Jeesus käveli haudastaan dokkari?

yliutelias->kuoleeviel

Elikäs oletettavasti joku ylen dokumentti joka olis tullu joskus muutama vuosi takaperin,(muistelisin että niihin aikoihin kun Da Vinci- Koodi tuli elokuvateattereissa), jossa kerrottiin Torinon käärinliinasta ja siitä miten monet eri todisteet loppujen lopuksi viittasi siihen että Jeesus olisi oikeasti itse kävellyt pois "haudastaan" jossa häntä olisi vain hoidettu kuntoon.

Kyseinen dokumentti oli mielenkiintoinen ja harmittaa kun en sitä kokonaan nähnyt, ja nyt oon jo unohtanut siitä aikaslail kaiken tähdellisimmän. Osaisiko joku auttaa ja kertoa mikä sen dokumentin nimi oli tai mistä sen voisi vielä nähdä tai saada? Hienoahan olisi jos se sattuisi joku päivä taas tulemaan tv:stä ja sattuisin huomaamaan sen jo edes 5 min ennen alkua.

Kysykää ihmeessä lisää jos tämä (niin kuin taitaakin olla) ei ole tarpeeksi informaatiota. Yritän toki kaivella tietoja aivojeni syövereistä antaakseni lisäteitoja. Sen verran muistan että dokumenttissa haastateltiin paljon ulkomaalaisia tieteilijöitä (mutta muistelisin että juontoa oli suomeksi.. en kyllä ole varma) ja Torinon käärinliinaa tutkittiin tarkoin ja että kyseisiä voiteita joita Jeesuksen ruumiiseen käytettiin, olivat niihin aikoihin tunnettuja parantavista ominaisuuksistaan (eli niitä käytettiin myös sairaan hoidossa).

Kiitoksia ajastanne! Jos joku osaa auttaa.. se olisi mahtia, mutta jos ei niin.. sitten ei voi mitään... Kiitos joka tapauksessa.

2

596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus idässä

      Mä oon lukenu muutamista lähteistä että Jeesus, joka oli monien ominaisuuksiensa ja ehkä universaalin merkityksensäkin ohella myös hyyyyvin pitkälle edenny joogi, niin siis hänen joogaystävänsä autto hänet lopulta alas ristiltä; ei siis kuollukaan mitään ristinkuolemaa.

      Jeesus pakeni Afganistanin läpi läntiseen Tiibetiin jossa eli 80-vuotiaaks asti nimellä IsHa Putra.

      Varmaan löydät asiasta tietoa esim osotteista:

      akashic.net
      minaolen.com
      ultra-lehti.com

      ja muita vastaavia.

      • valo tulee idästä

        Nää Torinon käärinliinan tutkijat ei oo kuitenkaan yleensä samoja tahoja jotka on tutkinu sitä että Jeesus todellakin ois ollu pitkälle edenny joogi, T:n tutkijat ei ota siihen kantaa.

        Aiheesta löytyy googlettamalla varmaan paljon tietoa, kuinka luotettavaa, sen nyt voi internet-aikana jokainen ite päättää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe