Elikäs oletettavasti joku ylen dokumentti joka olis tullu joskus muutama vuosi takaperin,(muistelisin että niihin aikoihin kun Da Vinci- Koodi tuli elokuvateattereissa), jossa kerrottiin Torinon käärinliinasta ja siitä miten monet eri todisteet loppujen lopuksi viittasi siihen että Jeesus olisi oikeasti itse kävellyt pois "haudastaan" jossa häntä olisi vain hoidettu kuntoon.
Kyseinen dokumentti oli mielenkiintoinen ja harmittaa kun en sitä kokonaan nähnyt, ja nyt oon jo unohtanut siitä aikaslail kaiken tähdellisimmän. Osaisiko joku auttaa ja kertoa mikä sen dokumentin nimi oli tai mistä sen voisi vielä nähdä tai saada? Hienoahan olisi jos se sattuisi joku päivä taas tulemaan tv:stä ja sattuisin huomaamaan sen jo edes 5 min ennen alkua.
Kysykää ihmeessä lisää jos tämä (niin kuin taitaakin olla) ei ole tarpeeksi informaatiota. Yritän toki kaivella tietoja aivojeni syövereistä antaakseni lisäteitoja. Sen verran muistan että dokumenttissa haastateltiin paljon ulkomaalaisia tieteilijöitä (mutta muistelisin että juontoa oli suomeksi.. en kyllä ole varma) ja Torinon käärinliinaa tutkittiin tarkoin ja että kyseisiä voiteita joita Jeesuksen ruumiiseen käytettiin, olivat niihin aikoihin tunnettuja parantavista ominaisuuksistaan (eli niitä käytettiin myös sairaan hoidossa).
Kiitoksia ajastanne! Jos joku osaa auttaa.. se olisi mahtia, mutta jos ei niin.. sitten ei voi mitään... Kiitos joka tapauksessa.
Jeesus käveli haudastaan dokkari?
2
606
Vastaukset
- Jeesus idässä
Mä oon lukenu muutamista lähteistä että Jeesus, joka oli monien ominaisuuksiensa ja ehkä universaalin merkityksensäkin ohella myös hyyyyvin pitkälle edenny joogi, niin siis hänen joogaystävänsä autto hänet lopulta alas ristiltä; ei siis kuollukaan mitään ristinkuolemaa.
Jeesus pakeni Afganistanin läpi läntiseen Tiibetiin jossa eli 80-vuotiaaks asti nimellä IsHa Putra.
Varmaan löydät asiasta tietoa esim osotteista:
akashic.net
minaolen.com
ultra-lehti.com
ja muita vastaavia.- valo tulee idästä
Nää Torinon käärinliinan tutkijat ei oo kuitenkaan yleensä samoja tahoja jotka on tutkinu sitä että Jeesus todellakin ois ollu pitkälle edenny joogi, T:n tutkijat ei ota siihen kantaa.
Aiheesta löytyy googlettamalla varmaan paljon tietoa, kuinka luotettavaa, sen nyt voi internet-aikana jokainen ite päättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768