Mietteitä eräänä heinäkuun päivänä vuonna 2007

Mitä elämä on

Onko se aurinkoista paistetta, vai sadepilviä,
onko elämä kivikon ja ruusun tietä
kumman puolen valitset elämästä,
se riippuu päivästä tästä
elä jokainen hetkesi nauraen,
sillä koskaan et voi tietää onko päiväsi viimeinen.

Elä elämäsi, nauti ystävistä, niistä elämäsi pienistä hetkistä
joita elämä sinulle tarjoaa. Jokaisella elämän tiesi tapahtumalla
on tarkoituksensa.

Sellaista elämä on.

Olen itse tämän kirjoittanut vuonna 2007, eräänä heinäkuun päivänä...

2

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmiselämällä ole

sen kummenpaa tarkoitusta kun kasveilla tai muilla eläimillä. Se kun on vaan selviytyminen, ja lajin säilyttäminen.

• Heikunkeikku

...ajateltuna ajattelen, että minulle ei sopisi sellainen, että joka ikinen päivä eläisin vain nauraen ja siten, kuin joka päivä olisi viimeinen.

Elämässä tulee eteen erilaisia tilanteita. Yhtäkkisiä tilanteita, joihin ei ole varautunut. On huonoja päiviä, hyviä päiviä, saamattomia päiviä, inspiraatiopäiviä.... ja ja vaikka mitä.

Jos mulla on paskapäivä, niin en voi mitenkään ajatella, että hui hai, eleskelen nauru suussa, meni syteen tai saveen. Totean vaan, että Jahas ja jassoo, tää päivä on tämmönen innoton juttu, elellään sitten sen mukaan. Voi vaikka käpertyä peiton alle ja koittaa "elää" sitä "paskaa." Anteeksi kielenkäyttö. En vaan osaa keksiä muuta nimeä sellaisille päiville, jolloin sisäinen tunne on mitä anti-iloton :)

Sama surun kanssa. Mulle on ollut hyvä, että suren perusteellisesti, niin kauan, kuin tuntuu ja siitä sitten pikkuhiljaa yrittää örvehtiä jotakin elämisen "kelpoista" olemista.

Ja jos on Syy jollekin tuntemukselle, niin sitä pitää ajatella ja kokea ja tuntea ja ymmärtää, että nyt tuntuu tältä.

Oon perin omituinen ihminen. En voi tavallaan jatkaa "normaalia" olemista, ennenkuin saan edellisen Tunteen pois sisältä. Tyhjennytoperaatio sisuksista.

Tämä "toimiminen" on mun henkilökohtainen tapa elää ja tallustella täällä maankamaralla. Varmastikaan se ei ole paras mahdollinen, mutta miten sitä ittiään saa muutettua.

Kysymykseen, että Mitä elämä on, on niin vaikea, että mun älyni ei siihen riitä.

Kyllä, nautin ystävistä, nautin luonnosta, nautin hyvästä ruuasta, nautin ja nautin....
      Välillä sukellan mutaan ja ryömin siellä. Ah, miten se on hyvä asia. Sieltä kun kömpii ylös, niin johan on näläkä. Elämännälkä. Ja hyvän ruuankin nälkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe