Teitääkö kukaan paljonko leot suunnilleen maksavat? Olen ollut kiinnostunut tästä rodusta jo pitkään ja nyt ostamassa : )
Leonbegin hinta?
4
196
Vastaukset
- Hukka-Musti
Se on aina kasvattajan päätös, minkä hintaisia koiransa pennut ovat. Millään rodulla ei ole minkään laisia virallisia hintamääritelmiä- tai rajoituksia. Kasvattajat saavat itse päättää, myyvätkö koiranpentunsa ilmaisina vai lottovoitoilla.
- ¨¨¨¨
Kyllä siihen ostajan puoleltakin yksimielisyyttä tarvitaan. Muuten ei kauppa käy. Valitettavasti löytyy hölmöjä, jotka maksavat koirista korkeita hintoja. Korkeiden hintojen mukana seuraavat monet epäkohdat.
- mäkis osku
Aina kannattaa ottaa yhteyttä Leojen pentuvälitykseen,joka osaa kertoa kasvattajista ja pennuista. Leo.net.fi. Sieltä löydät tietoa!
- yleinen..
hinta on 1000 euron kieppeillä. Kyllä pentujen hinnat eri roduissa aika vakiot ovat, joillakin rotuyhdistyksillä jopa hintasuosituksia. Totta kai aina mahtuu joukkoon joku, joka pyytää aivan yli normihinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472