Kestokokeilua.. :) Neuvoja!!

Ehkäpä tyhmä..?

Mietin vaan kestovaippojen käyttöä, että MITEN toimia? Vaipan saan laitettua hienosti, mutta se vaihto menee sähläämiseksi... Huuhteletteko isommat kakat lavuaarista alas? Eikö mene tukkoon? Kakka kun on sellaista vellimäistä, en haluaisi suoraan heittää pesukoneeseenkaan, saatika antaa kuivua kiinni pesua odotellessa...

5

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta-alkaja
    • ......

"Huuhteletteko isommat kakat lavuaarista alas? Eikö mene tukkoon? Kakka kun on sellaista vellimäistä, en haluaisi suoraan heittää pesukoneeseenkaan, saatika antaa kuivua kiinni pesua odotellessa.."

EI!! vaan ihan käsisuihkulla (useimmissa vessoisa on sellainen ihan siinä lavuaarin yhteydessä) suihkutetaan ne kakat pönttöön :DDDD

• ap

Menee liian vaikeeksi.. Meillä pieni vessa erikseen, isossa kylpyhuoneessa hoitopöytä. Ei tuu mitää pampersit kehiin.

• meilläkin käytössä

• +äiti+
        ap kirjoitti:

Menee liian vaikeeksi.. Meillä pieni vessa erikseen, isossa kylpyhuoneessa hoitopöytä. Ei tuu mitää pampersit kehiin.

Minä nakkaan kakkaisen vaipan pesuvatiin ja kun olen saanut vauvan puetuksi ja mahdollisesti myös syötetyksi ja turvalliseen paikkaan (pinnasänkyyn, isän syliin tms.) otan vadin ja kannan sen vessaan, jossa huuhtelen vaipan ja kannan sen sitten kylppäriin ja kippaan sen ämpäriin, missä säilytän likaisia vaippoja pesua odottamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      118
      2387
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1494
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      20
      1458
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1438
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1253
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1104
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1005
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      964
    9. 122
      831
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe