Naapurin rouva sai kyytiä

Katselija

Tämä tapahtui viime kesän helteiden aikana. Oma vaimoni oli painunut mökillemme lasten kanssa jo keskiviikkona. Minulla loma alkoi vasta parjantaina ja olimme sopineet että minä kurvaan perässä lauantaiaamuna.

Koska sain nauttia harvinaisesti koko talosta yksin perjantai illan, kävin kaupassa hakemassa kaiken tarvittavan mökin ruokien täydennykseksi, pakkasin auton mahdollisimman valmiiksi, heitin saunan päälle ja korkkasin oluen.

Asumme muutaman paritalon yhtiössä. Istuskellessani takapihalla kaljani kanssa näin kuinka naapurimme parkkipaikalle kurvasi tuntematon auto. Sieltä nousi suhteellisen tyylikäs vaalea nainen joka oli selvästi samaa viidenkympin ikää kuin naapurimme rouva Mirja. Nainen keräsi kassinsa ja käveli kengät kopisten naapureittemme talolle jossa Mirja olikin ovea avaamassa. Mirja heilutteli minulle tervehdyksensä ja naiset katosivat sisätiloihin.

Naapurin mies Mauri on yksityisyrittäjä ja reissaa melkoisen paljon ulkomailla. Ilmeisesti hän oli taas jossakin reisussaan ja Mirja oli kutsunut jonkun ystävättärensä kylään.

Illan aikana söin ja saunoin kaikessa rauhassa, ajatuksenani oli ottaa pari kaljaa ja katsella joku filmi. Hieman yhdeksän jälkeen olin vilvoittelemassa pihallamme kun naapurin ovi jälleen aukeni ja kovaäänisen naurun säestämänä Mirja ystävänsä kanssa purjehti pihalle.

"Moi Tapani" hän tervehti iloiseen tapaansa. kuten sanottu Mirja on jo viidenkympin paremmalla puolella, mutta pukeutuu tyylikkäästi ja on varmasti nuorempana ollut todella näyttävä nainen. Toki ikä on tuonut kiloja lisää mutta minusta varsin mukavalla tavalla. Suhteellisen sopusuhtainen vartalo, pyöreä takamus ja raskaat rinnat.
"Markku on taas työmatkalla ja me todettii Tanjan kanssa että lähdetään hiukan tuulettumaan." Hän kertoi viitaten vaalean ystävättäreensä. Kättelin naisen kanssa joka oli kuin vaalea versio Mirjasta.
Naiset olivat selvästi naukkailleet melkoisesti illan aikana, koska puhe oli varsin kova äänistä ja naurua riitti. Kaikki tuntui olevan heitä hauskaa. Lopulta rouvat siis lähtivät ja minä jäin viettämään rauhallista iltaani.

Puolen yön jälkeen olin katsellut televisiota ja päätin vielä painua ulos tupakalle ennen nukkumaan menoani. Sauhuttelin rauhassa takapihalla kun näin taksin kaartavan parkkipaikalle. Taksista purkautui melkoista ääntä pitävä seurue ja kuulin hämärän keskeltä Mirjan äänen hyssyttelevän pitämään pienempää ääntä. Joukosta kuului myös miesten ääniä ja jostakin syytä se sai minut hereille. Mirjalla tuntui olevan mielessään hiukan toisenlainen tuulettuminen kuin mitä hän alkuillasta oli kuvannut. Tumppasin tupakkani jottei tulipää olisi näkynyt. Vaikka olenkin sitä mieltä että jokainen hoitakoon omat asiansa päätin jostakin syystä hiukan seurata tilannetta.

Seurue yritti kulkea hiljaa talomme ohi, tosin huonolla menestyksellä. Eikä kukaan koko porukasta tuntunut huomaavan minua koska istuin puutarha tuolissa pihamme varjoissa.
Mirjan ja Tanjan lisäksi porukkaan kuului kolme selvästi rouvia nuormpaa miestä. Kavereiden ikä oli jossakin kolmen kympin alapuolella. Väki katosi sisälle naapuriin ja pian avonaisesta ikkunasta alkoi kuulua naurua ja musiikkia.

Hetken kuluttua yksi kavereista tuli polttelemaan takapihalle tupakkaa Tanjan kanssa. Minä istuin hiljaa pihallamme. Pariskunta jutteli riehakkaasti vain kymmenen metrin päässä minusta ja äänet kuuluivat hyvin. Sitten kuulin selviä suutelemisen ääniä ja huokailua. Silloin minuun iski piru.

Hiivin hiljaa portistamme ulos ja lähemmäs parempiin katselu asemiin. Tanja suuteli nuoren miehen kanssa kiihkeästi ja kaverin kädet puristelivat rouvan uhkeita muotoja melkoisen estoitta. Eivät Tanjankaan kädet paikoillaan pysyneet vaan kourivat kaverin nivusia. Tanja aukoi kundin housuja ja kaivoi tämän kalun esiin alkaen runkata sitä rauhallisesti. Sitten tämä viiskymppinen rouva kyykistyi muitta mutkitta ja imaisi sen suuhunsa. Hyvää näytti tekevän. Aikansa imeskeltyään Tanja nousi pystyyn ja totesi "Mennään sisälle". Kundi sulloi seisovan mulkun housuihinsa ja pari painui sisätiloihin.

En voinut itselleni mitään. Pakko oli painua perässä, halusin nähdä mitä sisällä tapahtui.
Hiippailin ikkunan taakse, äänet kuuluivat raollaan olevasta tuuletusikkunasta hyvin.

Sisällä oli melkoinen meininki käynnisssä. Tanja puolittain makasi toisella sohvalla äskeisen kaverin imeskellessä hänen avatusta kotelomekosta esille kaivamiaan rintoja.

Toisella sohvalla Mirja istui sohvan reunalla päällään pelkät rintaliivit ja pikkuhousut. Yksi kaveri seisoi hänen edessään ja Mirja vuoroin imi ja vuoroin runkkasi tämän isoa kullia. Toinen kaveri istui osittan Mirjan takana ja hieroi rouvan pillua pikkuhousujen läpi.

Kaveri napsautti liiveistä hakaset auki ja Mirjan raskaat rinnat valahtivat näkyville kaverin alkaessa leipoa niitä. Mirja imi toisen jätkän kyrpää silmät ummessa. Välillä hän otti sen suustaan, runkkasi sitä ihaileva ilme silmissään.

Tanjan kavaljeeri oli sillä välin saanut rouvalta vaatteet pois ja oli haudannut päänsä tämän jalkoväliin. Tanja ynisi ja huohotti jalat kohti kattoa kun nuori jätkä nuoli hänen pilluaan.

Toisella sohvalla imutettava kaveri oli saanut tarpeekseen. Hän nosti Mirjan pystyyn, tuuppasi melkein tylysti sohvalle kontilleen. Mirjaa ei tuntunut haittaavan. "Anna sitä mulle". Kaveri ei vaivautunut edes riisumaan pieniä pikkuhousuja, siirsi vain ne sivuun Mirjan pillun edestä ja alkoi sovitella melaansa sisään. Mirja tarjosi pillunsa avoimeksi levittämällä pakaroitaan käsin ja kulli solahti helposti liukkaaseen vakoon. Kaveri alkoi nussia Mirjaa takaa voimalliseen tahtiin. Toinen kundeista oli kuoriutunut vaatteistaan ja ohjasi seisovan kullinsa Mirjan ahnaaseen suuhun.

Myös Tanja oli päässyt kaverinsa kanssa vauhtiin. Vaaleaverikkö ratsasti tissit liiveissä pomppien sohvalla istuvan kaverin kyrvällä.

Näky oli uskomattoman rivo. Kaksi kypsää rouvaa panettivat itseään nuorilla jätkillä kuin viimeistä päivää. Kaivoin housuissa seisovan kyrpäni ulos ja aloin runkata ikkunan takana.

Mirjaa nussinut kaveri kiristi tahtia. Mirja piti toista sälliä mulkusta kiinni ja huohotti silmät ummessa työntöjen tahtiin. Kaveri paukutti rehevää persettä kovalla lätinällä ja kiskaisi sitten kullinsa ulos ja ruiskautti spermansa Mirjan selälle ja pakaroille.
Mirja ei kuitenkaan ollut selvästi saanut tarpeekseen vaan kierähti selälleen ja veti äsken imemänsä kaverin kullista päällee. Kulli upposi nussittuun vittuun yhdellä työnnöllä ja Mirjalta pääsi kova huokaus. "Nyt nait ja lujaa." Rouva komensi. Mies nosti Mirjan jalat nilkosta pystyyn ja alkoi pumpata. Paksu kulli alkoi soutaa vauhdilla. Mirja huohotti ja kouri isoja rintojaan."Nussi, nussi saatana."

Tanja kampesi posi kaverinsa päältä ja kävi lattialle kontilleen. Kaveri tuli hänen taaksensa, asettui puolittain kyykkyyn ja sovitti kyrpänsä sisään. Hän nai Tanjaa osittain seisaaltaan ja kouri liiveistä osittain ulkona roikkuvia rintoja. Hyvää tuntui Tanjalle tekevän.
"Helvetti kun tekee hyvää saada nuorta, isoa kyrpää"
Tanjaa nussivalla sällillä oli selvästi porukan isoin kulli. Melkoinen parru joka souti kovalla vauhdilla sisään ja ulos.

Mirjan päälle mällinsä viskannut kaveri katseli panemista ja runkkasi kyrpäänsä uudelleen pystyyn.

Mirja vinkuin selällään sohvalla, huusi ja huohotti. Tämä oli täysin eri ihminen kuin se jonka tapasin päivittäin pihalla. Lopulta häntä painanut kaveri alkoi saada, pussien supistelusta näin kuinka kanki pumppasi siementä Mirjan pilluun.

Mirja hinkkasi klittaansa raivokkaasti. Hän työnsi lauennutta kaveria pois päältään ja komensi "Nyt Tanja vaihdetaan, mä en ole saanut vielä tarpeeksi"

Tanjaa nainut kaveri veti kullinsa ulos ja käveli Mirjan eteen. Mirja nousi tarkastelemaan tätä uutta kyrpää. "Herranjestas miten komea kulli sulla on" hän sanoi vedelle esinahkaa muutamia kertoja edestakaisin. "Nyt saatkin nussia tädiltä tajun pois." Mirja kääntyi sohvan selkänojaa vasten kontilleen ja pyllisti rehevän takamuksensa valmiiksi. Kaveri asetteli Tanjan nesteistä kiiltelevän kullinsa huulille ja työntyi sisään."Saatanan hyvä. Mahtavan paksu kyrpä. Tuntuu ihan pohjassa asti." Mirja messusi.

Tanja oli kääntynyt selälleen ja mirjan päälle lauennut kaveri sovitteli kyrpäänsä, en ensin tajunnut mitä tapahtui mutta kun Tanja ähisi hetken sai kaveri kalunsa sisään ja alkoi varoen painaa sitä sisään. Ilmeisesti jotakin voidetta oli käytetty koska hän upotti sitä tanjan peräreikään. Helposti ei mennyt mutta ilmeisesti ei Tanja ensimmäistä kertaa ollut asialla koska ihmeempiä kipuja ei näyttänyt olevan.

Mirja huohotti kiimaisena sohvalla. Isot tissit heiluivat rivosti naimisen tahdissa. "Vitun iso kyrpä. Saatana kova". "Tykkääkös rouva nuoresta munasta?"kaveri kyseli. "Tykkää, tykkää. Nuoresta kovasta kyrvästä." Mirja huohotti silmät kiinni. Kaveri kouru rehevää persettä naidessaan. Läimi Mirjaa pakaroille aina välillä. "Satuta mua sillä kullillas. Nyt saat hyvin naitua rouvan vittua!"
Kaveri pani voimalla. Mirjan pillu alkoi supistella paksun varren ympärillä ja häneltä pääsi täysin järjettömiä ääniä suustaan. Sitten hän aivan kuin lysähti kasaan sohvan selkänojalle. Mutta kaveri ei ollut ilmeisesti laisinkaan valmis. Hän vain tiukensi otettaan Mirjan perseestä ja jatkoi armotonta pumppaamistaan.

Toinen sälli oli sillä aikaa kiertänyt sohvan taakse ja alkoi sovitella kullia Mirjan suuhun. Mirja ei ollut vielä aivan tolkuissaan mutta otti kalun poskeensa ja alkoi imeä.

Tanja piti melkoista meteliä saadessaa peppuunsa. "Helvetin hyvää, nai mua perseeseen, ihanaa saada perseeseen." Kaveri pumppasi pientä reikää nautiskellen ja Tanja kouri rintojaan. "Nai mun pyllyä. Esko ei koskaan nai mua kunnolla peppuun. Nai, nai. Aivan ihana. Mä haluan tuntea kun sä pumppaat mällit mun peppuun."

Mirjaa nussittiin lujaa. Kyrpä takaa pillussa ja toinen suussa. Hän huohotti raskaasti nenän kautta. Neti välillä kalun ulos suustaan hegittääkseen ja otti sen sitten jälleen syvälle kurkkuunsa. Iso munainen kaveri alkoi saada. Hän pumppasi edelleen kun lasti lähti ja näin kuinka Mirjan vitusta kirnuuntui paksua spermaa ulos työntöjen tahtiin.

Mirjan imemä kaveri kiersi sohvan ja asettui lauenneen tilalle Mirjan taaksen. Mirja katsoi olkapäänsä yli kun kaveri sieli kulliinsa jotakin. "Varovasti sitten aluksi" Mirja totesi. Kaveri sovitti kullinsa Mirjan tiukalle peräreiälle ja työntyi vähävähältä sisälle Mirjan levittäessä leveää persettään pakaroista paremmin auki. Kalu upposi sisään ja kaveri alkoi liikutella sitä varoen. "Saatana. Markku ei pane perseeseen...Vierailta joudun....Mmmphhh....tiukka....ihanana täynnä. Nai tätiä peppuun, nai tiukkaan peppuun.

Tanja huusi jo suoraa huutoa. Orkku tärisytti rehevää vartaloa. Kaveri ruiski mälliään suoleen.

Mirja otti parrua perseeseensä tottuneen tuntuisesti silmät kiinni nautiskelle. Reikä oli ilmeisen tiukka koska kaveri alkoi saada hyvinkin nopeasti ja pumpasi mällinsä Mirjan takapuoleen. Itseltäni oli tullut jo ajat sitten Mirjan ja Markun ikkunan alla.

Sulloin kullia housuihini. Mirja sormeili naitua peräaukkoaan. "Saatana miten hyvää tekee saada kunnolla kyrpää välillä. Ei kai teillä ole kiire pois. Täti haluaisi niin ettei voi huomenna istua."

8

34266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      blablablablablablablablablablablablablablabla

    • tosiko...ille ei

      Tosi tarinoiden satuhenkilöilläkään nimet ei vät yleensä vaihdu..

    • Nevada

      täähän on aivan helvetin MAHTAVA!! ei voi muuta sanoa.

      • Mahe

        Mutta ei taida tositarina kuitenkaan olla;) Miten se muka voi kuulla sieltä ikkunan takaa mitä ne huutaa? Paitsi jos ikkuna on auki... kesällä... niin. Ehkä?


    • tipsu

      mahtavaa tekstiä! orkku tuli ja helposti

    • kooysi

      Kumpa joskus sattuisi itsellenikin ;-)

    • Anonyymi

      Hyvä tarina.

    • Anonyymi

      Mahtaa olla sotkuinen sohva tuon session jälkeen. Varsinkin, kun spermat lennätettiin naisen selälle ja nainen menee samantien sohvalle selälleen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe