♥
olen polttavan katseesi
kuivattama aavikon kuivin kukka
janoan kastetta
huuliltasi
suudelmiasi
jotka herättävät minut
eloon tuhatvuotisesta
unesta
♥
janoan kastetta 29.06.2009
8
185
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Kaikki 'ruususet' herää suudelmalla.... ;)) oli uni sata tai tuhat vuotta,
kun se oikea rinssi tulee, sitä herätään eikä siinä silloin nukuta,,,
Aavikoksi taitaa muuttua meitsin piha josko tällaista auringonpaistetta pitää,
rahisee nurtsi jo paikoin jalkojen alla kuin hapankorppu, vaan yx asia on hyvä,
ei kissat pyöri jatkuvasti jalkoissa, eivät jaksa 'evää' väräyttää, vaan makaa
milloin missäkin ja piut välittää mistään ympärillä tapahtuvasta elosta. Vähä kade,,,
Kiitos tästä 'pisarasta' padme_ ja helteistä pvää - mitäs muutkaan - viuhkalla vilkuttaa Murukulta! :D
http://www.suvimaa.net/Galleria/Jotain muuta/pisara3.jpg- padme_amidala
..juu sitä kyllä sulaa muutenkin saati jos saisi sen rinssin suutelmia : )
Arvaa millainen huoli inulla on mökin omenapuista tälläisellä helteellä. Yhdessä on neljä raakiletta ja toisessa kuusi *huokaus* OMIA omenoita jo kolmatta vuotta odotan vesi kielellä...Vuohenputket ja voikukat ovat valloittaneet koko pihan. Nelisensataa litraa niitä kiskoin ja vein lähimetsään maatumeen....sota jatkuu en hellitä. Koko läntti on myrkytetty jo kolme kertaa rambolla ja kylvetty siemeniä kohta varmaan sadalla eurolla. Jonakin päivänä siinä on kaunis kukkaketo, olen sen päättänyt : )
Kissoille vesiterveiset :O Koiran kanssa on hyvä ulkoilla, kun se ei jaksa kiskoa : )
Mukavaa työpäisää sinulle sinne : )
- padme_amidala
♥
pinnan alla kytee
lyhyt sytyslanka
nappaa minut sylisi huomaan
ennenkuin minut haudataan
peruskallioon ympäristölle
vaarallisena radioaktiivisena
suukkokipuisena jätteenä
♥ - lindalinda1
vain kaksi sanaa;
upea jano !- padme_amidala
..kommenttisi, mutta sitä mukavampi : )
Iso kiitos sinulle : )
- padme_amidala
♥
kiitos Sinulle
olemassaolostasi
olet antanut minulle
unelman, jota kohti
kulkea
kyynelsilmin kompastellen
pimeässä tunnelissa eteenpäin haroen
mutta niin hemmetisti rakastaen
kuljen yksinäistä tietäni
toivoen, että jo tässä
kivuliaassa elämässä
saan sanoa Sinulle
syliisi hukkuen
ne tärkeimmät
sanani
rakastan Sinua
♥ On vain kuumaa hiekkaa,
yks ajatus -
katse harhailee näkee
kangastusta.
On se vakava paikka
jano -
nähdä rakastaman "katsetta"
"huuliltasi"
minä rakastan Sinua.
padme amidala
runos vei minutki safannille sielä kuumaa , kuin pätsissä.
sielä itsensä aidosti tuntee "aavikon kuivin kukka"
Vesi taivaallista aaah, muistan.
Kaunista kesäiltaa lintujen laulua..Liisa- padme_amidala
..paremman runonhan sinä olet tänne tehnyt, kuin tuo minun alkuperäinen onkaan.
Kiitokset vaan hauskasta palautteestasi ja linnulauluterveisistä.
Täälläkin linnut sirkuttelevat innoissaan lähipuun oksilla. Rusakot esittelevät haukkuvalle koiralleni poikasiaan. kesän tuoksut leijuvat ilmassa.
Ihania mökkipäiviä sinulle sinne : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362