Teksti TV:n

aloitussivu

Miulla on Samsung LCD diki-TV. Voisiko joku neuvoa miten teksti-TV:n aloitussivun voi muuttaa, kun avaan teksti-TV:n niin siinä ensinnä vilahtaa sivu 100 mutta asettuu 473 sivulle.

Tietenkin sen 100 sivun saa näkyviin esim. menua painamalla mutta miten sen saa suoraan alkamaan 100 sivulta?

7

6017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tv:n mallista

      mutta A5xx-sarjassa onnistuu ainakin seuraavasti:

      1. Avaa teksti-tv
      2. Paina punaista nappia kaukosäätimen värinappirivistössä
      3. Näppäile haluamasi aloitussivun numero
      4. Odota, etrtä haluamasi sivu on latautunut
      5. Paina kaukosäätimen INFO-nappia, ruudun vasemmassa alakulmassa vilahtaa STORE LINK -teksti

      Muidenkin värinappien taakse voi ohjelmoida halutun "pikavalintasivun" samalla tavalla. Aloitussivu on kuitenkin aina se punaisen takana oleva.

    • teksti-tv:n orja

      Hei,

      aloin ihmetellä samaa asiaa kuin ketjun aloittaja ja Googlella löysin tämän vanhan ketjun. Edellä mainittu ohje ei kuitenkaan toimi omassa telkkarissani.

      Meikäläisellä on Samsung Syncmaster P2770HD.

      Huomasin että olen vahingossa muuttanut aloitussivuksi 241 mutta meikäläisellä ei ole harmainta aavistustakaan miten olen siinä onnistunut. Onko kenelläkään tietoa miten aloitussivun vaihtaminen tässä mallissa onnistuu?

    • teksti-tv:n orja

      Vastaus omaan kysymykseeni ratkesi:

      Tarvitsee vain mennä sille sivulle minkä haluaa aloitussivuksi ja painaa CH LIST-nappia noin sekunnin ajan, kunnes punaisessa alaruudussa oleva sivunumero vilkahtaa.

      Jos haluaa määritellä sen sivun, mihin pääsee vihreästä, keltaisesta ja sinisestä napista, se tapahtuu painamalla esim. keltainen, haluttu sivunumero ja CH LIST.

      • Huhhhuh111

        Kiitos! Itselleni ilmaantui sama ongelma, mutta nyt on ratkaistu :)


    • Kissamummo

      Hei, minulla on telkkari lg uh 625v. Voisiko joku auttaa, mistä löytyy kaukosäätimestä nappi, että saa texti tv:n puolella lukituksen päälle jos vaikka haluu tarkistaa kenon

      • Yksi_arvaus_tämäkin

        LG:n netistä löytyvistä ohjeista ei paljoa saa selvää, mutta löytyykö kaukosäätimestä painike T.OPT ja sen takaa löytynee valinta, jossa on nuolet alas/ylös (Pidä)?


    • Anonyymi

      Tekstinkäsittely pankki versiot, alareuna vaihtaa ,yläosa pysyy samana musta pohja väri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe