eli hinta tasoa kaupoissa ja ravintoloissa.
kannattaako ostaa savukkeet ja oluet ja viinit autolla mentäessä eestinpuolelta.
olut, viini, tupakka maksaa ??
8
1990
Vastaukset
- Expat
En ymmärrä kysymystäsi viinin hintatasosta. Kuten Suomessa, myös Latviassa laatuviini on huomattavasti bulkkiviinejä kalliimpaa = Lexus maksaa enemmän kuin Opel.
Hyvä nyrkkisääntö on, että kaupasta ostettaessa juotavan viinipullon hinta on 10 eurosta (7 latia) ylöspäin, ravintolahinta noin kolminkertainen. - lilluskaaa
mua kiinnostais myös tuo tupakan hinta latviassa. :)
- LM aski
Maksoi 2 päivää sitten 1,52 Lvl eli 2,27 euroa,Muita merkkejä en katsonut,mutta
eiköhän nekin ole kutakuinkin tuon puolet suomen hinnoista. - kysssäri223
LM aski kirjoitti:
Maksoi 2 päivää sitten 1,52 Lvl eli 2,27 euroa,Muita merkkejä en katsonut,mutta
eiköhän nekin ole kutakuinkin tuon puolet suomen hinnoista.Eli onko siis sininen LM kalliimpaa Latviassa kuin Virossa. Virossa Sinen Lm maksoi pari viikkoa sitten n. 21 euroa (10 askia). Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa tupakki olisi halvempaa verrattuna Viron hintoihin. Voisiko joku toinen viime aikoina Latviassa käynyt vahvistaa tuon aiemman matkaajan hinnan? Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa 10 askia maksaisi n. 15 euroa. Kiitokset vastauksista !
- Riikassa?
kysssäri223 kirjoitti:
Eli onko siis sininen LM kalliimpaa Latviassa kuin Virossa. Virossa Sinen Lm maksoi pari viikkoa sitten n. 21 euroa (10 askia). Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa tupakki olisi halvempaa verrattuna Viron hintoihin. Voisiko joku toinen viime aikoina Latviassa käynyt vahvistaa tuon aiemman matkaajan hinnan? Minulla oli semmoinen käsitys että Latviassa 10 askia maksaisi n. 15 euroa. Kiitokset vastauksista !
Tähän juomapuoleen liittyen tahtoisin tietää ymmärretäänkö Latviassa siiderin päälle (muistellen viimekesäistä reissua paikassa, jossa juomalistalla oli olut, viini, mehu ja limsa..) ? Eli saako sitä ravintolasta / kaupasta? Jos saa, minkälaista on suomalaisiin verrattuna?
- latviassa ny
kyllä tääl myyään kaupois siiderii :)
- Riganieki
Yleistä alkoholin hintatasosta täällä Latviassa. Hinnat edullisempia kuin Hki-Tallinna lauttojen ns. tax-free hinnat. Täällä on myös välillä kaupoissa hyviä alkoholitarjouksia.
Tässä Juhannuksen alla eräs tavaratalo myi 4-paketin (4x0,5) olutta yhdellä santimilla eli 0,01 latilla mikäli ostokset yhteensä ylittivät 30 latia. Repikää siitä sitten Räsäsineen vähän huumorin kukkasia :)
Usein esimerkiksi Rimissä ja Maximassa on väkevistäkin tarjouksia.olut on yllättävän halpaa ja Hyvää.......0.5 eur - 1 eur iso tölkki laadusta riippuen
itse suosin cesun tuotteita jotka suomalaiseen makuun mutta kannattaa tutustua myös hyviin paikallisiin
alkoholin hinnoissa ei viroon nähden suurtakaan eroa......mutta kaupassa muutoin edullisempaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380