Bulgarialaiset miehet

kokemuksia.?

Elikkäs, onko kellään ollut lomaromanssia/ muuta säpinää bulgarialaisen kanssa? Itse olin pari viikkoa sitten kultahietikolla ja ainakin hotellin työntekijät (miehet) tuntuivat pyörivän ympärillä koko ajan... Yhden kanssa kävin treffeillä viimesenä iltana siellä ollessani.
Haluaisin vaan tietää, että onko siellä miehillä tapana pyytää ulos kaikkia turistityttöjä vai mitäköhän ne sillä ajaa takaa..? Koska en saa mielestäni tätä treffiseuralaista!!:D Pidin muutenkin tosi paljon Bulgariasta, paikalliset ihmiset tosi mukavia ja huumorintajuisia! Valitettavasti yhteystietoja ei vaihdettu, mutta varmasti menossa ensi kesänä uudestaan samaan hotelliin.
Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia ja mielipiteitä bulgarialaisista miehistä :)

11

3073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan

      Jos bulgarialainen on sinusta kiinnostunut, niin hän kyllä saa yhteystietosi. Tietää hotellin ja nimesi, joten eiköhän jo noilla tiedoilla tule viesiä, jos on kiinnostunut. Voithan aina itsekin soittaa sinne, mutta sitä en tosin suosittele.

      Parasta olisi unohtaa koko ihastus, ja säästää rahaa uutta ulkomaan kohdetta varten. Miehen takia samaan hotelliin ei kannata mennä. Hän enää tuskin sinua muistaa vuoden kuluttua, koska uskoisin hänen pyytävän joka turistityttöä treffeille. Se on vaan niin helppoa ja kuuluu tyyliin.

      • totta...

        Luultavasti omatkin tunteeni hiipuvat tässä vuoden aikana :)
        Mutta niillä treffeillä tutustuin seuralaisen muutamaan ystävään ja ystäväpariskuntaan, ja ne kaikki tuntu olevan niin täynnä intoa, iloa ja energiaa, että ihan vaan niiden ihmisten takia voisin uudestaan Bulgariaan lähteä vaikka pidemmäksikin aikaa :D ja kaikki tosi ystävällisiä..
        Omakin fiilis nousi niiden seurassa.

        Jos muiltakin löytyy kokemuksia bulgarialaisista, niin olisi kiva kuulla! :)


      • sss..........
        totta... kirjoitti:

        Luultavasti omatkin tunteeni hiipuvat tässä vuoden aikana :)
        Mutta niillä treffeillä tutustuin seuralaisen muutamaan ystävään ja ystäväpariskuntaan, ja ne kaikki tuntu olevan niin täynnä intoa, iloa ja energiaa, että ihan vaan niiden ihmisten takia voisin uudestaan Bulgariaan lähteä vaikka pidemmäksikin aikaa :D ja kaikki tosi ystävällisiä..
        Omakin fiilis nousi niiden seurassa.

        Jos muiltakin löytyy kokemuksia bulgarialaisista, niin olisi kiva kuulla! :)

        Olin kesäkuun alussa bulgariassa...ja sattumalta tapasin paikallisen miehen..ihastuttiin ;) en todellakaan hakenut mitään romanssia..mutta niin vain kävi ;) aivan mahtava tyyppi !!! hauska,puhui hyvin englantia jne....ei vongannut seksiä.. !! kaunis "suhde" jota nyt haikeudella muistelen...onneksi on sähköpostit yms. muut menetelmät yhteydenpitoon.... ja eihän sitä koskaan tiedä ;)


      • Machojen-maa
        sss.......... kirjoitti:

        Olin kesäkuun alussa bulgariassa...ja sattumalta tapasin paikallisen miehen..ihastuttiin ;) en todellakaan hakenut mitään romanssia..mutta niin vain kävi ;) aivan mahtava tyyppi !!! hauska,puhui hyvin englantia jne....ei vongannut seksiä.. !! kaunis "suhde" jota nyt haikeudella muistelen...onneksi on sähköpostit yms. muut menetelmät yhteydenpitoon.... ja eihän sitä koskaan tiedä ;)

        Olen harvoin käynyt maassa, jossa miehet täydellisemmin omistaisivat naisensa kuin Bulgariassa.

        Muslimimaat tietysti erikseen...


      • sss----
        Machojen-maa kirjoitti:

        Olen harvoin käynyt maassa, jossa miehet täydellisemmin omistaisivat naisensa kuin Bulgariassa.

        Muslimimaat tietysti erikseen...

        Voi olla että kuulostaa...,mut totta on ja tämä miesei todellakaan ollut tyypillinen tapaus...!!! onnellinen olen että sain uuden YSTÄVÄN.


      • ole samanlaisia
        sss---- kirjoitti:

        Voi olla että kuulostaa...,mut totta on ja tämä miesei todellakaan ollut tyypillinen tapaus...!!! onnellinen olen että sain uuden YSTÄVÄN.

        Itselleni kävi samalla lailla ranskalaisen kanssa, ei missään välissä seksiin viitannutkaan sen kuukauden aikana jonka tunsimme emmekä sitä siis harrastaneet. Mutta kovin hyvännäköinen, romanttinen ja ihana oli ja vieläkin on mielessä sydäntä lämmittävät muistot. :) Kun kolme vuotta tuosta matkasta oli kulunut löysin hänet sattumalta facebookista ja ollaan nykyisin siis yhä väleissä ja juttukavereita, vaikken ole häntä neljään vuoteen nähnytkään kun toisessa maassa asuu. On niitä muunkinlaisia 'lomaromansseja' kuin ne, joissa maataan matkoilla tavatun ihmisen kanssa heti parin päivän tuntemisen jälkeen! Mutta pakko kyllä sanoa etten perusranskalaiseen luottaisi, tämä tyyppi oli aika poikkeus siitä miten maassa yleensä suhtaudutaan skandinaavityttöihin.


    • erikoisena

      ...ajatuksena sitä, että miehet olisivat jotenkin erilaisia kansallisuuden mukaan. Miehet ovat hyvin samanlaisia kaikkialla.

    • Anonyymi

      Bulgarialaisten miehen peniksen keskipituus on ilman erektiota n.15cm, erektiossa jopa 28,5cm, jopa ylikin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      364
      3295
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      118
      2406
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      123
      1715
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      75
      1226
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1107
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      45
      1046
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      155
      1040
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1033
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      883
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      826
    Aihe