Vesipuistoa Sidessä??

kohta reissuun

Onko Sidessä vesipuistoa? Jos ei niin, missä olis lähin?

Alanyaan ei vissiin kovin pitkä matka Sidestä..millä sinne kannattaisi matkustaa? Juna/taksi?? Hinta?

7

3969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MERHABA! Yritin netistä hakea tietoa, mutten vielä löytänyt vesipuisto-infoa. Alanyaan pääsee parhaiten DOLMUKSELLA maksaa manavgatin kautta parisen euroa ja niitähän kulkee noin vartin välein. kestää vajaa tunnin ehkä matka, antalyaan suurinpiirtein sama. junaa ei sidestä taida mennä.Taksihan ei kauheen kallista ole, mutta kyllä noi dolmukset on ihan mukavia ja ehdottomasti kokemuksen arvoisia juttuja !!

      meillä matkaan vielä reilu viikko ja Sidessä ollaan 2 vkoa. Retkiä kovasti suunniteltu, rentoa ja helteisen ihanaa rantalomaa innolla odotellaan !!

      • tiedosta

        Dolmukset ovatkin tuttuja kun oltiin viime kesänä Marmariksessa. Eli taidammepa mennä sellaisella. Taksit on ihan ok..mut ajavat järkyttävän lujaa eikä useissakaan autossa turvavöitä, sai pelätä sydän kurkussa..varsinkin lasten takia :)


      • sideen matkalla

        moi!!

        milloin olette lähdössä? me lennetään 7.7 ja side on kohde...


      • lähdemme
        sideen matkalla kirjoitti:

        moi!!

        milloin olette lähdössä? me lennetään 7.7 ja side on kohde...

        25.7 :)


      • sideen matkalla kirjoitti:

        moi!!

        milloin olette lähdössä? me lennetään 7.7 ja side on kohde...

        Moikka, eli meillä lähtö ens ke 8.7. ja kaksi viikkoa tosiaan ollaan lomailemassa. kauheesti ollaan tietoa haettu etukäteen ja haaveiltu lomasta. pelkkää hyvää kohteesta kuullut, ihanan pikkuinen ja rauhallinen eli just meille kivantuntuinen, "sopiva" taisi jossain esitteessä lukea. Törkeen kuuma vaan on, varjoöämpötila 40 huippeilla, toivottavasti ilmastointi toimii !! matkalaukkuja pakkailemaan, tavaroita jo katseltu valmiiksi.... HOS BULDUK!!! (olen tervetullut)


    • tarya2

      Terkut taalta Sıdesta ja aıvan mahtava paıkka. Paluu kotı Suomeen 8.7 :( Sıdesta loytyy vesıpuısto nımeltaan Aqualand dolphınland. Matka sınne kannattaa ostaa paıkallıselta johon kuuluu bussımatka sısaapaasyıneen 20e. Esım Catten Gardenın hotellın vıeressa mukava myyja Yavuz. Ja jos haluaa nahda muıtakın paıkkoja nı kannattaa kysya pakettıhıntaa. Eı kannata maksaa suomalaısten matkanjirjestajıen ryostohıntoja. Eı muuta kuın hauskaa lomaa kaksı vııkkoakın taalla aıvan lyhyt aıka.

      • vai Antalyassa

        Aqualand löytynee Antalyasta. Sidessä tosin suurin osa retkijärjestäjistä myy sinne matkoja. Belekistä löytyy vesipuisto Troy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe