Moi,
Tuolla Pietari-osiossa joku kyseli aikaisemmin kielikursseista. Löysin yhden moskovalaisen kurssijärjestäjän netistä, joka nettisivujensa ja nopeiden henkilökohtaisten vastaustensa puolesta vaikuttaa laadukkaalta. Sain pikakielitestin tehtyäni nopeasti tulokset sähköpostiin ja työntekijä ehdotti minulle sopivia kursseja ja toivotti tervetulleeksi. Hinnat oli myös selkeästi mainittu. Sivuilla mainostetaan myös kotimajoitusta kurssien ajaksi korvausta vastaan.
Sivut löytyvät osoitteesta http://www.russianlab.com/
Jos jollakulla on kokemuksia venäläisistä venäjän kurssien järjestäjistä, niin niitä olisi kiva kuulla. Millaisella taustalla ja motivaatiolla olette lähteneet Venäjälle opiskelemaan?
Kielikursseista
2
815
Vastaukset
- Zeussi
En vaan viitsinyt lähettää mihinkään. Tokko paljastat suuriakaan salaisuuksia, jos vihjaiset hinnoista. Ainakin EFI vai mikä lie se oli, niin hinnat olivat älyttömän kalliit.
- pilke-s
Tällaisia hintoja tarjottiin sähköpostitse, kun olin lähettänyt testin arvioitavaksi:
- Evening twice a week group (8 lessons per week) on Tuesday and Thursday (4 lessons 4 lessons). It is from 18:30 to 21:50. It is RUR 3600 per week.
- Weekend Group (8 lessons per week). Friday 3 lessons at 19:00 Saturday 5 lessons at 10:00. It is also RUR 3600.
- Weekend Group (8 lessons per week). 4 lessons on Saturday and on Sunday from 10:30 to 14:00. It is also RUR 3600.
- Individual tuition. You can take as many lessons as you wish with flexible time-table. It is RUR 990 per lesson of 45 minutes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222788Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A101902Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671769Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521755Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell971683Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191663Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701450Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001245Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311188Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121188