olut, viini, tupakka maksaa ??

eli hinta tasoa kaupoissa ja ravintoloissa.
kannattaako ostaa savukkeet ja oluet ja viinit autolla mentäessä eestinpuolelta.

8

2040

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Expat

En ymmärrä kysymystäsi viinin hintatasosta. Kuten Suomessa, myös Latviassa laatuviini on huomattavasti bulkkiviinejä kalliimpaa = Lexus maksaa enemmän kuin Opel.

Hyvä nyrkkisääntö on, että kaupasta ostettaessa juotavan viinipullon hinta on 10 eurosta (7 latia) ylöspäin, ravintolahinta noin kolminkertainen.

• lilluskaaa

mua kiinnostais myös tuo tupakan hinta latviassa. :)

• LM aski

Maksoi 2 päivää sitten 1,52 Lvl eli 2,27 euroa,Muita merkkejä en katsonut,mutta
        eiköhän nekin ole kutakuinkin tuon puolet suomen hinnoista.

• kysssäri223
        LM aski kirjoitti:

Maksoi 2 päivää sitten 1,52 Lvl eli 2,27 euroa,Muita merkkejä en katsonut,mutta
        eiköhän nekin ole kutakuinkin tuon puolet suomen hinnoista.

Eli onko siis sininen LM kalliimpaa Latviassa kuin Virossa. Virossa Sinen Lm maksoi pari viikkoa sitten n. 21 euroa (10 askia). Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa tupakki olisi halvempaa verrattuna Viron hintoihin. Voisiko joku toinen viime aikoina Latviassa käynyt vahvistaa tuon aiemman matkaajan hinnan? Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa 10 askia maksaisi n. 15 euroa. Kiitokset vastauksista !

• Riikassa?
        kysssäri223 kirjoitti:

Eli onko siis sininen LM kalliimpaa Latviassa kuin Virossa. Virossa Sinen Lm maksoi pari viikkoa sitten n. 21 euroa (10 askia). Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa tupakki olisi halvempaa verrattuna Viron hintoihin. Voisiko joku toinen viime aikoina Latviassa käynyt vahvistaa tuon aiemman matkaajan hinnan? Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa 10 askia maksaisi n. 15 euroa. Kiitokset vastauksista !

Tähän juomapuoleen liittyen tahtoisin tietää ymmärretäänkö Latviassa siiderin päälle (muistellen viimekesäistä reissua paikassa, jossa juomalistalla oli olut, viini, mehu ja limsa..) ? Eli saako sitä ravintolasta / kaupasta? Jos saa, minkälaista on suomalaisiin verrattuna?

• latviassa ny

kyllä tääl myyään kaupois siiderii :)

• Riganieki

Yleistä alkoholin hintatasosta täällä Latviassa. Hinnat edullisempia kuin Hki-Tallinna lauttojen ns. tax-free hinnat. Täällä on myös välillä kaupoissa hyviä alkoholitarjouksia.
      Tässä Juhannuksen alla eräs tavaratalo myi 4-paketin (4x0,5) olutta yhdellä santimilla eli 0,01 latilla mikäli ostokset yhteensä ylittivät 30 latia. Repikää siitä sitten Räsäsineen vähän huumorin kukkasia :)
      Usein esimerkiksi Rimissä ja Maximassa on väkevistäkin tarjouksia.

• olut on yllättävän halpaa ja Hyvää.......0.5 eur - 1 eur iso tölkki laadusta riippuen

itse suosin cesun tuotteita jotka suomalaiseen makuun mutta kannattaa tutustua myös hyviin paikallisiin

alkoholin hinnoissa ei viroon nähden suurtakaan eroa......mutta kaupassa muutoin edullisempaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      106
      1095
    2. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      137
      804
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      730
    4. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      697
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      30
      674
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      69
      672
    7. 47
      620
    8. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      555
    9. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      541
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      530
    Aihe