Vauva on nyt noin kuukauden ikäinen. Viitisen päivää sitten huomasin ihottuman joka neuvolassa määriteltiin maito/hormoni-ihottumaksi. Näpyt ovat aivan pikkuruisia finnin kaltaisia. Osa näppylöistä saa aika ajoin punoittavan läiskän ympärilleen. Nämä läiskät hieman vaihtelevat. En olisi huolestunut, jos ihottumaa olisi vain kasvoissa kuten tuon hormoni-ihottuman (vauvan akne) yleensä sanotaan olevan, mutta vauvallani on myös säärissä kovasti noita pikku näppyjä ja reisissä myös ja reisissä on myös niitä punaisia läiskiä. Vartalo sen sijaan on pääosin säästynyt...ehkä pari ihan hentoista näppyä vatsalla. Eli ihottuma käsittää siis kasvot ja raajat noin pääosiltaan. Vauvalle ei ole kuumetta. On hyväntuulinen, eikä näytä välittävän näpyistä. Syö hyvin.
Mitä tämä voi olla????? Ihan kuin punoittavat läiskät vaalenisivat silloin, kun saan huoneen lämpötilaa laskettua. Iho on kuiva.
näppylöitä vauvalla
-huolestunut-
2
956
Vastaukset
- tulisi
ensimmäisenä mieleen että voisiko nuo näpyt olla ihan yksinkertaisesti vaan hikinäppylöitä??molemmilla muksuillani on ollu noita ja on hieman kun pieniä finnejä ...
- itselläni on
1 vauva joten itsekkin ihmettin noita näppyjä..mutta ne on ihan normaaleja..ja kuulemma tulee tosi monille vauvoille. häviää itsestään pois...meidän neidillä niitä oli käsisssä eniten..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746340- 1471754
- 1131538
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769