Mikähän kumma noissa sepaluksen vetoketjuissa on vikana, kun ne meillä miehillä näyttävät aina aukeavan ihan itsestään.
Kuluttajasuoja-asiamies pitäisi laittaa asialle, niin huonoa laatua ovat.
Voihan sepaluksen vetoketjut
15
170
Vastaukset
- laatua.
olet varmaan sinä, ei ne kaikilla miehillä itsestään auki ponnahtele. Mutta aika korjaa sen sinunkin kohdalla, alkaa vetskarit pysyä kiinni.
- otsikko.
Kuin tilaustyönä palstan mummoille, käykää kiinni!!!
- löytyiskään?
hi hi hiii
- A-tilaus
mulla,oonhan tässä Jopelin allakin ensimmäisenä!
Jopas sattui nätisti,ukkoin huomenissa matkoille Timbuktuun lähössä,joten...hmmm.
Eilissä päivin justiinsa kävinki manikyyrissä,pedikyyrssäi ja frisyyrissä.
Jotenka sievänä sit tulen,hei sit,nähhään pian!
Terveisin Hellä.- edelleen Hellä
kai sulla ompelukone on vai viiäänkö se sepalus,äh,vetoketju,no olkoon nyt mikä on,suutarille.Ukollainki laitatin kaikkiin housuihin,ni on nyt sit siel matkoillaan varmassa tallessa!
- mullakin eilen,
joten mä voi tulla sun sepalukset korjaamaan!
:) - sanoo psykolooki
vaikka nämä mummot kuvailee tissejään ilman liivejään ja alapesujaan,, koeta nyt pitää ihtes kurissa, jos vielä ukkomieskin satut olemaan.
- etsivivä-amadeus
sunnuntaipäivälle.Voi,että samaa rekeä vedämme,vaikka lumi puuttukin
Minä kun vain ajattelin viitata siihen tosiasiaan, että vanhenevilla miehilla tapaa tuo kiinniveto unohtumaan.
Ei minua kukaan ymmärrä.- kaikki*
aviomiehet toistavat tuota......ymmärrämme sinua ihan hellästi.
- Yks69
kaikki* kirjoitti:
aviomiehet toistavat tuota......ymmärrämme sinua ihan hellästi.
Ei miehet sitä edes huomaa, muuta kuin talvipakkasella ja uudella kerralla.
"Hups, sehän on ollu koko ajan auki". - Jopel+nk
Yks69 kirjoitti:
Ei miehet sitä edes huomaa, muuta kuin talvipakkasella ja uudella kerralla.
"Hups, sehän on ollu koko ajan auki".edes näe sitä vetoketjua muuta kuin peilin avulla.
Jokut anoo leikillään: "Hyvä kun ylettää vatsan yli vetskariin".
- makriina ek
...että ne aiheuttavat avautuessaan hukkumiskuolemia.
Se on vuosien aikana selvästi osoitettu.
Miesten elämä on vaaroja täynnä.- tautivaara?
no ei sentään tämän palstan ukot aiheuta ellei nyt nieluun paiseita. varokaa vaaleita kesähousuja, ikävän näköisiä märkiä pieniä läikkiä näkee siinä sepaluksen tienoolla. Kyttääko miehet edes paperia , siis pyyhkivätkö vesssa käynnin jälkeen?
- *Kukkahame*
tautivaara? kirjoitti:
no ei sentään tämän palstan ukot aiheuta ellei nyt nieluun paiseita. varokaa vaaleita kesähousuja, ikävän näköisiä märkiä pieniä läikkiä näkee siinä sepaluksen tienoolla. Kyttääko miehet edes paperia , siis pyyhkivätkö vesssa käynnin jälkeen?
Miten se onkaan...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan, vaihdan farkut verkkarihousuun kotiseudulle Pohjois-Karjalaan juon kaljaa auringon nousuun.
Kesällä voi hellittä ja verkkarit jalkaan ei ole niitä vetoketjuongelmia, ja napillinen sepalus onhan sekin vaihtoehto.
Vitsi..vitsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154