janoan kastetta 29.06.2009

padme_amidala



olen polttavan katseesi
kuivattama aavikon kuivin kukka

janoan kastetta
huuliltasi

suudelmiasi

jotka herättävät minut
eloon tuhatvuotisesta
unesta

8

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Kaikki 'ruususet' herää suudelmalla.... ;)) oli uni sata tai tuhat vuotta,
      kun se oikea rinssi tulee, sitä herätään eikä siinä silloin nukuta,,,

      Aavikoksi taitaa muuttua meitsin piha josko tällaista auringonpaistetta pitää,
      rahisee nurtsi jo paikoin jalkojen alla kuin hapankorppu, vaan yx asia on hyvä,
      ei kissat pyöri jatkuvasti jalkoissa, eivät jaksa 'evää' väräyttää, vaan makaa
      milloin missäkin ja piut välittää mistään ympärillä tapahtuvasta elosta. Vähä kade,,,

      Kiitos tästä 'pisarasta' padme_ ja helteistä pvää - mitäs muutkaan - viuhkalla vilkuttaa Murukulta! :D
      http://www.suvimaa.net/Galleria/Jotain muuta/pisara3.jpg

      • padme_amidala

        ..juu sitä kyllä sulaa muutenkin saati jos saisi sen rinssin suutelmia : )

        Arvaa millainen huoli inulla on mökin omenapuista tälläisellä helteellä. Yhdessä on neljä raakiletta ja toisessa kuusi *huokaus* OMIA omenoita jo kolmatta vuotta odotan vesi kielellä...Vuohenputket ja voikukat ovat valloittaneet koko pihan. Nelisensataa litraa niitä kiskoin ja vein lähimetsään maatumeen....sota jatkuu en hellitä. Koko läntti on myrkytetty jo kolme kertaa rambolla ja kylvetty siemeniä kohta varmaan sadalla eurolla. Jonakin päivänä siinä on kaunis kukkaketo, olen sen päättänyt : )

        Kissoille vesiterveiset :O Koiran kanssa on hyvä ulkoilla, kun se ei jaksa kiskoa : )

        Mukavaa työpäisää sinulle sinne : )


    • padme_amidala



      pinnan alla kytee
      lyhyt sytyslanka

      nappaa minut sylisi huomaan
      ennenkuin minut haudataan
      peruskallioon ympäristölle
      vaarallisena radioaktiivisena
      suukkokipuisena jätteenä

    • lindalinda1

      vain kaksi sanaa;

      upea jano !

      • padme_amidala

        ..kommenttisi, mutta sitä mukavampi : )

        Iso kiitos sinulle : )


    • padme_amidala



      kiitos Sinulle
      olemassaolostasi
      olet antanut minulle
      unelman, jota kohti
      kulkea

      kyynelsilmin kompastellen
      pimeässä tunnelissa eteenpäin haroen
      mutta niin hemmetisti rakastaen
      kuljen yksinäistä tietäni

      toivoen, että jo tässä
      kivuliaassa elämässä
      saan sanoa Sinulle
      syliisi hukkuen

      ne tärkeimmät
      sanani

      rakastan Sinua

    • On vain kuumaa hiekkaa,
      yks ajatus -
      katse harhailee näkee
      kangastusta.

      On se vakava paikka
      jano -
      nähdä rakastaman "katsetta"
      "huuliltasi"
      minä rakastan Sinua.

      padme amidala

      runos vei minutki safannille sielä kuumaa , kuin pätsissä.
      sielä itsensä aidosti tuntee "aavikon kuivin kukka"
      Vesi taivaallista aaah, muistan.


      Kaunista kesäiltaa lintujen laulua..Liisa

      • padme_amidala

        ..paremman runonhan sinä olet tänne tehnyt, kuin tuo minun alkuperäinen onkaan.
        Kiitokset vaan hauskasta palautteestasi ja linnulauluterveisistä.

        Täälläkin linnut sirkuttelevat innoissaan lähipuun oksilla. Rusakot esittelevät haukkuvalle koiralleni poikasiaan. kesän tuoksut leijuvat ilmassa.

        Ihania mökkipäiviä sinulle sinne : )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe