei puhuta juuri missään? Lähinnä varmaan siksi, että Sulkuturva myy tuotteitaan puhelinmyynnillä, joka koetaan monesti hyvin tunkeilevana myyntikanavana. Kukapa haluiais kuunnella vapaaehtoisesti puhelinmyyjän suoltamaa diipadaapaa esim. perjantai iltana töiden jälkeen...
Siihen en välitä ottaa mitään kantaa kuinka tarpeellinen esim. tuollainen korttien sulkupalvelu on, itse en sitä tarvitse, enkä siis hanki, vaikka saisin mitä "ilmaiseksi" puoleksi vuodeksi....
- tahtoo tietää
Eikö kukaan ole ollut siellä töissä?:( Henk.koht. kokemuksia kaivataan!
- Ex
Itse olen ollu ko. lafkassa töissä, enkä suosittele kenelekään. Provikat maksetaan kuukausittain väärin, eikä kukaan tiedä mistään mitään. Erittäin sekava paikka.
- voit olla nuori tai vanh
Monella erilaisella työpaikkailmoituksella kalastellaan työntekijöitä...
- myyntikikkailija
vaikuttaa epäilyttävältä...
- tutkiskelija---
myyntikikkailija kirjoitti:
vaikuttaa epäilyttävältä...
Tutkin jo aiemmin hieman tuota sulkuturvaa ja tarkastelin taas uudestaan, nyt systeemi muuttunut hieman (aiemmin taisi olla sulkuturva yhdelle hlö:lle, hinta tyyliin 39e/vuosi / 99e 3v.. ja perhepaketti 59e/vuosi ja 149e/3v.. tai jotain vastaavaa.. Nyt näyttää olevan enää tuo sulkuturva yhdelle vuodeksi, hintaan 35e.
Mitä hyötyä tuosta on?
- Jos sinulla häviää kerralla kännykkä&pankkikortit vaikkapa yöaikaan niin saat tuohon yhteen numeroon soittamalla ne suljetuksi. Pankkikortithan saat suljettua yhdestä numerosta kerralla, puhelimesikin saat suljettua jos muistat operaattorisi teknisen tuen numeron ulkoa. Eli kahdella suht helpolla numerolla saat saman homman tehtyä.
Kenelles tämän saisi myytyä?
- Kyllähän tämän saa puhuttua hyväksi palveluksi vanhemmille ja muille jotka kaipaavat tämäntapaista "turvaa"..
Hinnaltaan paketti maksaa 35e vuodessa, luulisi ettei yksi uusi asiakkuus voi olla kovinkaan iso provikoiltaan myyjälle?
Tsemppiä jos joku lähtee kokeilemaan, ei kai tuo nyt niin karmeaa hommaa ole mutten usko että tuosta hirmuisia voittojakaan pääsee käärimään.. - onnistuja ja ylpeä siitä!
tutkiskelija--- kirjoitti:
Tutkin jo aiemmin hieman tuota sulkuturvaa ja tarkastelin taas uudestaan, nyt systeemi muuttunut hieman (aiemmin taisi olla sulkuturva yhdelle hlö:lle, hinta tyyliin 39e/vuosi / 99e 3v.. ja perhepaketti 59e/vuosi ja 149e/3v.. tai jotain vastaavaa.. Nyt näyttää olevan enää tuo sulkuturva yhdelle vuodeksi, hintaan 35e.
Mitä hyötyä tuosta on?
- Jos sinulla häviää kerralla kännykkä&pankkikortit vaikkapa yöaikaan niin saat tuohon yhteen numeroon soittamalla ne suljetuksi. Pankkikortithan saat suljettua yhdestä numerosta kerralla, puhelimesikin saat suljettua jos muistat operaattorisi teknisen tuen numeron ulkoa. Eli kahdella suht helpolla numerolla saat saman homman tehtyä.
Kenelles tämän saisi myytyä?
- Kyllähän tämän saa puhuttua hyväksi palveluksi vanhemmille ja muille jotka kaipaavat tämäntapaista "turvaa"..
Hinnaltaan paketti maksaa 35e vuodessa, luulisi ettei yksi uusi asiakkuus voi olla kovinkaan iso provikoiltaan myyjälle?
Tsemppiä jos joku lähtee kokeilemaan, ei kai tuo nyt niin karmeaa hommaa ole mutten usko että tuosta hirmuisia voittojakaan pääsee käärimään..Mul on niiden kaikki palvelut ja uskallan kokemuksesta sanoa et ihan tajuttoman hyvä palvelu ja keksintö..et älkää moittiko jos toinen on töistä kiinnostunut!aivan kuin töitä joka oksalla kasvais.myyntityöstä onnistueessaan tienaa poikkeulsetta enempi ku monesta muusta hommasta. Se että tämä kleskustelu palsta koostuu isoilta osin myynninparissa epäonnistuneista ruikuttajista, ni ei ole mikään järkevä selitys sille,etteikö muita kannataisi kannustaa kokeileen!mitä itsestään ja myyntitaidoistaan selvän ottaminen on keltään pois. Minkään yrityksen kanssa ei tarvi mennä naimisiin ja kaikissa on koeajat! Mut kokemuksesta voin sanoa,että minä opin myymään ja mua ei koskaan tule lamat koskemaan!jokainen joka haluaa myyntihommiin ja paljon rahaa kokeilkaa rohkeasti! ainakin tietää sopiiko hpommaan vai ei ja jos opii ei tule katumaan koskaan!!
- Tekstisi paljastaa....
onnistuja ja ylpeä siitä! kirjoitti:
Mul on niiden kaikki palvelut ja uskallan kokemuksesta sanoa et ihan tajuttoman hyvä palvelu ja keksintö..et älkää moittiko jos toinen on töistä kiinnostunut!aivan kuin töitä joka oksalla kasvais.myyntityöstä onnistueessaan tienaa poikkeulsetta enempi ku monesta muusta hommasta. Se että tämä kleskustelu palsta koostuu isoilta osin myynninparissa epäonnistuneista ruikuttajista, ni ei ole mikään järkevä selitys sille,etteikö muita kannataisi kannustaa kokeileen!mitä itsestään ja myyntitaidoistaan selvän ottaminen on keltään pois. Minkään yrityksen kanssa ei tarvi mennä naimisiin ja kaikissa on koeajat! Mut kokemuksesta voin sanoa,että minä opin myymään ja mua ei koskaan tule lamat koskemaan!jokainen joka haluaa myyntihommiin ja paljon rahaa kokeilkaa rohkeasti! ainakin tietää sopiiko hpommaan vai ei ja jos opii ei tule katumaan koskaan!!
Vaikuttaa aika säälittävältä kun monella eri nimikkeellä kalastellaan työntekijöitä moneen moneen kertaan. Epätoivoista touhua?
- vv
Tekstisi paljastaa.... kirjoitti:
Vaikuttaa aika säälittävältä kun monella eri nimikkeellä kalastellaan työntekijöitä moneen moneen kertaan. Epätoivoista touhua?
Itse olen kokeillut monenlaista eri myyntityötä, mutta sulkuturvaan olen ollut erittäis tyytyväinen. Olis siellä kesän töissä ja ole nytkin syyslomalla menossa, sillä palkat ja provikat tulivat ajallaan, eivätkä summat olleet edes pieniä! Aikaisemminhan täällä todettiin ties mitä, mutta totuus on: Hyvänä, rehellisenä myyjänä tienaa. Mikäli ei omaa puhelahjoja tai kunnon suomenkieltä, niin myyntityö on mandotonta ja tänne on helppo tulla soittelemaan.
Eräskin ex-työntekijämme tuli potkujen jä'lkeen valittelemaan foorumeille. Itseppä oli näpytellyt provikoita omiin taskuihin tie miten. - Häh????
vv kirjoitti:
Itse olen kokeillut monenlaista eri myyntityötä, mutta sulkuturvaan olen ollut erittäis tyytyväinen. Olis siellä kesän töissä ja ole nytkin syyslomalla menossa, sillä palkat ja provikat tulivat ajallaan, eivätkä summat olleet edes pieniä! Aikaisemminhan täällä todettiin ties mitä, mutta totuus on: Hyvänä, rehellisenä myyjänä tienaa. Mikäli ei omaa puhelahjoja tai kunnon suomenkieltä, niin myyntityö on mandotonta ja tänne on helppo tulla soittelemaan.
Eräskin ex-työntekijämme tuli potkujen jä'lkeen valittelemaan foorumeille. Itseppä oli näpytellyt provikoita omiin taskuihin tie miten.Miten niitä provikoita voi näpytellä omiin taskuihin? Maksaako työntekijä itselleen palkan, vai? :O
- vv
Häh???? kirjoitti:
Miten niitä provikoita voi näpytellä omiin taskuihin? Maksaako työntekijä itselleen palkan, vai? :O
Provikoita "näppäillään omaan taskuun" eli tilauksia tehdään vaikka asiakas olisi sanonut ei.
- Epäilen
vv kirjoitti:
Itse olen kokeillut monenlaista eri myyntityötä, mutta sulkuturvaan olen ollut erittäis tyytyväinen. Olis siellä kesän töissä ja ole nytkin syyslomalla menossa, sillä palkat ja provikat tulivat ajallaan, eivätkä summat olleet edes pieniä! Aikaisemminhan täällä todettiin ties mitä, mutta totuus on: Hyvänä, rehellisenä myyjänä tienaa. Mikäli ei omaa puhelahjoja tai kunnon suomenkieltä, niin myyntityö on mandotonta ja tänne on helppo tulla soittelemaan.
Eräskin ex-työntekijämme tuli potkujen jä'lkeen valittelemaan foorumeille. Itseppä oli näpytellyt provikoita omiin taskuihin tie miten."Eräskin ex-työntekijämme tuli potkujen jä'lkeen valittelemaan foorumeille. Itseppä oli näpytellyt provikoita omiin taskuihin tie miten."
Sanoisinko että kohtalaisen kyseenalaista mainiontaa. Rehellistä kyllä, mutta lisääkö yrityksen uskottavutta? - vv
Epäilen kirjoitti:
"Eräskin ex-työntekijämme tuli potkujen jä'lkeen valittelemaan foorumeille. Itseppä oli näpytellyt provikoita omiin taskuihin tie miten."
Sanoisinko että kohtalaisen kyseenalaista mainiontaa. Rehellistä kyllä, mutta lisääkö yrityksen uskottavutta?Sen takia juuri kyseinen työntekijä saikin potkut. Turha tämmöistä on vatvoa, jos asiasta ei ole omaa kokemusta. Miljoona asiakasta kymmenenvuoden ajalta kertoo jo jotakin.
- Arvuuttelun arvuuttelua.....
vv kirjoitti:
Sen takia juuri kyseinen työntekijä saikin potkut. Turha tämmöistä on vatvoa, jos asiasta ei ole omaa kokemusta. Miljoona asiakasta kymmenenvuoden ajalta kertoo jo jotakin.
Mistä sinä tiedät kuka noita kirjoituksia kirjoittelee? Miten yhdistät ne johonkin ex-työntekijään kun ne ihan hyvin on voinut kirjoittaa kuka tahansa muu? Eikös Sulkuturvaa myydä Tampereella ja Helsingissä vai myydäänkö peräti muuallakin Suomessa? Korjaa jos muistin nuo kaupungit väärin.
- mietiskelen..............
Arvuuttelun arvuuttelua..... kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kuka noita kirjoituksia kirjoittelee? Miten yhdistät ne johonkin ex-työntekijään kun ne ihan hyvin on voinut kirjoittaa kuka tahansa muu? Eikös Sulkuturvaa myydä Tampereella ja Helsingissä vai myydäänkö peräti muuallakin Suomessa? Korjaa jos muistin nuo kaupungit väärin.
Minulle tarjottiin tänään kyseistä palvelua hintaan 59euroa 3vuotta ja kolmekuukautta. Siihen lisäksi perhepaketti 26 euroa. Eli koko perheelle 85 euroa tuo aika. On tainnu hinnat nousta.
Tilasin palvelun, mutta nyt aloin miettiin että olinko järkevä. - Markkinoita edelleen kyseenalaistava
vv kirjoitti:
Sen takia juuri kyseinen työntekijä saikin potkut. Turha tämmöistä on vatvoa, jos asiasta ei ole omaa kokemusta. Miljoona asiakasta kymmenenvuoden ajalta kertoo jo jotakin.
Hyvä tuplawee, mistä tiedät vaikka olisin tälläkin hetkellä Sulkuturvassa töissä? Ehkäpä juuri tämän takia tuohon provikka-asiaan otin kantaa. Pidetään markkinointi oikeasti hyvänä, jos niin halutaan tehdä.
- Appuuuva
vv kirjoitti:
Itse olen kokeillut monenlaista eri myyntityötä, mutta sulkuturvaan olen ollut erittäis tyytyväinen. Olis siellä kesän töissä ja ole nytkin syyslomalla menossa, sillä palkat ja provikat tulivat ajallaan, eivätkä summat olleet edes pieniä! Aikaisemminhan täällä todettiin ties mitä, mutta totuus on: Hyvänä, rehellisenä myyjänä tienaa. Mikäli ei omaa puhelahjoja tai kunnon suomenkieltä, niin myyntityö on mandotonta ja tänne on helppo tulla soittelemaan.
Eräskin ex-työntekijämme tuli potkujen jä'lkeen valittelemaan foorumeille. Itseppä oli näpytellyt provikoita omiin taskuihin tie miten.paljonko tuolta saa suurin piirtein palkkaa?
- MT
onnistuja ja ylpeä siitä! kirjoitti:
Mul on niiden kaikki palvelut ja uskallan kokemuksesta sanoa et ihan tajuttoman hyvä palvelu ja keksintö..et älkää moittiko jos toinen on töistä kiinnostunut!aivan kuin töitä joka oksalla kasvais.myyntityöstä onnistueessaan tienaa poikkeulsetta enempi ku monesta muusta hommasta. Se että tämä kleskustelu palsta koostuu isoilta osin myynninparissa epäonnistuneista ruikuttajista, ni ei ole mikään järkevä selitys sille,etteikö muita kannataisi kannustaa kokeileen!mitä itsestään ja myyntitaidoistaan selvän ottaminen on keltään pois. Minkään yrityksen kanssa ei tarvi mennä naimisiin ja kaikissa on koeajat! Mut kokemuksesta voin sanoa,että minä opin myymään ja mua ei koskaan tule lamat koskemaan!jokainen joka haluaa myyntihommiin ja paljon rahaa kokeilkaa rohkeasti! ainakin tietää sopiiko hpommaan vai ei ja jos opii ei tule katumaan koskaan!!
Minä olen niitä jotka uskoin, maksoin laskut , huomautuksella kun ei muuta ollut.
Koskaan en saanut tuotetta vain laskut, on asiallinen juttu vai?
Ainakin puhelinmyyjä sai provikat, ostaja saa tyhjän, ei tämmönen puhelinmyynti ole oikein, menee rehellistenkin yrittäjien maine! - no huh!
vv kirjoitti:
Sen takia juuri kyseinen työntekijä saikin potkut. Turha tämmöistä on vatvoa, jos asiasta ei ole omaa kokemusta. Miljoona asiakasta kymmenenvuoden ajalta kertoo jo jotakin.
...tuollasia kirjotella yleisellä keskustelupalstalla, jos olet varsinkin esimiesasemassa!
- myyjä ja urpo
tutkiskelija--- kirjoitti:
Tutkin jo aiemmin hieman tuota sulkuturvaa ja tarkastelin taas uudestaan, nyt systeemi muuttunut hieman (aiemmin taisi olla sulkuturva yhdelle hlö:lle, hinta tyyliin 39e/vuosi / 99e 3v.. ja perhepaketti 59e/vuosi ja 149e/3v.. tai jotain vastaavaa.. Nyt näyttää olevan enää tuo sulkuturva yhdelle vuodeksi, hintaan 35e.
Mitä hyötyä tuosta on?
- Jos sinulla häviää kerralla kännykkä&pankkikortit vaikkapa yöaikaan niin saat tuohon yhteen numeroon soittamalla ne suljetuksi. Pankkikortithan saat suljettua yhdestä numerosta kerralla, puhelimesikin saat suljettua jos muistat operaattorisi teknisen tuen numeron ulkoa. Eli kahdella suht helpolla numerolla saat saman homman tehtyä.
Kenelles tämän saisi myytyä?
- Kyllähän tämän saa puhuttua hyväksi palveluksi vanhemmille ja muille jotka kaipaavat tämäntapaista "turvaa"..
Hinnaltaan paketti maksaa 35e vuodessa, luulisi ettei yksi uusi asiakkuus voi olla kovinkaan iso provikoiltaan myyjälle?
Tsemppiä jos joku lähtee kokeilemaan, ei kai tuo nyt niin karmeaa hommaa ole mutten usko että tuosta hirmuisia voittojakaan pääsee käärimään..Sulla taisi vähän mennä tuo spekulointi vikaan ihan ehkä siksi, että tekäläisillä on tapana mollata lyttyyn kaikkien yritteliäiden ideat ja ite ette osaa kuin olla perusvarmassa palkkatyössä tyhjäntoimittajina. Sulkuturvaa ei todellakaan myydä vanhoille mummoille vaan asiakaskunta koostuu nuorista ja nuorehkoista tyypeistä, Siis jos myyjä huomaa, että langan päässä on viittä vaille haudassa oleva mummeli, niin puhelu kyllä lopetetaan hyviin päivän toivotuksiin. Ja onhan sulkuturvalla pohjoismaissa jo aika huikea asiakasmäärä, että ihan pienestä firmasta ei ole kyse.
Mitä tulee myyjän palkkoihin niin menit siinäkin todella pahasti vikaan. Tuote on todella helppo myydä, lähes joka kolmas, jolle soitetaan niin ostaa. Jos perustuote maksaa 59 e ja perusmyyjä ehtii myydä päivän aikana 20 kpl:tta niin se tekee 1180e päivä josta myyjän osuus on 35 prosenttia. Siitä voi kukin laskea mitä sulkuturvan myyjä tienaa. Että ei mitenkään ihan huono ansio...
Että kun taas seuraavan kerran alat pohtimaan asioita, joista et tiedä mitään, niin pidä suusi kiinni.
- Tyytymätön
Itsekin menin tuohon sulkuturvan puhelinmyynti-juttuun ja tilasin koko perhelle vuodeksi paketin. Sieltä tulikin sitten avaimenperiä nippu ja jotain tarroja. Laskua en kuitenkaan saanut samassa lähetyksessä. Lähdimme heinäkuussa lomalle ja neljän viikon päästä tultuamme oli ko yritys lähettänyt jo kaksi laskua mainitusta palvelusta. Ärhäkästi laskuttavat jos lasku on viikonkin myöhässä!
Koska en ollut tehnyt mitään muuta sopimusta kuin puhelimessa sovitun, soitin ja pyysin saada lain edellyttämän kotimyyntiasiakirjan, joka oikeuttaa minua vielä harkitsemaan sopimusta 14 päivää lisää. He selittävät sen saapuneen ensimmäisen laskun mukana (ei siis avaimenperien ja tarrojen mukana) ja sopimuksen olevan pätevä. En siis saanut sopimusta purettua sopimalla vaikka olisin palauttanut avaimenperät ym. koskemattomina. Kotimyyntiasiakirjaa ei todellakaan ole ollut mukana kotimyyntiasiakirjan nimellä.
Kun eräpäivä toisesta huomautuksesta oli vanhentunut noin kaksi viikkoa, heiltä tuli perintätoimiston (Gothia) kirje! Katsotaan asia loppuun saakka, olen sitä mieltä ettei meille ollut syntynyt sopimusta ilman kotimyyntiasiakirjaa, ja nyt asia menee oikeuteen.
Lienee turhaa sanoa, etten suosittele!- Päätt
Sää oot just niitä tyyppejä, jotka ostaa ja sitten yhtäkkiä muuttaakin mielensä ilman mitään syytä ja yrittää perua kaupat huvikseen. Monilla yrityksillä on mustat listat tällaisista tyypeistä, jotka ostaa ja sitten ne peruu. Ovat kuin tuuliviirejä eikä ole mitään tolkkua typpien touhuissa.
- Jaah...
Päätt kirjoitti:
Sää oot just niitä tyyppejä, jotka ostaa ja sitten yhtäkkiä muuttaakin mielensä ilman mitään syytä ja yrittää perua kaupat huvikseen. Monilla yrityksillä on mustat listat tällaisista tyypeistä, jotka ostaa ja sitten ne peruu. Ovat kuin tuuliviirejä eikä ole mitään tolkkua typpien touhuissa.
Pässi tai ei, mutta kuluttajansuojalain mukaan sopimus ei ole pätevä ilman kirjallista kotimyyntiasiakirjaa. Kuitenkin riittää, että tämä toimitetaan viimeistään ensimmäisen laskun yhteydessä.
- jooh-o
Jaah... kirjoitti:
Pässi tai ei, mutta kuluttajansuojalain mukaan sopimus ei ole pätevä ilman kirjallista kotimyyntiasiakirjaa. Kuitenkin riittää, että tämä toimitetaan viimeistään ensimmäisen laskun yhteydessä.
Mitä tyytymätön oikeastaan sanoi? Hän antoi ymmärtää, että sulkuturva olisi jotenkin huijannut häntä tilamaan jonkun tarra- ja avaimenperäpaketin. Sattumoisin Sulkuturva ei soita summamutikassa ihmisille vaan aloite kauppaan tulee asiakkaalta, sillä he vastaavat netissä Sulkuturvan kyselyyn. Jokainen voi olla tuotteesta mitä mieltä tahansa, mutta Sulkuturva kertoo harvinaisen selkeästi puhelimessa mistä on kyse ja toiseksi sieltä tulee laskut halutessa kolmessa osassa ja ensimmäinenkin tulee vasta parin kuukauden viiveellä, joten tyytymättömällä on asian suhteen jotain muuta valittamista. Olkoonkin, että vaikka lasku tulisi heti, niin on kai se silti maksettava vaikka olisi maailmanympärimatkalla. Pitäiskö jonkun firman odottaa maksua vain siksi, että arvon asiakas suvaitsee tulla lomalta.
Luulenpa, että "tyytymätön" on juuri niitä jotka tilailevat milloin mitäkin ja joskus myöhemmin alkaa kaduttaan ja kuvitelevat, että tuollainen lätinä uppoaa kaikkiin. Kai se joku takaraja niillä peruutuksillakin on olkoonkin että tavara on kuinka käyttämätöntä tahansa. - AlpoApina
jooh-o kirjoitti:
Mitä tyytymätön oikeastaan sanoi? Hän antoi ymmärtää, että sulkuturva olisi jotenkin huijannut häntä tilamaan jonkun tarra- ja avaimenperäpaketin. Sattumoisin Sulkuturva ei soita summamutikassa ihmisille vaan aloite kauppaan tulee asiakkaalta, sillä he vastaavat netissä Sulkuturvan kyselyyn. Jokainen voi olla tuotteesta mitä mieltä tahansa, mutta Sulkuturva kertoo harvinaisen selkeästi puhelimessa mistä on kyse ja toiseksi sieltä tulee laskut halutessa kolmessa osassa ja ensimmäinenkin tulee vasta parin kuukauden viiveellä, joten tyytymättömällä on asian suhteen jotain muuta valittamista. Olkoonkin, että vaikka lasku tulisi heti, niin on kai se silti maksettava vaikka olisi maailmanympärimatkalla. Pitäiskö jonkun firman odottaa maksua vain siksi, että arvon asiakas suvaitsee tulla lomalta.
Luulenpa, että "tyytymätön" on juuri niitä jotka tilailevat milloin mitäkin ja joskus myöhemmin alkaa kaduttaan ja kuvitelevat, että tuollainen lätinä uppoaa kaikkiin. Kai se joku takaraja niillä peruutuksillakin on olkoonkin että tavara on kuinka käyttämätöntä tahansa.Näyttäis olevan paljo ihmisiä sulkuturvan palkkalistoilla ja hyvin aivopesty. Kyllä on minulle soitettu ilman että mitään olen netissä tilaillut. Eikä sieltä kukaan mitään selittänyt kyseisestä tutteesta, hyvä kun suomea osasi. Kyllä! Oma moka jos palvelun tilaa, mutta ei nämä puhelinmyynti touhut ole koskaan täysin rehellistä bisnestä!
- mnblh
AlpoApina kirjoitti:
Näyttäis olevan paljo ihmisiä sulkuturvan palkkalistoilla ja hyvin aivopesty. Kyllä on minulle soitettu ilman että mitään olen netissä tilaillut. Eikä sieltä kukaan mitään selittänyt kyseisestä tutteesta, hyvä kun suomea osasi. Kyllä! Oma moka jos palvelun tilaa, mutta ei nämä puhelinmyynti touhut ole koskaan täysin rehellistä bisnestä!
Täällä on nyt taas läjä tietämättömiä/katkeria ihmisiä. Ensinnäkin (ellei systeemin ole muuttunut) sulkuturvalla kysytään AINA tilauksen lopussa asiakkaalta, tietääköhän hän mistä on kyse, tietääkö hän paljonko tuote maksaa ja tietääkö hän monessako erässä hän on laskun juuri sanonut ottavansa. Tämä tilausosio nauhoitetaan.
Huijaus firmoja riittää, mutta tässä ei ole ainakaan asiakkaiden huijaamisesta kyse. Sellaiset työntekijät, jotka huijaamalla yrittävät myydä, lentävät pikaiseen ulos firmasta, sehän tekee firmallekin hallaa.
Neiti/herran, joka väittää etteivät puhelut ole maksuttomia kaikkialta maailmasta, haluaako hän kertoa mahdollisesti, miksi hän näin sanoo? Onko hän kokeillut palvelua ja huomannut että maksaa kun soitaa ulkomailta? Jos näin on käynyt, ota ihmeessä yhteyttä asiakaspalveluun!
Palvelu tosiaan sulkee ne kaikki kortit ja liittymän, mutta sen lisäksi tilaa uudet tilalle ja tekee katoamisilmoitukset poliisille. Ottaa vielä vastuunkin sen jälkeen kun puhelu on hänelle siirtynyt.
Puhelussa on varmasti ilmoitettu koska lasku saapuu ja jos olet matkalla ja vuokran maksulaskun, sähkölaskun, me naiset lehden... eräpäivä on juuri silloin, uskon että saat muistutuksen niistäkin jos et 2 vk sisään sitä ole maksanut. Miksi kaikki muut ovat saanett tarvittavat paperit, mutta juuri sinä et ole?
Olen entinen työntekijä mutten mitenkään katkera. Miksi olisin? Provikat myöhästelivät välillä kyllä, mutta asiasta selitettiin ja ilmoitettiin varsin selvästi joka kerta. Puhelinmyynti ei ole mitään hanttihommaa vaan vaativaa ja vaikeaa - niinkauan kun sen oppii. - turvaa kaipaava
Päätt kirjoitti:
Sää oot just niitä tyyppejä, jotka ostaa ja sitten yhtäkkiä muuttaakin mielensä ilman mitään syytä ja yrittää perua kaupat huvikseen. Monilla yrityksillä on mustat listat tällaisista tyypeistä, jotka ostaa ja sitten ne peruu. Ovat kuin tuuliviirejä eikä ole mitään tolkkua typpien touhuissa.
Olisiko minulla mielestäsi oikeuksia, olen huomautuslaskulla maksanut, tuotetta en minkäänlaista ole saanut, ei näin saa tehdä, puhelinmyynnissä vaan tehdään, neuvo myyjänä mitä teen, kaksi yhteenottoa olen firmaan tehnyt, sieltä vastattiin vain että maksut ei ole saapuneet ajoissa, taatusti olisi tullut jos olisin saanut edes ne luvatut avainmenperät vaan ei , mitään ei ole sieltä tullut, vain laskut.Ja myös maksettu ja ajoissa kaksi viimeistä.
Siis mitä teen? - mieti asiaa tästä vi
mnblh kirjoitti:
Täällä on nyt taas läjä tietämättömiä/katkeria ihmisiä. Ensinnäkin (ellei systeemin ole muuttunut) sulkuturvalla kysytään AINA tilauksen lopussa asiakkaalta, tietääköhän hän mistä on kyse, tietääkö hän paljonko tuote maksaa ja tietääkö hän monessako erässä hän on laskun juuri sanonut ottavansa. Tämä tilausosio nauhoitetaan.
Huijaus firmoja riittää, mutta tässä ei ole ainakaan asiakkaiden huijaamisesta kyse. Sellaiset työntekijät, jotka huijaamalla yrittävät myydä, lentävät pikaiseen ulos firmasta, sehän tekee firmallekin hallaa.
Neiti/herran, joka väittää etteivät puhelut ole maksuttomia kaikkialta maailmasta, haluaako hän kertoa mahdollisesti, miksi hän näin sanoo? Onko hän kokeillut palvelua ja huomannut että maksaa kun soitaa ulkomailta? Jos näin on käynyt, ota ihmeessä yhteyttä asiakaspalveluun!
Palvelu tosiaan sulkee ne kaikki kortit ja liittymän, mutta sen lisäksi tilaa uudet tilalle ja tekee katoamisilmoitukset poliisille. Ottaa vielä vastuunkin sen jälkeen kun puhelu on hänelle siirtynyt.
Puhelussa on varmasti ilmoitettu koska lasku saapuu ja jos olet matkalla ja vuokran maksulaskun, sähkölaskun, me naiset lehden... eräpäivä on juuri silloin, uskon että saat muistutuksen niistäkin jos et 2 vk sisään sitä ole maksanut. Miksi kaikki muut ovat saanett tarvittavat paperit, mutta juuri sinä et ole?
Olen entinen työntekijä mutten mitenkään katkera. Miksi olisin? Provikat myöhästelivät välillä kyllä, mutta asiasta selitettiin ja ilmoitettiin varsin selvästi joka kerta. Puhelinmyynti ei ole mitään hanttihommaa vaan vaativaa ja vaikeaa - niinkauan kun sen oppii.Mitä teen jos en saa tuotetta, maksoin laskut , muuten olisi mennyt ulosottoon, odotan edelleen vastinetta rahoillani ?
Onko ohjetta kellään , kaksi kertaa olen ollut yhteydessä myyjään, sieltä ei edes vastata asiaan vaan karhutaan laskuja, jotka maksettu, mistä kiikastaa?
Hyvä myyjä myy, asiakas maksaa laskut,sinä saat palkkiosi, asiakas saa vain laskut maksevakseen, odotin edes niitä avaimenperiä!
Niin, kuitit on tallessa, vain toinen lasku maksettu myöhässä, koska odotin tuotetta, kirjoitin pääpaikalle Ruotsiinkin, kukaan ei edes vastaa miksi en saa tuotetta! - ihan jees
turvaa kaipaava kirjoitti:
Olisiko minulla mielestäsi oikeuksia, olen huomautuslaskulla maksanut, tuotetta en minkäänlaista ole saanut, ei näin saa tehdä, puhelinmyynnissä vaan tehdään, neuvo myyjänä mitä teen, kaksi yhteenottoa olen firmaan tehnyt, sieltä vastattiin vain että maksut ei ole saapuneet ajoissa, taatusti olisi tullut jos olisin saanut edes ne luvatut avainmenperät vaan ei , mitään ei ole sieltä tullut, vain laskut.Ja myös maksettu ja ajoissa kaksi viimeistä.
Siis mitä teen?Sain juuri tänään puhelun sulkuturvasta.Kyllä,soittivat minulle sen perusteella että olin netissä vastannut galluppiin..Mitään lahjaa/tuotetta ei ainakaan minulle edes tarjottu vaan ainoastaan sulkuturvaa 3 vuodeksi.Viikonpäästä tulee paperit ja sitten kun täytän ja lähetän ne saan jossakin vaiheessa laskun(noin kuukauden kuluessa) jossa on eräpäivä automaattisesti kuukauden päästä ja jonka saa siirtää itselleen sopivaan ajankohtaan.Ulkomailta soitettaessa palveluun ei puhuttu mitään ei edes sitä että numeroon voi soittaa myös ulkomailta.Hinta on 59€/3 vuotta ja lupasivat ottaa kaikesta korttien väärinkäytöstä täyden vastuun jos siis korttejani/puhelintani käytetään jossakin ilmoitukseni/puheluni jälkeen.He sulkevat kaikki kortit ja puhelimet yms..Yhdellä puhelinsoitolla,tilaavat uudet,tekevät poliisille katoamisilmoituksen jne.. Minusta kuulosti ainakin helpolta..siinä vaiheessa kun lompsa häviää..Itse olisin ainakin niin paniikissa etten todellakaan edes muistaisi mitä kaikkia kortteja minulla onkaan..Otin palvelun koska se kuulostaa oikeesti kätevältä..Katotaan sitten kun homma alkaa pelittää olenko vielä samaa mieltä:)
Pitänee vielä sanoman etten ole mainosten orja enkä todellakaan tilaa puhelinmyyjiltä yleensä mitään! - eiikuna
ihan jees kirjoitti:
Sain juuri tänään puhelun sulkuturvasta.Kyllä,soittivat minulle sen perusteella että olin netissä vastannut galluppiin..Mitään lahjaa/tuotetta ei ainakaan minulle edes tarjottu vaan ainoastaan sulkuturvaa 3 vuodeksi.Viikonpäästä tulee paperit ja sitten kun täytän ja lähetän ne saan jossakin vaiheessa laskun(noin kuukauden kuluessa) jossa on eräpäivä automaattisesti kuukauden päästä ja jonka saa siirtää itselleen sopivaan ajankohtaan.Ulkomailta soitettaessa palveluun ei puhuttu mitään ei edes sitä että numeroon voi soittaa myös ulkomailta.Hinta on 59€/3 vuotta ja lupasivat ottaa kaikesta korttien väärinkäytöstä täyden vastuun jos siis korttejani/puhelintani käytetään jossakin ilmoitukseni/puheluni jälkeen.He sulkevat kaikki kortit ja puhelimet yms..Yhdellä puhelinsoitolla,tilaavat uudet,tekevät poliisille katoamisilmoituksen jne.. Minusta kuulosti ainakin helpolta..siinä vaiheessa kun lompsa häviää..Itse olisin ainakin niin paniikissa etten todellakaan edes muistaisi mitä kaikkia kortteja minulla onkaan..Otin palvelun koska se kuulostaa oikeesti kätevältä..Katotaan sitten kun homma alkaa pelittää olenko vielä samaa mieltä:)
Pitänee vielä sanoman etten ole mainosten orja enkä todellakaan tilaa puhelinmyyjiltä yleensä mitään!Minäkin vatasin johonkin galluppiin jossa kysyttiin myös olenko kiinnostunut sulkuturvapalvelusta. Vastasin että EI .. mutta eiköhän heti seuraavana päivänä alkanu puhelin piristä ja tuota palvelua tarjottiin. Eli täyttä soopaa puhuu tuo edellinen vastaaja joka kertoi että halukkuus puheluihin tulee asiakkaalta. itse myyjä oli tosi agressiivinen eikä uskonut kun sanoin ei ja jatkokertomus alkoi olla jo jopa loukkaavaa. laitoin sitten puhelimen vaan pöydälle ja annoin höpöttää. oli jossain vaiheessa kai tajunnut sulkea itsekin.
- Sulkuturva
mieti asiaa tästä vi kirjoitti:
Mitä teen jos en saa tuotetta, maksoin laskut , muuten olisi mennyt ulosottoon, odotan edelleen vastinetta rahoillani ?
Onko ohjetta kellään , kaksi kertaa olen ollut yhteydessä myyjään, sieltä ei edes vastata asiaan vaan karhutaan laskuja, jotka maksettu, mistä kiikastaa?
Hyvä myyjä myy, asiakas maksaa laskut,sinä saat palkkiosi, asiakas saa vain laskut maksevakseen, odotin edes niitä avaimenperiä!
Niin, kuitit on tallessa, vain toinen lasku maksettu myöhässä, koska odotin tuotetta, kirjoitin pääpaikalle Ruotsiinkin, kukaan ei edes vastaa miksi en saa tuotetta!Hei,
Jos voit soittaa meidän asiakaspalvelunumeroomme joka on avoinna arkisin 9.00-17.30 niin autamme sinua tai voit myös pyytää suoraan minua nimellä niin tarkistamme sinun tapauksesi.
Meidän myyjämme eivät ota vastaan asiakaspalvelupuheluja mutta olet tervetullut soittamaan asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Terveisin,
Nina Mäkinen, Sulkuturvan asiakasasiamies
- Sulkuturva
Hei,
Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Tarkennuksen vuoksi kerron, että Sulkuturva Oy (Y-tunnus: 2146117-2) on ruotsalaisen Securia-konsernin omistama suomalainen tytäryhtiö. Securian ja Sulkuturvan toimitusjohtajana toimii Daniel Elfvendahl ja yrityksen pääkonttori on Tukholmassa, osoitteessa Tegeluddsvägen 76. Suomen toimitilat sijaitsevat tällä hetkellä Helsingin Herttoniemessä, osoitteessa Mekaanikonkatu 21.
Sulkuturva-palvelullamme on jo reilusti yli miljoona tyytyväistä käyttäjää Pohjoismaissa, koska varkaudet ja erilaiset petokset yleistyvät kovaa vauhtia. Soittamalla yhden ainoan puhelun maksuttomaan numeroomme palveluneuvojamme sulkevat vahingon sattuessa ja tarvittaessa vaikkapa kaikki asiakkaan kadonneet kortit (muun muassa pankki- ja luottokortit, henkilökortit, kirjastokortit ja kanta-asiakaskortit) sekä matkapuhelimen ja matkapuhelinliittymän asiakkaan puolesta ennen kuin kukaan ehtii väärinkäyttää niitä. Lisäksi teemme muun muassa katoamisilmoitukset poliisille asiakkaan puolesta ja pyrimme myös tilaamaan uudet kortit kadonneiden tilalle aina kuin se on mahdollista. Tarjoamme asiakkaille myös avain- ja passiturvan.
Tehdäksemme muun muassa kaiken tämän emme tarvitse asiakkailtamme mitään luottamuksellisia tietoja, koska kaikki onnistuu asiakkaan henkilötunnuksen avulla. Toimimme yhteistyössä pankkien, eri korttien myöntäjien sekä poliisin ja postin kanssa taataksemme asiakkaillemme mahdollisimman luotettavan turvan.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - ??
voiko sulkuturvaa mitenkään enää perua jos on ns jos tilannut sen puhelimessa?
- Sulkuturva
Sulkuturvaan pätee samat lainmukaiset peruutusehdot kuin kaikkiin muihinkin puhelimitse tehtyihin palvelu- tai tuotetilauksiin. Olettehan yhteydessä minuun ihan henkilökohtaisesti, mikäli jokin yksityiskohta askarruttaa asian suhteen.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - Sulkuturva
Ikävä kuulla, että teille on jäänyt väitetyn kaltainen kuva toiminnasta. Itse asiassa pyydänkin teitä olemaan minuun henkilökohtaisesti yhteydessä, jotta voimme katsoa mitä on oikein tapahtunut, sillä monet tietonne vaikuttavat valtavan vajavaisilta jotta olisitte todella olleet töissä Sulkuturvalla. Mikäli näin kuitenkin on, pyydän teitä olemaan yhteydessä minuun henkilökohtaisesti, sillä henkilökuntamme kouluttaminen palveluidemme suhteen on asia, johon suhtaudumme äärimmäisen vakavasti. Pyrin tässä sitä ennen vastaamaan muutamiin epäselvyyksiin, joita tekstistänne ilmenee.
SBM Fordonsmärkning AB on vuonna 1994 perustettu yritys, joka on nykyään Securia-konsernin täysin omistama. SBM:n kautta on Pohjoismaissa turvamerkitty yli miljoona autoa. Suomessa SBM:n toiminta on kuitenkin vasta aluillaan, mikä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että virallisetkin tahot suosittelevat turvamerkinnän ottamista; on se sitten SBM:n turvamerkintä tai jonkun kilpailevan yrityksen tekemä turvamerkintä. Turvamerkinnöillä on todettu olevan kiistaton varkauksia ennaltaehkäisevä vaikutus.
Mitä Securia-konsernin Sulkuturva-palveluihin tulee, niillä on 10 vuoden jälkeen jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa. Kuten itsekin tietäisitte, mikäli olisitte Sulkuturva-palvelua tarjonneet asiakkaille, ei passia ja avaimia voi tietenkään sulkea. Sulkuturva-palvelu korvaa asiakkaalle ulkomailla uuden passin hankinnasta koituneita kuluja (esim. majoitus, matkat jne.) 300 euroon saakka. Avaimet puolestaan turvataan turva-avaimenperillä, joiden avulla tilastojen mukaan palautuu takaisin yhdeksän kymmenestä avainnipusta. Ja kyllä, luottokortit suljetaan aina pankin kautta; me tosin teemme sen asiakkaan puolesta. Samoin kuin teemme katoamisilmoitukset poliisille sekä muiden korttien (esim. kirjasto-, henkilö-, kanta-asiakas- jne.) sulkemiset asiakkaan puolesta. Mahdollisuuksien mukaan tilaamme myös uudet kortit kadonneiden/varastettujen tilalle, ja pystymme myös sulkemaan asiakkaan matkapuhelimen sekä -liittymän hänen puolestaan tarvittaessa. Tämä sen takia, että varsinkin varkaustapauksissa kaikki nämä sulkemiset täytyy tehdä hyvin nopeasti ennen väärinkäyttöjä.
Mitä työpaikkailmoituksiimme tulee, niin Helsingin tämän hetkinen konttorimme on pelkkä myyntikonttori. Asiakaspalvelumme toimii Securia-konsernin pääkonttorilla täällä Tukholmassa, osoitteessa Tegeluddsvägen 76. Muutamme Helsingissä uusiin, suurempiin tiloihin 8. maaliskuuta 2010 alkaen, jolloin osaa asiakaspalvelusta aletaan jollakin aikavälillä siirtämään myös Suomeen. Tällä hetkellä lisäreservi Suomessa on ollut ulkoistettuna. Työntekijämme ovat tärkein voimavaramme, ja tosiasia on se että yli puolet Helsingin tämän hetkisistä työntekijöistä ovat olleet kanssamme jo hyvinkin pitkään. Samalla on hyvä kuitenkin muistaa myyntialan luonnollinen vaihtuvuus: siinä ei ole suuria eroavaisuuksia Sulkuturvan tai minkään muun myyntiä oman organisaation kautta harrastavan yrityksen kanssa. Tämä selittää sen, miksi Sulkuturvalla on ja tulee aina olemaan ilmoituksia esillä, varsinkin näin muuton ja jatkuvan kasvun myötä. Kuten monet myynnin parissa pitkään toimivat sanovat: myyntityö ei sovi varsin aktiivisen ja tuloshakuisen luonteensa vuoksi kaikille. Niistä, joille se sopii, me pyrimme pitämään kiinni kynsin ja hampain, ja työntekijäpalautteemme perusteella suurin osa sanoo viihtyvänsä meillä hyvin. Toivottavasti tämä vastasi tiettyihin epäselvyyksiin.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - sdfasdfasdf
Sulkuturva kirjoitti:
Ikävä kuulla, että teille on jäänyt väitetyn kaltainen kuva toiminnasta. Itse asiassa pyydänkin teitä olemaan minuun henkilökohtaisesti yhteydessä, jotta voimme katsoa mitä on oikein tapahtunut, sillä monet tietonne vaikuttavat valtavan vajavaisilta jotta olisitte todella olleet töissä Sulkuturvalla. Mikäli näin kuitenkin on, pyydän teitä olemaan yhteydessä minuun henkilökohtaisesti, sillä henkilökuntamme kouluttaminen palveluidemme suhteen on asia, johon suhtaudumme äärimmäisen vakavasti. Pyrin tässä sitä ennen vastaamaan muutamiin epäselvyyksiin, joita tekstistänne ilmenee.
SBM Fordonsmärkning AB on vuonna 1994 perustettu yritys, joka on nykyään Securia-konsernin täysin omistama. SBM:n kautta on Pohjoismaissa turvamerkitty yli miljoona autoa. Suomessa SBM:n toiminta on kuitenkin vasta aluillaan, mikä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että virallisetkin tahot suosittelevat turvamerkinnän ottamista; on se sitten SBM:n turvamerkintä tai jonkun kilpailevan yrityksen tekemä turvamerkintä. Turvamerkinnöillä on todettu olevan kiistaton varkauksia ennaltaehkäisevä vaikutus.
Mitä Securia-konsernin Sulkuturva-palveluihin tulee, niillä on 10 vuoden jälkeen jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa. Kuten itsekin tietäisitte, mikäli olisitte Sulkuturva-palvelua tarjonneet asiakkaille, ei passia ja avaimia voi tietenkään sulkea. Sulkuturva-palvelu korvaa asiakkaalle ulkomailla uuden passin hankinnasta koituneita kuluja (esim. majoitus, matkat jne.) 300 euroon saakka. Avaimet puolestaan turvataan turva-avaimenperillä, joiden avulla tilastojen mukaan palautuu takaisin yhdeksän kymmenestä avainnipusta. Ja kyllä, luottokortit suljetaan aina pankin kautta; me tosin teemme sen asiakkaan puolesta. Samoin kuin teemme katoamisilmoitukset poliisille sekä muiden korttien (esim. kirjasto-, henkilö-, kanta-asiakas- jne.) sulkemiset asiakkaan puolesta. Mahdollisuuksien mukaan tilaamme myös uudet kortit kadonneiden/varastettujen tilalle, ja pystymme myös sulkemaan asiakkaan matkapuhelimen sekä -liittymän hänen puolestaan tarvittaessa. Tämä sen takia, että varsinkin varkaustapauksissa kaikki nämä sulkemiset täytyy tehdä hyvin nopeasti ennen väärinkäyttöjä.
Mitä työpaikkailmoituksiimme tulee, niin Helsingin tämän hetkinen konttorimme on pelkkä myyntikonttori. Asiakaspalvelumme toimii Securia-konsernin pääkonttorilla täällä Tukholmassa, osoitteessa Tegeluddsvägen 76. Muutamme Helsingissä uusiin, suurempiin tiloihin 8. maaliskuuta 2010 alkaen, jolloin osaa asiakaspalvelusta aletaan jollakin aikavälillä siirtämään myös Suomeen. Tällä hetkellä lisäreservi Suomessa on ollut ulkoistettuna. Työntekijämme ovat tärkein voimavaramme, ja tosiasia on se että yli puolet Helsingin tämän hetkisistä työntekijöistä ovat olleet kanssamme jo hyvinkin pitkään. Samalla on hyvä kuitenkin muistaa myyntialan luonnollinen vaihtuvuus: siinä ei ole suuria eroavaisuuksia Sulkuturvan tai minkään muun myyntiä oman organisaation kautta harrastavan yrityksen kanssa. Tämä selittää sen, miksi Sulkuturvalla on ja tulee aina olemaan ilmoituksia esillä, varsinkin näin muuton ja jatkuvan kasvun myötä. Kuten monet myynnin parissa pitkään toimivat sanovat: myyntityö ei sovi varsin aktiivisen ja tuloshakuisen luonteensa vuoksi kaikille. Niistä, joille se sopii, me pyrimme pitämään kiinni kynsin ja hampain, ja työntekijäpalautteemme perusteella suurin osa sanoo viihtyvänsä meillä hyvin. Toivottavasti tämä vastasi tiettyihin epäselvyyksiin.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected]roskaahan tämä on
- Crishelle
Sulkuturva kirjoitti:
Ikävä kuulla, että teille on jäänyt väitetyn kaltainen kuva toiminnasta. Itse asiassa pyydänkin teitä olemaan minuun henkilökohtaisesti yhteydessä, jotta voimme katsoa mitä on oikein tapahtunut, sillä monet tietonne vaikuttavat valtavan vajavaisilta jotta olisitte todella olleet töissä Sulkuturvalla. Mikäli näin kuitenkin on, pyydän teitä olemaan yhteydessä minuun henkilökohtaisesti, sillä henkilökuntamme kouluttaminen palveluidemme suhteen on asia, johon suhtaudumme äärimmäisen vakavasti. Pyrin tässä sitä ennen vastaamaan muutamiin epäselvyyksiin, joita tekstistänne ilmenee.
SBM Fordonsmärkning AB on vuonna 1994 perustettu yritys, joka on nykyään Securia-konsernin täysin omistama. SBM:n kautta on Pohjoismaissa turvamerkitty yli miljoona autoa. Suomessa SBM:n toiminta on kuitenkin vasta aluillaan, mikä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa että virallisetkin tahot suosittelevat turvamerkinnän ottamista; on se sitten SBM:n turvamerkintä tai jonkun kilpailevan yrityksen tekemä turvamerkintä. Turvamerkinnöillä on todettu olevan kiistaton varkauksia ennaltaehkäisevä vaikutus.
Mitä Securia-konsernin Sulkuturva-palveluihin tulee, niillä on 10 vuoden jälkeen jo yli miljoona käyttäjää Pohjoismaissa. Kuten itsekin tietäisitte, mikäli olisitte Sulkuturva-palvelua tarjonneet asiakkaille, ei passia ja avaimia voi tietenkään sulkea. Sulkuturva-palvelu korvaa asiakkaalle ulkomailla uuden passin hankinnasta koituneita kuluja (esim. majoitus, matkat jne.) 300 euroon saakka. Avaimet puolestaan turvataan turva-avaimenperillä, joiden avulla tilastojen mukaan palautuu takaisin yhdeksän kymmenestä avainnipusta. Ja kyllä, luottokortit suljetaan aina pankin kautta; me tosin teemme sen asiakkaan puolesta. Samoin kuin teemme katoamisilmoitukset poliisille sekä muiden korttien (esim. kirjasto-, henkilö-, kanta-asiakas- jne.) sulkemiset asiakkaan puolesta. Mahdollisuuksien mukaan tilaamme myös uudet kortit kadonneiden/varastettujen tilalle, ja pystymme myös sulkemaan asiakkaan matkapuhelimen sekä -liittymän hänen puolestaan tarvittaessa. Tämä sen takia, että varsinkin varkaustapauksissa kaikki nämä sulkemiset täytyy tehdä hyvin nopeasti ennen väärinkäyttöjä.
Mitä työpaikkailmoituksiimme tulee, niin Helsingin tämän hetkinen konttorimme on pelkkä myyntikonttori. Asiakaspalvelumme toimii Securia-konsernin pääkonttorilla täällä Tukholmassa, osoitteessa Tegeluddsvägen 76. Muutamme Helsingissä uusiin, suurempiin tiloihin 8. maaliskuuta 2010 alkaen, jolloin osaa asiakaspalvelusta aletaan jollakin aikavälillä siirtämään myös Suomeen. Tällä hetkellä lisäreservi Suomessa on ollut ulkoistettuna. Työntekijämme ovat tärkein voimavaramme, ja tosiasia on se että yli puolet Helsingin tämän hetkisistä työntekijöistä ovat olleet kanssamme jo hyvinkin pitkään. Samalla on hyvä kuitenkin muistaa myyntialan luonnollinen vaihtuvuus: siinä ei ole suuria eroavaisuuksia Sulkuturvan tai minkään muun myyntiä oman organisaation kautta harrastavan yrityksen kanssa. Tämä selittää sen, miksi Sulkuturvalla on ja tulee aina olemaan ilmoituksia esillä, varsinkin näin muuton ja jatkuvan kasvun myötä. Kuten monet myynnin parissa pitkään toimivat sanovat: myyntityö ei sovi varsin aktiivisen ja tuloshakuisen luonteensa vuoksi kaikille. Niistä, joille se sopii, me pyrimme pitämään kiinni kynsin ja hampain, ja työntekijäpalautteemme perusteella suurin osa sanoo viihtyvänsä meillä hyvin. Toivottavasti tämä vastasi tiettyihin epäselvyyksiin.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected]Hei vaan.
Minäkin olin yhdessä vaiheessa kiinnostunut noista Sulkuturvan palveluista. Tilasinkin sieltä avaimenperän, mutta sen jälkeen tuli puhelu, jossa myyjä vihjaili minun olevan kuulovikainen, koska en ottanut palvelua "huokeasta hinnasta huolimatta".
En yleistä ketään Sulkuturvassa yhden myyjän perusteella, mutta saanen kysyä, että onko noin töykeä käytös sallittua teillä?
Kiitän! - Sulkuturva
Crishelle kirjoitti:
Hei vaan.
Minäkin olin yhdessä vaiheessa kiinnostunut noista Sulkuturvan palveluista. Tilasinkin sieltä avaimenperän, mutta sen jälkeen tuli puhelu, jossa myyjä vihjaili minun olevan kuulovikainen, koska en ottanut palvelua "huokeasta hinnasta huolimatta".
En yleistä ketään Sulkuturvassa yhden myyjän perusteella, mutta saanen kysyä, että onko noin töykeä käytös sallittua teillä?
Kiitän!Hei vaan Crishelle.
Vihjaamasi käytös ei missään nimessä ole sallittua; ei meillä eikä varmaan missään muuallakaan. Tarkkailemme myyntimme laatua jatkuvasti ja suhtaudumme tämän kaltaisiin asioihin äärimmäisen vakavasti. Mikäli mahdollista voisitte olla minuun henkilökohtaisesti yhteydessä alla olevien yhteystietojen kautta, jotta voimme katsoa mitä on mahdollisesti tapahtunut ja kuka myyjä on ollut kyseessä. Kiitos jo etukäteen.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - Crishelle
Sulkuturva kirjoitti:
Hei vaan Crishelle.
Vihjaamasi käytös ei missään nimessä ole sallittua; ei meillä eikä varmaan missään muuallakaan. Tarkkailemme myyntimme laatua jatkuvasti ja suhtaudumme tämän kaltaisiin asioihin äärimmäisen vakavasti. Mikäli mahdollista voisitte olla minuun henkilökohtaisesti yhteydessä alla olevien yhteystietojen kautta, jotta voimme katsoa mitä on mahdollisesti tapahtunut ja kuka myyjä on ollut kyseessä. Kiitos jo etukäteen.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected]Kiitos. Otan yhteyttä sähköpostitse. Keskustelupalsta ei ole oikea paikka näiden asioiden selvittämiseen.
- vitalis12345
Crishelle kirjoitti:
Kiitos. Otan yhteyttä sähköpostitse. Keskustelupalsta ei ole oikea paikka näiden asioiden selvittämiseen.
Täällä poistellaan huonoja palautteita ja faktoja. Palaa oikeesti kiinni teidän sulkuturvalaisten touhuihin tekis mieli niin viedä tää juttu vähän pidemmälle!!!
- Sulkuturva
vitalis12345 kirjoitti:
Täällä poistellaan huonoja palautteita ja faktoja. Palaa oikeesti kiinni teidän sulkuturvalaisten touhuihin tekis mieli niin viedä tää juttu vähän pidemmälle!!!
Hei vitalis12345,
Meillä Sulkuturvalla ei ole mahdollisuutta poistaa miltään yleisiltä palstoilta minkäänlaisia palautteita tai faktoja. Pyrimme päinvastoin aina vastaamaan kaikenlaiseen negatiiviseen ja positiiviseen palautteeseen kykyjemme mukaan. Tapauksiin, joissa mielipiteitä pyritään ilmaisemaan harhaanjohtavina faktoina, tulemme aina puuttumaan ja suhtaudumme hyvin vakavasti. Palautteeseen suhtaudumme aina positiivisesti, oli se sitten negatiivista tai positiivista.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - tyytyväinen työnteki
Sulkuturva kirjoitti:
Hei vitalis12345,
Meillä Sulkuturvalla ei ole mahdollisuutta poistaa miltään yleisiltä palstoilta minkäänlaisia palautteita tai faktoja. Pyrimme päinvastoin aina vastaamaan kaikenlaiseen negatiiviseen ja positiiviseen palautteeseen kykyjemme mukaan. Tapauksiin, joissa mielipiteitä pyritään ilmaisemaan harhaanjohtavina faktoina, tulemme aina puuttumaan ja suhtaudumme hyvin vakavasti. Palautteeseen suhtaudumme aina positiivisesti, oli se sitten negatiivista tai positiivista.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected]moi! oon tällä hetkellä töissä sulkuturvassa ja tosiaan noita turva-avaimenperiä tarjoan ihmisille. oon kuullu sellasta, että puhelinmyyntifirmoilla pulaa työvoimasta, niin kilpailevat yritykset tulee keskustelupalstoille tekemään huonoa mainetta. katsokaapa keskusteluaj muista firmoista, niin kaikissa on haukuttu että miten mikään ei toimi.
mutta mulla siis tosi jees kokemukset ollu. esimies on ihan älyttömän kiva, työkaverit mukavia ja muutettiin just uusiin, hienoihin tiloihin. itekin olin aluks epäileväinen työpaikkaa kohtaan, mutta vaikka tosiaan ihan mun ensimmäisiä työpaikkoja niin oon pärjänny tosi hyvin ja saanu tukee. eli jotka mietitte sulkuturvaa niin kannattaa olla lukematta kaikkia netissä olevia juttuja ja mennä kokeilemaan! :) - sulkijaturva
tyytyväinen työnteki kirjoitti:
moi! oon tällä hetkellä töissä sulkuturvassa ja tosiaan noita turva-avaimenperiä tarjoan ihmisille. oon kuullu sellasta, että puhelinmyyntifirmoilla pulaa työvoimasta, niin kilpailevat yritykset tulee keskustelupalstoille tekemään huonoa mainetta. katsokaapa keskusteluaj muista firmoista, niin kaikissa on haukuttu että miten mikään ei toimi.
mutta mulla siis tosi jees kokemukset ollu. esimies on ihan älyttömän kiva, työkaverit mukavia ja muutettiin just uusiin, hienoihin tiloihin. itekin olin aluks epäileväinen työpaikkaa kohtaan, mutta vaikka tosiaan ihan mun ensimmäisiä työpaikkoja niin oon pärjänny tosi hyvin ja saanu tukee. eli jotka mietitte sulkuturvaa niin kannattaa olla lukematta kaikkia netissä olevia juttuja ja mennä kokeilemaan! :)äänestin koska itekki olen töissä siel ja ihaana mesta varsinkin kaverit ja esimiehet :)
- Crishelle
tyytyväinen työnteki kirjoitti:
moi! oon tällä hetkellä töissä sulkuturvassa ja tosiaan noita turva-avaimenperiä tarjoan ihmisille. oon kuullu sellasta, että puhelinmyyntifirmoilla pulaa työvoimasta, niin kilpailevat yritykset tulee keskustelupalstoille tekemään huonoa mainetta. katsokaapa keskusteluaj muista firmoista, niin kaikissa on haukuttu että miten mikään ei toimi.
mutta mulla siis tosi jees kokemukset ollu. esimies on ihan älyttömän kiva, työkaverit mukavia ja muutettiin just uusiin, hienoihin tiloihin. itekin olin aluks epäileväinen työpaikkaa kohtaan, mutta vaikka tosiaan ihan mun ensimmäisiä työpaikkoja niin oon pärjänny tosi hyvin ja saanu tukee. eli jotka mietitte sulkuturvaa niin kannattaa olla lukematta kaikkia netissä olevia juttuja ja mennä kokeilemaan! :)Kerroin huonosta palvelusta eteenpäin ja sain niin hyvän korvauksen (palvelun vuodeksi koekäyttöön) että meikän suhtautuminen Sulkuturvaan muuttui täysin. Asiakkaista selvästikin pidetään hyvää huolta kyseisessä firmassa. Olen tyytyväinen.
- paha kello kauas kuu
Crishelle kirjoitti:
Kerroin huonosta palvelusta eteenpäin ja sain niin hyvän korvauksen (palvelun vuodeksi koekäyttöön) että meikän suhtautuminen Sulkuturvaan muuttui täysin. Asiakkaista selvästikin pidetään hyvää huolta kyseisessä firmassa. Olen tyytyväinen.
Mä olen nyt tällä viikolla saanut jo kolme puhelua Sulkuturvasta. Aika rankkaa myyjille, jos joutuu soittamaan samoille asiakkaille joka päivä! Hölmöläisten hommaa sanoisin. Jos jotain noin typerää on pakko myydä puhelimitse, menkää myymään jotain konkreettista, vaikka lehtiä.
- turhan maksaja
paha kello kauas kuu kirjoitti:
Mä olen nyt tällä viikolla saanut jo kolme puhelua Sulkuturvasta. Aika rankkaa myyjille, jos joutuu soittamaan samoille asiakkaille joka päivä! Hölmöläisten hommaa sanoisin. Jos jotain noin typerää on pakko myydä puhelimitse, menkää myymään jotain konkreettista, vaikka lehtiä.
miten tälläisen sulku turvan saisi lopettettua kertokaa ihmeessä joku.
- Sulkuturva
turhan maksaja kirjoitti:
miten tälläisen sulku turvan saisi lopettettua kertokaa ihmeessä joku.
Ota yhteyttä minuun jotta voimme katsoa tilaustasi tarkemmin ja voin auttaa sinua.
Kiitos!
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - En osta mitään
paha kello kauas kuu kirjoitti:
Mä olen nyt tällä viikolla saanut jo kolme puhelua Sulkuturvasta. Aika rankkaa myyjille, jos joutuu soittamaan samoille asiakkaille joka päivä! Hölmöläisten hommaa sanoisin. Jos jotain noin typerää on pakko myydä puhelimitse, menkää myymään jotain konkreettista, vaikka lehtiä.
Yee, Mysafatylla on tosi pöljiä puhelinmyyjiä.
Soittelevat suoramarkkinointikieltoasiakkaille vielä v. 2013.
Eivät millään usko, että en osta nyt enkä jatkossa. Ilmeisesti ko. firman IT-tekniikka ei ole kovin kummoista, kun eivät osaa päivittää keräämiään laittomia henkilötietoja eli poistaa ostohaluttomat kohteet listalta. Myöskään myyjiä ei ole perehdytetty, kun eivät tajua että ei kannata soittaa uudelleen, jos kerran läjähtää luuri korvaan napakan kiellon kera.
Kaikki vaan maistraattin (Robinson) tekemään suoramarkkinointikielto ja samalla voi myös kieltää omien henkilötietojen luovutuksen muille kuin viranomaistahoille,. HUOM. Trafille on ilmoitettava erikseen, jos ei halua sen myyvän henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin.
- Ei ole tavallisella kansalaisella mitään oikeuksia omaan kännykkään- - Tyrkkyihin kyllästyy
En osta mitään kirjoitti:
Yee, Mysafatylla on tosi pöljiä puhelinmyyjiä.
Soittelevat suoramarkkinointikieltoasiakkaille vielä v. 2013.
Eivät millään usko, että en osta nyt enkä jatkossa. Ilmeisesti ko. firman IT-tekniikka ei ole kovin kummoista, kun eivät osaa päivittää keräämiään laittomia henkilötietoja eli poistaa ostohaluttomat kohteet listalta. Myöskään myyjiä ei ole perehdytetty, kun eivät tajua että ei kannata soittaa uudelleen, jos kerran läjähtää luuri korvaan napakan kiellon kera.
Kaikki vaan maistraattin (Robinson) tekemään suoramarkkinointikielto ja samalla voi myös kieltää omien henkilötietojen luovutuksen muille kuin viranomaistahoille,. HUOM. Trafille on ilmoitettava erikseen, jos ei halua sen myyvän henkilötietoja suoramarkkinointitarkoituksiin.
- Ei ole tavallisella kansalaisella mitään oikeuksia omaan kännykkään-Sulkuturva näyttää muuttaneen nimensä sitten v. 2010 eli on nyt Mysafety.
On vissiin tullut huonoa palautettava jo silloin.
Kuluttajavirasto on hyvä instanssi, mihin voi ottaa yhteyttä, jos Mysafety (ent. Sulkuturva) suoramarkkinointimyyjät ahdistelee.
Kuningaskuluttajaan voi myös olla yhteydessä, siellähän saattavat kiinnostua tällaisista ahdistelutapauksista.
- Iiris Lampi
Sain juuri puhelun sieltä ja poika oli erittäin kohtelias ja tarjosi avaimenperää ilmaiseksi. Olen skeptinen, mutta kun hän vakuutti, että laskua ei tule, ajattelin ettei kai siitä haittaakaan ole. Poika kysyi osoitetta, johon minä - skeptikko - sanoin, että kai sinulla on osoite, kun on puhelinnumerokin! Olin juuri kirjoittamassa allakkaan, mitä sovimme, kun tuli vahvistustekstiviesti. Säilytän sen ja katson mitä tapahtuu.
- voihan vee
Meikä sai viikko sitten puhelun jossa neitokainen kohteliaasti kysyi saako lähettää sulkuturvan avaimenperän minulle.Vastasin että anna palaa vaan jos ei maksa mitään.Myyjä vain varmisti osoitteen ja sillä selvä.
Tänään tuo avaimenperä tuli lappusen saattelemana jossa kerrotaan avaimenperän vuosimaksun normaalisti olevan 8 ekua mutta nyt se on maksutta käytössäni 6kk.Kiinnitän vain kilkuttimen avaimiini ja saan 6kk suojan välittömästi.Myöhemmin voin pidentää suojaa,saan tarjouksen myöhemmin.Tarkoittaakohan tuo sitä että yhteydenotto tulee ennenkuin 6kk on kulunut? Vai saanko laskun 7kk päästä jossa todetaan "ilmaisen" ajan päättyneen? Olenkohan jo sitoutunut johonkin pelkän puhelinsoiton perusteella?
Joku tekstari myös tuli jonka olen pyyhkinyt pois...mitähän siinäkin mahtoi olla?
Onkohan hölmöä taas kusetettu jotenkin ja jos niin mitenköhän tästä pääsis eroon? - =)
voihan vee kirjoitti:
Meikä sai viikko sitten puhelun jossa neitokainen kohteliaasti kysyi saako lähettää sulkuturvan avaimenperän minulle.Vastasin että anna palaa vaan jos ei maksa mitään.Myyjä vain varmisti osoitteen ja sillä selvä.
Tänään tuo avaimenperä tuli lappusen saattelemana jossa kerrotaan avaimenperän vuosimaksun normaalisti olevan 8 ekua mutta nyt se on maksutta käytössäni 6kk.Kiinnitän vain kilkuttimen avaimiini ja saan 6kk suojan välittömästi.Myöhemmin voin pidentää suojaa,saan tarjouksen myöhemmin.Tarkoittaakohan tuo sitä että yhteydenotto tulee ennenkuin 6kk on kulunut? Vai saanko laskun 7kk päästä jossa todetaan "ilmaisen" ajan päättyneen? Olenkohan jo sitoutunut johonkin pelkän puhelinsoiton perusteella?
Joku tekstari myös tuli jonka olen pyyhkinyt pois...mitähän siinäkin mahtoi olla?
Onkohan hölmöä taas kusetettu jotenkin ja jos niin mitenköhän tästä pääsis eroon?ei oo mitää kusetettu. Sun ei tartte perua sitä ikinä, myöhemmin tulee kyllä vapaaehtoinen lasku, mut sitä ei tartte maksaa, joten älä huoli.
- HT_harmissaan
=) kirjoitti:
ei oo mitää kusetettu. Sun ei tartte perua sitä ikinä, myöhemmin tulee kyllä vapaaehtoinen lasku, mut sitä ei tartte maksaa, joten älä huoli.
Noitten "vapaaehtoisten laskujen" lähettämiselle on nimikin. Kuluttajavirasto käyttää niistä nimeä valelasku tai huijauslasku. Arvaa onko toiminta laillista?
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/huijaukset/valelaskut/
Mysafetyltä pyytämättä tullutta postia: http://aijaa.com/kCm5W0
- Sulkuturva
Hei,
Nimeni on Nina Mäkinen ja toimin Sulkuturvan asiakasasiamiehenä. Pyrin tälläkin palstalla parhaani mukaan vastaamaan palveluistamme heränneisiin kysymyksiin. Tarvittaessa saatte yhteyttä minuun henkilökohtaisesti alla olevien yhteystietojen kautta.
Internetin kautta maksuttomina tilatut turva-avaimenperämme ovat tosiaan maksuttomia, eikä niistä pidä myöhemminkään alkaa maksamaan minkäänlaista kuukausimaksua.
Kuuden kuukauden kuluttua avaimenperän tilaamisesta tulette saamaan mahdollisuuden jatkaa avainturvaa (8 euroa / vuosi). Tämä tarjous on täysin vapaaehtoinen, eikä sido teitä mihinkään. Itse avaimenperää teidän ei tarvitse palauttaa missään olosuhteissa. Toivottavasti tämä vastaus tarkensi mahdollisia epäselvyyksiä.
Ystävällisin terveisin,
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies Sulkuturva Oy
Sähköposti: [email protected] - Hiukan hämillään
Minulle tarjottiin tänä iltana tuota avaimenperää puhelimitse, täysin ilmaiseksi. Yritin kysellä, mikä on tää juttu, jokuhan sen maksaa, missä vaiheessa tilaaja sen maksaa, en saanut vastausta. Kysyttiin vain monesti, voiko sen lähettää. Olen sen verran skeptinen ja edelleenkin sitä mieltä, että ilmaisia lounaita ei ole, joten sanoin jyrkän ein. Jos firma haluaa ilmaisia mainoksia lähettää, niinhän voi tehdä ihan vapaasti, ei niihin tarvitse lupaa kysellä keneltäkään.
Pikkasen olen nyt kysymysmerkkinä tämän asian suhteen. Mutta hyvä jos toimii joillakin. Kertokaahan miten on käynyt, kun olette tuon ilmaisen avaimenperän lähettämiseen luvan antaneet.- määvaaaa
No ilmaisia lounaita ei ole! tarkoitus on saada myytyä muita palveluita kuin tuota avaimenperää, keräävät sulkuturvapalvelua varten asiakkaiden tietoja noilla avaimenperillä.
Jos haluat korttien sulkupalvelua, niin anna mennä vaan, vaikka sillä ei kyllä mitään tee.
Jos taas haluat kadonneiden avainten palautuspalvelua, niin asiallisia palveluntarjoajia löytyy, ei tosin ilmaiseksi vaan noin kympin luokkaa vuodessa.
Ilmaisia lounaita kun ei ole....
Sinällään tuossa puolen vuoden "ilmaisessa" avainturvassa ei ole mitään ihmeellistä tai pelättävää, se on vain tämän monikansallisen yhtiön tapa markkinoida muita tuotteitaan ja kerätä asiakasrekisteriä jolle sitten voi tyrkyttää kaikkea muuta tuotetta ja palvelua.
Firma on vaihtanut nimensä ja on nykyään MySafety oy.
Hei.
Olen itse myynyt sulkuturvaa muutamia vuosia sitten,alihankkijan kautta. Pakko oli myydä, muuten olis tullut potkut.
Pidin jo silloin koko firmaa huijauksena.
Sin kuitenkin myytyä niitä jonkin verran, jopa parille sukulaiselle.
Nyt sukulaiset ovat katkeria, koska eivät ole kolmen vuoden jälkeen tehneet mitään jatkosopimuksia.
Mutta kun uusi lasku tuli ja he ottivat yhteyttä Sulkuturvaan, siellä sanottiin,että sopimus on jatkunut koska ette ITSE ole peruuttaneet sitä ajoissa. Eli pakko maksaa lasku.
Eli hei NINA MÄKINEN teidän firma on todellakin suurta Huijausta ja täyttä paskaa.
Ei tarvi vastata tähän viestiin,koska et kuitenkaan osaa kirjoittaa muuta kuin paskaa.- möööpi
No Mäkiskä, vastaappa edelliseen. Vai pitäisikö sinunkin hakea kunnon työpaikka, eikä huijata ihmisiä.
Ai niin, kunnon töissä ei tienaa.
- Palkka
Tietääko kukaan mySafetyn asiakasyhteyshenkilön/myyjän perus pohjapalkkaa ennen provisioita? Siis faktana.
- mimmmmmmmi
sillon kun siellä olin niin tuntiperusteinen palkka 9,30 euroa tunnilta ja sitten joku olematon provisio siihen päälle, kuinka monta sulkuturvaa sitten saat tunnissa myytyä
- kusetuskauppaa
En usko, että kyseistä Nina Mäkistä ole edes olemassakaan. Liian monotonisia vastauksia Mäkiseltä
- mätinen nina
Nina Mäkinen on ihan yhtä totta kuin aikoinaan Valittujen Palojen arvonta-asiamies Kaarina Mäkelä..... :)
- hassu91
Meinaatko et joku tietokone generoi noi vastaukset? Mulle kans semmonen! =)
- ???
n usko, että kyseistä Nina Mäkistä ole edes olemassakaan. Liian monotonisia vastauksia Mäkiseltä
Miten voi muuten todeta monotonisuuden tekstistä?
- SuljenItseKorttini
Sulkuturva (mysafety) soitti.
Olin kiireinen ja nuori naistelemarkkinoija ei suostunut laittamaan sähköpostiin tarjousta ja törkeästi yski puhelimeen. Lupautui soittamaan myöhemmin. Viikon kuluttua tästä soittikin mieshenkilö, jota kutsun tästä eteenpäin vaikka torimyyjäksi.
Tämä torimyyjä aloitti kaavan mukaan kertomaan ylimalkaisesti palvelusta, jonka oitis keskeytin ja esitin tarkentavia kysymyksiä. Hän kierteli kysymyksiä ja jouduin toistamaan niitä, jotta sain edes poliitikon vastauksen.
Selvisi, että heidän kanssaan ei voi sopia TURVASANAA, joka tarvitsee kertoa ennen kuin ryhtyvät sulkemaan palveluita. Torimyyjä oli sitä mieltä, että niin ei ole koskaan tapahtunut, että joku muu olisi toisen palveluita sulkenut, joten ei voi vastakaan tapahtua. Ja sanoi että kukaan ei voi tietää että käytän palvelua!? Yeah, right! Ihminen kantaisi tämän firman korttia mukanaan, koska ei muistaisi minne piti soittaa.
Näillä mustikoilla it en kanssa ikinä katso autolla ajaessani risteyksessä oikealla, koska ei sieltä koskaan ennenkään ole kukaan päälle ajanut. Tällä turvafirmalla turvatietämys näyttää olevan hallussa. :-D
Heidän mukaansa korttien tunnuslukuja urkitaan paljon.. olin vastaan tätä ja kerroin että se on hyvin marginaalista. Torimyyjä väitti, että jokainen paikka on otollinen kuten ottoautomaatti, kaupan kassa, jne. Sanoin että jos minulta vie kortin/lompakon, niin sitä ei viedä takataskusta, jossa en sitä koskaan pidä. Se vaatii päällekäymisen ja esitin hänelle, että jää tämä prosentti hyvin pieneksi mitä suomessa vuosittain tapahtuu päällekäymisrikoksia.
Esitin hänelle parannusehdotuksia palveluun, jotka hän sivuutti kertomalla sulkupalvelun tärkeydestä. 11 minuutin kuluttua hän oli jo puhaltamassa pilliin. Kysyi että "otatko sie tämän, vai et?".. sanoin että "heti voin harkita kun tarjoatte palvelua määräaikaisena esim ulkomaanmatkaan ajaksi". Hän lopetti tuon jälkeen puhelun.
IHMISET olkaa varuillanne. Tämä on huuhaapalvelu. Tässä myydään kuin kuolemanjälkeistä pilvitilaa yrittäen torimeiningillä markkinoida sitä. Kauppaa eivät halua tehdä kuin VAIN puhelimitse ilmeisesti että eivät jäisi kiinni valheista.
Tarkkaan miettien tämä koko palvelu nykyisellään on varsin lume-palvelu. Sanoisin, että huonoin palvelu mitä on tullut vastaan sitten tämän lume-firman aloittamisen vuonna 2008.- joopajoo3
Hyvää valistusta! Mulla tosin on lompakko hukkunut jo monta kertaa ja viimeksi hukku mukana myös puhelin. Sillä soitettiin johokin arabiemiirikuntiin 600€ arvosta ja dna ei suostunut näitä maksamaan,
Sain korvauksen mySafetystä, koska mulla oli torimyyjän myymä palvelu.
Mutta kiitos kun pyysit olemaan "varuillaan", onneksi en kuunnellut sinua. Taidat olla aikamoinen torimyyjä itsekin, ei meinaa heti tulis mieleeni perus puhelinmyyjälle alkaa kertomaan parannusehdotuksia, nehän voi meinaan tunnetusti niin hyvin niihin palveluihin vaikuttaa.
- mySafety
Hei,
Kiitos palautteesta! On hyvä että saamme tietoa kuluttajilta siitä miten puhelinmarkkinointimme koetaan käytännössä ja minkätyyppisiä väärinkäsityksiä syntyy.
On todella ikävää että myyntineuvottelijamme on antanut huonon kuvan sekä itsestään, yrityksestä että sinällään hyvästä palvelusta. Ohjeistamme ja neuvomme säännöllisesti yrityksemme työntekijöitä ja annamme selkeät toimintaohjeet ja kattavan koulutuksen jokaiselle uudelle työntekijälle. Valitettvaasti joukkoon eksyy aina silloin tällöin henkilö joka syystä tai toisesta ei sovellu asiakaspalvelutyöhön eikä osaa välittää asiantuntevasti, selkeästi ja asiallisesti palvelun sisältöä ja yrirtyksemme arvoja. Seuraamme ja kuuntelemme jatkuvasti puheluita ja annamme välittömästi palautetta jos huomaamme epäasiallista käytöstä.
Haluamme jatkuvasti parantaa, kehittää ja selventää palvelun sisältöä, tarkoitusta sekä mySafetyn toimintamalleja.
Tarkoitus on tarjota asiakkaillemme selkeää ja luotettavaa arjen turvapalvelua. Ei myydä sitä väkisin eikä pelottelemalla. Jos asia on esitetty väärällä tavalla, vie se pohjan koko palvelulta ja luottamus ja turvallisuus ovat mySafetyn avainsanoja.
Pyrimme seuraamaan yhteiskunnassa tapahtuvia muutoksia, tarpeita ja aatteita. Olemme puolueeton ja täysin riippumaton yritys ja tavoitteemme on tarjota ajan hermolla olevia turvallisuuspalveluita, jotka soveltuvat jokaiselle suomalaiselle henkilölle sukupuolesta, iästä tai taustasta riippumatta. Nykyään lähes jokaisella
suomalaisella on käytössään avaimet, matkapuhelin ja lompakko jossa on tietty määrä kortteja. Lisäksi sekä Suomi että suomalaiset kansainvälistyvät ja vaikkain se on hieno ja suotava asia, lisääntyy myös rikollisuus ja väärinkäytökset tämän seurauksena.
Pääasiallinen palvelumme on sulkuturva-palvelu, jota tarjoamme ensi sijaisesti puhelimen välityksellä. Jokainen myyntipuhelu nauhoitetaan palvelun laadun varmistamiseksi ja asiakkaan turvallisuuden vuoksi. Emme kerää muuta arkaluontoista tietoa kuin asiakkaan henkilötunnuksen. Suljemme kadonneet kortit, matkapuhelimet ja muut asiakirjat asiakkaan nimen ja henkilötunnuksen avulla. Lisäksi meidän täytyy luonnollisesti tietää mikä kortti on kyseessä ja kuka kyseisen kortin on myöntänyt.
Palvelu käynnistyy heti myyntipuhelun yhteydessä, ja asiakas voi tarvitaessa soittaa vaikka heti myyntipuhelun päätyttyä maksuttomaan palvelunumeroomme 0800-159 159 ja pyytää korttien/matkapuhelinten sulkua.
Silloinhan meillä ei luonnollisestikaan ole tiedossa asiakkaan kortit ja muut, mutta kysymme ne sulkupuhelun yhteydessä. Eli korttien ilmoittaminen ei ole pakollista tai välttämätöntä, vaikkakin suosittelemme sitä mahdollisen sulkutilanteen helpottamiseksi. Se nopeuttaa ja helpottaa sekä asiakaspalvelumme työtä, että asiakkaan tilannetta kun voimme kysyä mitä kortteja asiakkaalta on kadonnut eikä hänen tarvitse itse muistaa koko lompakon sisältöä jo muutenkin stressaavassa tilanteessa.
Kotiin lähetetään n. viikon kuluessa aloituspaketti, jossa tulee kaikki tarvittava materiaali ja myös rekisteröintilomakkeet, joissa voi ilmoittaa korttitiedot ja matkapuhelimet.
Missään nimessä EMME SULJE kaikkia asiakkaan etukäteen ilmoittamia kortteja, vaan kysymme sulkupuhelun aikana mitkä kortit ovat kadonneet ja suljemme ainostaan ne. Eli voimme tarvittaessa sulkea yhden tai kaikki asiakkaan ilmoittamat kortit ja myös ne joita asiakas ei etukäteen ole imoittanut.
Jokainen sulkupuhelu nauhoitetaan tuvallisuussyistä ja asiakas saa kotiin kirjallisen sulkuraportin josta ilmenee suljetut kortit ja korttien myöntäjät.
Asiakas soittaa siis meille kun haluaa tehdä sulun ja sulkupuhelun jälkeen vastuu kortiien sulkemisista on mySafetylla.
Sulkuturva-palveluun sisältyy myös turva-avaimenperä, jolla asiakas saa suojata avaimensa. Avaimenperä ja turvatarrat jotka tulevat palvelun ohessa ovat hyvä lisäsuoja tärkeille mukana kulkeville esineille. Avaimenperä ja turvatarrat ovat rekisteröity henkilön nimiin yksilöittävällä tunnistenumerolla. mySafety maksaa kaikista turvatarralla merkityistä esineistä löytöpalkkion.
Toivottavasti tämä selvensi hieman minkä tyyppisestä palvelusta on kyse.
Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kaikentyyppisiin kysymyksiin maksuttomassa palvelunumnerossa 0800-159 159 tai sähköpostitse osoitteessa [email protected].
Turvallista syskyn jatkoa!
Ystävällisin terveisin/Med vänlig hälsning
mySafety
Nina Mäkinen
Asiakasasiamies
------------------------------------------------------
Puh: 358(0)800-159 159
Faksi: 358(0)9-751 543 84
S-posti: [email protected]
Internet: www.mysafety.fi
-------------------------------------------------------- EnOstaIkinäEnää
Kirjatkaa ny heleevetissä ne osto-haluttomat pois listoiltanne ettei tarvi joka toinen päivä jauhaa samaa sontaa taas uuden mysfetyn urpon kanssa.
On myös laitonta suoramarkkinoida suoramarkkinointikiellon omaavalle kuluttajalle/ erittäin epäkorrektia myös olla uskomatta soittokieltoa, kun se ilmoitetaan heti puhelun alkaessa.
Tuskin teillä on edes oikeutta ylläpitää henkilörekistereitä.
Taidatte olla aika epätoivoista porukkaa. Myyjäpolojen koulutuskin jäänyt tekemättä. Myös kuluttajalla on omat oikeutensa. Tyrkyt kyykkyyn !!! - xxx
EnOstaIkinäEnää kirjoitti:
Kirjatkaa ny heleevetissä ne osto-haluttomat pois listoiltanne ettei tarvi joka toinen päivä jauhaa samaa sontaa taas uuden mysfetyn urpon kanssa.
On myös laitonta suoramarkkinoida suoramarkkinointikiellon omaavalle kuluttajalle/ erittäin epäkorrektia myös olla uskomatta soittokieltoa, kun se ilmoitetaan heti puhelun alkaessa.
Tuskin teillä on edes oikeutta ylläpitää henkilörekistereitä.
Taidatte olla aika epätoivoista porukkaa. Myyjäpolojen koulutuskin jäänyt tekemättä. Myös kuluttajalla on omat oikeutensa. Tyrkyt kyykkyyn !!!Hei Meillä on ollut sulkupalvelu jo monta vuotta. Avaimenperissä laatat myös. Mieheni kadotti avainnippunsa ja parin viikon kuluttua soitettiin niiden löytyneen. Tulivat postissa kirjattuna ja palkkio oli maksettu löytäjälle.
Kiitos Olen tyytyväinen.
- Täältä.
Satuin aikanaan ostamaan palvelun ihan sen takia kun sain autoon turvatarrat(turhatarrat).Hinta aika alhainen parinvuoden jälkeen irtisanoin sopimuksen,nyt lirissä koko touhun kanssa ja hinta nousssut kolmen nelinkertaiseksi alusta.Soitin asiasta kuluttaja palveluun tuomarille ja kertoi muittenkin olevan ongelmissa ja kertoi että sanoudu irti sopimuksesta.Nyt selvitettävänä Visa -laskut joissa perijän tili Irlannissa.
- eipääseeroon
Jepp samanlaista kokemusta täälläkin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1212268Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2021893Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j571462Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1701263- 551208
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751026Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62932Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36897- 52884
- 56831