Ostin tuon painepesurin. Mökkini vedessä on kuitenkin pieniä "irtokappaleita", jotka pitää suodattaa pesurille menevästä vedestä pois. Etsin netistä passelia suodatinta, mutta en löytänyt. Onko kenelläkän hyvää vinkkiä.
Oppaassa puhuttiin myös takaiskuventtiilistä. Onko se mökin vesisysteemissä tarpeen, eli millaisia paineiskuja aparaatista tulee vesiautomaatille päin.
Vedensuodatin painepesurille
4
721
Vastaukset
- aikoinaan
tuloputkessa auton polttoainesuodatin, sellainen suora malli, hyvin se sillä pelittää, jos pesurisi imee, voit ottaa veden suoraa kaivosta/järvestä, enkä usko sen mitään pumppuja rikkovan, vaikka ei takaiskua olisikaan.
- dffduhy
no minä värkkäisin vaikkapa jostain rosteri "sihvilästä", eiköhän niitä löydy joka melkein joka kaupasta, pari sellaista isoa puolipallon muotoista kun ostaa ja laittaa ne vastakkain niin tulee enemmän suodatuspinta-alaa ja sitten reikä imuputkelle verkon läpi. polttoaineen suodatin menee tukkoon hetkessä.
- Bese
tulta ruiskuhuolto keipestä saa nimenomaan painepesuriin tarkoitetun suodattimen hintaan 9 (?) erkkiä.
- Nilfisk2
Bese kirjoitti:
tulta ruiskuhuolto keipestä saa nimenomaan painepesuriin tarkoitetun suodattimen hintaan 9 (?) erkkiä.
Ostin paikallisesta rautakaupasta heidän myymäänsä pesuriin tarkoitetun varaosasuodattimen. Kympin maksoin.
Kiitos kaikille vastanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988